Toner Low is het beste wat ik in maanden heb gehoordquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:03 schreef nipeng het volgende:
Vandaag een album gekocht van Toner Low. Straks ff lekker draaien.
Nieuwe Eagles of Death Metal lijkt me echt "gay"quote:Op woensdag 19 april 2006 23:00 schreef nipeng het volgende:
Damn ik wil die nieuwe van The Heads!
Zie op stonerrock.com:
- dat Lunar Womb van The Obsessed opnieuw is uitgebracht.
- een nieuwe plaat van Eagles of Death Metal genaamd Death by Sexy met drums (huh?) en productie door Josh Homme
- een live plak van High on Fire: Live from the Contamination Festival
Op antacidaudio en RekordsRekords (het label van Josh).quote:Op donderdag 20 april 2006 04:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Moet die plaat wederom uitkomen op antacidaudio ?
Vorige plaat van EofDM was ook met JH op drum (als Carlo nog-iets)quote:Op woensdag 19 april 2006 23:00 schreef nipeng het volgende:
- een nieuwe plaat van Eagles of Death Metal genaamd Death by Sexy met drums (huh?) en productie door Josh Homme
+ gayquote:Op donderdag 20 april 2006 04:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik weet niet wat het is maar Eagles Of Death Metal vind ik geen zak aan.
Acid kings ZOROASTER CDquote:Op maandag 24 april 2006 17:34 schreef nipeng het volgende:
Oja @arucard
Je moet eerst 3x achter elkaar Dopesmoker van Sleep luisteren voordat je uberhaupt verder mag met het genre.
[afbeelding]
Nieuwe Tool cd is trouwens erg duchtigquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:51 schreef nipeng het volgende:
Hmmja weet het nog niet.
Down I was ok maar hun 2e was al een stuk minder.
No shitquote:Op woensdag 26 april 2006 20:50 schreef nipeng het volgende:
Down in de grote zaal van de 013? Voor 25 euro?![]()
Nice.. ik ben al aan het aftellen naar Nebulaquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:08 schreef nipeng het volgende:
Vandaag gekocht:
Yawning Man ~ Rock Formations (LE met bonus DVD Live at W2 Den Bosch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |