ook een goede macro. Dat kan ik je afraden. Lenzen die ook een goede macro (claimen te) zijn vallen tegen. Met name Sigma heeft er een handje van om de term macro op een lens te plakken. Ik zag laatst de term macro op een Sigma zoomlens staan die een vergrotingsfactor van 1: 3,7 had (1:1 is echt macro). Ter vergelijking: de Canon 35mm f/2 haalt 1:2 en Canon noemt dat (terecht) geen macro.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef timon11 het volgende:
Ik zou mijn lens van canon,de kitlens EF-S 18 55 wel willen wegdoen,om een lens aan te kopen die ook een goede macro geeft.
Zet er nou ff bij dat het voor Nikon is. dat scheelt een hoop gedoe!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:14 schreef Robertje het volgende:
Ik heb voor heel weinig een Sigma 75-300 schuiflens te koop.
Zit er voor jou misschien iets bij in [TK] Diverse SLR cameras (ANALOOG) ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:03 schreef sefer het volgende:
Tsja, ik heb niets om te ruilen maar ik wil wat meer analoog gaan schieten. Heeft iemand een idee wat een goede analoge SLR is, en wat hij tweedehands zou moeten kosten?
Sorry.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Zet er nou ff bij dat het voor Nikon is. dat scheelt een hoop gedoe!
Het is handig als je er wat meer over vertelt, bijvoorbeeld hoeveel je er nog (ongeveer) voor wilt hebben en in welke staat het objectief verkeertquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:12 schreef TheBoogieMan het volgende:
Ik heb een Canon 17 85 in de aanbieding.
Gekocht op 28 maart 2007. Misschien krijg je zelfs de cashback er nog over terug... (Heb ik nog niet gedaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |