Ik kom jou toch niet opzoekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zaterdag werken (bijbaantje)
zondag sporten...
welke rust?
Hier ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:20 schreef Jelleee het volgende:
Whoa, het waait en regent echt heel hard hier
Dat moest er nog eens bijkomen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kom jou toch niet opzoeken![]()
Tja daar kan ik niks aan doen, ik ga verder Flodder kijkenquote:
Godver.... Dat is zwaar K. Hebben ze Mauro al gebeld? Of gaat die zo-wie-zo door naar Kleintje??quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef RonaldV het volgende:
OK, update van Kleintje: Het is goed mis.Merrie moet naar de kliniek, en zij gaat naar huis. Ze kan niks meer betekenen daar.
awwwquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef RonaldV het volgende:
OK, update van Kleintje: Het is goed mis.Merrie moet naar de kliniek, en zij gaat naar huis. Ze kan niks meer betekenen daar.
Geen idee. De gek is zonder enig overleg in de auto gesprongen, geloof ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Godver.... Dat is zwaar K. Hebben ze Mauro al gebeld? Of gaat die zo-wie-zo door naar Kleintje??
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef RonaldV het volgende:
Dat ga je menen he??quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Geen idee. De gek is zonder enig overleg in de auto gesprongen, geloof ik.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moest er nog eens bijkomen!
Zo kennen we je weer Speedyquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier ook42 km/h en 65 km/h gust
![]()
!
Maar echt lekker fotografie weer is het nou ook weer niet helaas
Wat is het? koliek?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef RonaldV het volgende:
Ik kreeg een kort berichtje, wat het precies was kan ik me niet herinneren. Mogelijk kan het met medicijnen goed komen, maar ze kunnen haar niets beloven.quote:
welke?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:36 schreef fraubitch het volgende:
ik ga film kijken
ik hoor het graag hoe het met tresure is
Ik ben er nog hoor!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:41 schreef fraubitch het volgende:
en zo verliet iedereen een voor een Fok!
tot de volgende keer
Lock, stock and the 2 smoking barrelsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |