zit daar die nieuwe gistariste van electric wizard niet in ?quote:Op zondag 26 februari 2006 09:46 schreef nipeng het volgende:
Damn die Sourvein is bruut. Lekker om mee wakker te worden.![]()
ohquote:
Ai ...quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:38 schreef space-out het volgende:
MONSTER MAGNET have cancelled their European tour after the group's mainman, Dave Wyndorf, was hospitalized following a drug overdose.
"The battle with one's inner demons is the most personal fight any of us can undertake," said MONSTER MAGNET's manager, Steve Davis of Davis Entertainment Group. "The fight is at times a lonely, confusing journey. On the evening of February 27, Dave Wyndorf suffered a setback in his own fight and was hospitalized due to a drug overdose. His full recovery is expected. We ask that all those he has encountered over the years or simply affected by his music to take a moment to think good thoughts of and for him. With the grace of God and those who love him we are all confident that Dave will rebound from this set back and continue to play and make great rock and roll."
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:06 schreef Tackleberry het volgende:
Year Long Disaster klinkt lang niet verkeerd.
Het is wel uhm verquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:19 schreef nipeng het volgende:
Hmmja Vera?
ik kan je The Earth Beater(de Mans Ruin versie) wel sturen via emailquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:35 schreef Doc het volgende:
GreenMachine staat ergens ook op stonerrock.com. Ik zal het eens luisteren.
Er zijn best wel wat bands die naar Kyuss nummers heten
Ik kijk nog wel.. gaat u met de auto?quote:
Jammer en hoera!quote:WITCHCRAFT CONFIRMED FOR THE 11TH ROADBURN FESTIVAL
Unfortunately Capricorns have cancelled their appearance at the 11th Roadburn
Festival, set to be held Saturday, April 22, at the 013, Tilburg Holland. Instead,
Sweden's premier doom band Witchcraft will be playing Europe's leading festival for
stonerrock & beyond -the band was originally scheduled to be touring Europe with
Monster Magnet in March / April.
Witchcraft will appear at the festival's Green Room with Solace, the legendary Leaf
Hound, Brant Bjork & The Bros & Orange Gobling, celebrating their 10th anniversary.
Doors open: 15.00hrs - Start: 16.00hrs.
keep checking: www.roadburn.com / www.roadburn.com/bulletin
Ik zie bij beiden wel een Thin Lizzy / Phil Lynott invloed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:37 schreef nipeng het volgende:
Ik snap het ook niet. Een relaxte dude als Brant en zo'n zelf mutilator als Danko.
Niet dat ik Brant geen suc6 gun ofzo.. maar ik wil gewoon geen 16 jarige chick met een Brant t-shirtje rond zien walkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:37 schreef nipeng het volgende:
Ik snap het ook niet. Een relaxte dude als Brant en zo'n zelf mutilator als Danko.
En meisjes van 8 ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:58 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Niet dat ik Brant geen suc6 gun ofzo.. maar ik wil gewoon geen 16 jarige chick met een Brant t-shirtje rond zien walken![]()
geweldige live band inderdaad, ik heb ze zien openen voor Isis en Pelican en ze waren een stuk beter dan Pelican.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:33 schreef CheeZe het volgende:
Damn, dat is echt balen. Capricorns was wat mij betreft de topper van Roadburn 2006
Roadburn blijft nog steeds cool, maar dit vind ik echt een domper. Dat ze maar gauw gaan touren en buiten Roadburn een keer in de buurt komen spelen.
Meisjes met een goede opvoeding mogen dat natuurlijk welquote:
ik vindt het eigenlijk beide wel relaxquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:37 schreef nipeng het volgende:
Van Peter de Danko CD geleend. Errug leuk schijfje. Hoorde dat hij de24e naar Utreg zou gaan - jij ook? Zelf kan ik dan helaas niet. Was wel van plan met het kleine meissie naar E'hoven te gaan waardoor ik dan weer Astrosoniq in Oss mis ... (jij zit daar dan?)quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:55 schreef space-out het volgende:
...
Door het Dankjo/Brant concert mis ik ook de cd presentatie van Astrosoniq in Oss idd...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:25 schreef Doc het volgende:
Was wel van plan met het kleine meissie naar E'hoven te gaan waardoor ik dan weer Astrosoniq in Oss mis ... (jij zit daar dan?)
vuilequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:21 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hehehe
Ik ga naar Earth en Sunn in Groningen![]()
Echt jammer dat ik de 24e niet kan ...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:24 schreef space-out het volgende:
doc, ik zit idd bij de astro cd presentatie: videoshow doen... en, de 24 ste ga ik draaien bij danko / brant in tivoli...
Hoor jij dan niet in bed te liggenquote:
Church of Miseryquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:07 schreef nipeng het volgende:
Eindelijk mijn bestelling is binnen![]()
Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 41
* nipeng scheert baard afquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:00 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik zal uitkijken naar een bebaarde knakker.
Prettige deuntje inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:21 schreef TimoBasso het volgende:
nieuwe Five Horse Johnson album is echt lekker
Goed bezig Nipengquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:51 schreef nipeng het volgende:
[..]
* nipeng scheert baard af![]()
Ik wou eerst overnachten maar ik rij nu dezelfde avond nog terug.
[..]
Prettige deuntje inderdaad.
Het was een kostbaar bezoek aan de platenzaak vandaag.
ThrottleRod ~ Nail: een prima stoner album, lekker stevig. Goeie drive, is wel wat voor de Dozer liefhebbers denk ik zo.
De nieuwe Nebula (Apollo) en een nieuwe Acid Mothers Temple (Starless and Bible Black Sabbath) meteen meegenomen.Nu nog maagedelijk in het plastic, dadelijk eens lekker vergewaltigen.
Een solo album van John McBain aangeschaft. Hij is een van de Monster Magnet mannen. Een plaat waarin hij wat andere paden bewandelt. Heb er snel wat nummers van gehoord en die bevielen mij wel. Wel wat nummers met electronische drums e.d.
Een Unida / Dozer Double EP gekocht! Een heruitgave van de EP's door stonerrock.com denk ik.![]()
Die is uitgebracht op Dunarecords - Brant's 'label. Ik was er nieuwsgierig naar. Die haal ik denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:51 schreef nipeng het volgende:
Een solo album van John McBain aangeschaft. Hij is een van de Monster Magnet mannen. Een plaat waarin hij wat andere paden bewandelt. Heb er snel wat nummers van gehoord en die bevielen mij wel. Wel wat nummers met electronische drums e.d.
Die hadden ze ook te koop nog bij het eerste Hermano concert van de tour van 2004 in Deventer, maar was volgens mij al snel uitverkocht. Ik had 'm toen ook gehaald - en met name dat Unida deel is heel sterk!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:51 schreef nipeng het volgende:
Een Unida / Dozer Double EP gekocht! Een heruitgave van de EP's door stonerrock.com denk ik.![]()
Die ligt hopelijk vanavond voor me klaar bij de cd boer!quote:Op maandag 13 maart 2006 09:32 schreef Doc het volgende:
Ben op het ogenblik helemaal hooked aan die Danko Jones schijf. Ook met een nummer met John Garcia: dat had een Hermano nummer kunnen zijn.
Sounds goodquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:54 schreef nipeng het volgende:
En?
dan kan ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:52 schreef OMG het volgende:
Ik zag net dit, het zal ongetwijfeld al langer bekend zijn, maar voor de mensen die het nog niet wisten (zoals ik):
29-04 - BORIS (jp) + TOMUTONTTU (fin) + AXOLOTL (us) + THE SKATERS (us) @ Worm (Rotterdam)
Als ik zin heb zal ik eens een kijkje nemen.
zaterdag de 25e maart.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:57 schreef nipeng het volgende:
Wanneer is die Astro cd presentatie?
quote:
die staat ook op de luisterpaalquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:41 schreef nipeng het volgende:
Oja Summo, ik was vergeten in het fotoboek te kijken. Wist dus niet meer naar wie ik moest zoeken.
Vandaag een gaaf plaatje gekocht van een band genaamd Witch, hun selftitled debuut album.
Een project van J. Mascis (Dinosaur Jr.). Mascis neemt de drums voor zijn rekening op dit album.
[afbeelding]
Sterke nummers en lekkere ouderwetse doomy atmosfeer. Lekkere jams.![]()
Als je Black Sabbath en Pentagram kan waarderen dan moet je deze eens checken.
Uitgekomen op TeePee records.
Ja jammer, ik heb jou ook niet kunnen detecteren. Misschien volgend jaar als Sunn weer terugkomt een rematch.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:41 schreef nipeng het volgende:
Oja Summo, ik was vergeten in het fotoboek te kijken. Wist dus niet meer naar wie ik moest zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |