Das wel waar inderdaad..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:20 schreef Esto het volgende:
Het is ook zo dat bij sommige berekeningen je al bij een BMI van 20 ondergewicht heb... En bij andere maar bij 17 ..
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef Ynske het volgende:
probeer m anders nog eens hier http://perswww.kuleuven.ac.be/~u0000727/vermageren/varia/bmi.htm
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En die heeft niets te maken met de massa van sommige andere mensen?
Dan kom ik 0,2 lager uit.. maar toch nog 29 BMI puntenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef Ynske het volgende:
probeer m anders nog eens hier http://perswww.kuleuven.ac.be/~u0000727/vermageren/varia/bmi.htm
staat mijn gewicht niet bijquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Das wel waar inderdaad..
[..]
[afbeelding]
Wat makkelijker,
quote:
"Helaas, U valt buiten de kaart"quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Das wel waar inderdaad..
[..]
[afbeelding]
Wat makkelijker,
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:34 schreef RonaldV het volgende:
Met het (nogmals herhaalde) verzoek aan iedereen om eerst te lezen, dan 3x adem te halen en dan pas te posten.
Carry on!
Ik val ook buiten de kaart.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van het formaat PdH dus eigenlijk?
Mijn imago! Wat doe jequote:Op donderdag 9 februari 2006 15:45 schreef Kleintje het volgende:
Terug ontopic...
Foto's!
Ik heb van Mauro de foto's van gisteren gekregen.
En nu ik die onbewerkt heb gekregen... ben ik helemaal tevreden over mijn eigen foto's!
Hij weet veel meer over fotograferen. Hij schiet digitaal dus kan achter elkaar blijven schieten.
En ook hij heeft verdomd veel foto's waarbij het niet scherp is. Van een beetje tot heel erg.
Geen hoefjes, geen hoofd, geen kont....
Dus het zal dus toch moeilijker zijn dan ik dacht.
Ik zal er een aantal verkleinen en ze zo even ergens in een beestenboel topic gooien. Zal ik de link hier zetten zodat ze toch te bekijken zijn.
Aanstekertje pakken en Mauro affikkenquote:
What the F#ck???quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Quinazoline het volgende:
M'n nieuwe nikon D50 is gestolensamen met men EOS 500 en mn laptop
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Quinazoline het volgende:
M'n nieuwe nikon D50 is gestolensamen met men EOS 500 en mn laptop
Nope, inbraak bij mij thuis. Ze hebben zelfs mn garantiebewijzen meegenomenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
What the F#ck???
Dat is niet zo mooi..![]()
Marktplaats ed de komende tijd even in de gaten houden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Nope, inbraak bij mij thuis. Ze hebben zelfs mn garantiebewijzen meegenomen![]()
Weet je zeker dat dat gedekt is? Vaak vallen dat soort spullen onder een aparte kostbaarheden verzekeringquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:45 schreef Quinazoline het volgende:
Kheb een gewone inboedelverzekering. Die dekt voldoende om het hele bedrag voor mn Nikon+lenzen+tas+filters terug te krijgen. Maar of ik nog iets voor mn EOS terug krijg, dat is maar de vraag. Laat staan dat ik van de dagwaarde van mn laptop een nieuwe/2e hands kan kopen.![]()
Gatverdammequote:Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Nope, inbraak bij mij thuis. Ze hebben zelfs mn garantiebewijzen meegenomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |