don't hope so....quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:25 schreef fallrite het volgende:
Was dit niet zo'n forum wat je IP logde enzo?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:25 schreef fallrite het volgende:
Was dit niet zo'n forum wat je IP logde enzo?
En mij, omdat ik er net 20 seconden op heb gezeten om de tekst te lezen en kopieren (en me ernstig te verbazen!)quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gelukkig wel
kunnen we die pedos oppakken
ik heb er gister ook 20 sec op gezeten toen ik het linkje hier op fok vond... als je er maar 20 sec bent zullen ze niet zoveel aandacht aan je besteden.... als je er 2 uur per dag zit zullen ze je ip wel ff nacheckenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:27 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En mij, omdat ik er net 20 seconden op heb gezeten om de tekst te lezen en kopieren (en me ernstig te verbazen!)
als ik pedo was, zou ik die link hier heus niet gaan posten....quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:29 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.
De TS is gewoon een vieze pedo die aandacht te kort komt.
ik vind dit topic icm jouw username een enge combinatie...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
als ik pedo was, zou ik die link hier heus niet gaan posten....
Gedeelde pret is dubbele pretquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
als ik pedo was, zou ik die link hier heus niet gaan posten....
Oke, leg dat eens uit? dat van die username en enge combinatie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind dit topic icm jouw username een enge combinatie...
sowieso ben ik niet zo kapot van topics als deze..
Dat jou username een pedo naam heeft of iniedergeval onder de lading valtquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Oke, leg dat eens uit? dat van die username en enge combinatie?
U.N.K.L.E. ----> DJ enzo!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat jou username een pedo naam heeft of iniedergeval onder de lading valt![]()
precies, en ik weet best wel dat dat op jou niet van toepassing is, het is meer een bizar toeval..quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat jou username een pedo naam heeft of iniedergeval onder de lading valt![]()
Laat je niet zo op de kast jagen joh......quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
U.N.K.L.E. ----> DJ enzo!
http://www.unkle.com/
ik zie echt geen verband tussen pedofilie en mijn username....
Nou weetje, kom maar op mijn schoot zitten en dan leg ik het je uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
ik zie echt geen verband tussen pedofilie en mijn username....
Ik zou het ook op een forum ontkennen met zo'n usernamequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:42 schreef xstarx het volgende:
[..]
Laat je niet zo op de kast jagen joh......
je hebt gelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:42 schreef xstarx het volgende:
[..]
Laat je niet zo op de kast jagen joh......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |