abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35012940
euroshopper is toch van appie hein?
daar kom ik nooit
pi_35015727
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:14 schreef MLF het volgende:

[..]

jam blijft jam toch
worst blijft worst
en hagelslag blijft hagelslag

zoveel verschil zit er toch niet in

behalve dat de pindakaas 10x beter en 10x geodkoper is
Nou, ik heb altijd die hele goedkope pindakaas waar je eerst in moet roeren. Iedereen die ik ken zweert bij Calvé, maar dat vind ik dus bagger . Maar goed, het blijft een kwestie van smaak, want ik lust dus alleen maar jam van Hero en ik heb het liefst verse vleeswaar, maar ik ben dan ook een verwende trut
pi_35016033
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:25 schreef SuperBosch het volgende:

[..]

Euroshopper is een C-merk.
euroshopper is een C-merk èn huismerk ineen
kijk naar vleeswaren bij de AH:
A-merk: Stegeman voorverpakt & grote stukken die ze in de winkel vers snijden
B-Merk: AH huismerk
C-merk: EuroShopper

en nu komet het mooie:
ze komen allemaal uit 1 fabriek
dat wil niet zeggen dat e rgeen andere ingrediënten of kwaliteitsverschil is he
dag
pi_35016279
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef Rasje het volgende:

[..]

Nou, ik heb altijd die hele goedkope pindakaas waar je eerst in moet roeren. Iedereen die ik ken zweert bij Calvé, maar dat vind ik dus bagger . Maar goed, het blijft een kwestie van smaak, want ik lust dus alleen maar jam van Hero en ik heb het liefst verse vleeswaar, maar ik ben dan ook een verwende trut
zo was calvé vroeger ook en die is duur
pi_35016483
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:47 schreef MLF het volgende:

[..]

zo was calvé vroeger ook en die is duur
Die ik heb is van PCD en is gisteren bij Kassa slecht uit te test gekomen, maar dan kom je weer op het punt van smaak. Die van de Lidl/Aldi was geloof ik geeindigd op nummer 2, terwijl het de goedkoopste is.
pi_35016635
PCD vind ik smerig
pi_35016699
Haha! Hoe inelastisch zijn basisproducten? Op school vond ik ook altijd al dat je niet zomaar kunt zeggen dat alle producten in de supermarkt inelastisch zijn, maar dat er zeker elastische basisproducten zijn. Zo zie je maar weer..
pi_35016935
laatst, euroshopper snelkook rijst (zelfde als lassie toverrijst dus), euroshopper zoet zure chili saus (zelfde als chicken tonight dus) en een pak euroshopper icetea.
Minder dan 1 euro pp als je met zn 2en eet. Doe je er nog wat kip bij kom je op 1.5 euro pp.

Vond het net zo lekker smaken als de echte chicktonight zooi.

Euroshopper

Die pakjes sate van de euroshopper zijn ook meesterlijk. Goedkoop en ontzettend lekker om op van die witte zachte bolletjes te doen. lekker klef druipend van de sate saus
Jupiler is goed
pi_35017462
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef Aurelium het volgende:
laatst, euroshopper snelkook rijst (zelfde als lassie toverrijst dus), euroshopper zoet zure chili saus (zelfde als chicken tonight dus) en een pak euroshopper icetea.
Minder dan 1 euro pp als je met zn 2en eet. Doe je er nog wat kip bij kom je op 1.5 euro pp.

Vond het net zo lekker smaken als de echte chicktonight zooi.

Euroshopper

Die pakjes sate van de euroshopper zijn ook meesterlijk. Goedkoop en ontzettend lekker om op van die witte zachte bolletjes te doen. lekker klef druipend van de sate saus
Ik vind Chicken tonight niet te vreten. Dan ga ik liever naar de toko; ook niet duur en veel lekkerder.
pi_35017490
quote:
Op zondag 12 februari 2006 21:55 schreef MLF het volgende:
PCD vind ik smerig
Dan komen we weer bij "smaken verschillen"
  zondag 12 februari 2006 @ 22:32:25 #61
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_35018532
Veel Euroshopper artikelen vind ik ook gewoon goed van kwaliteit, zeker voor het geld dat ervoor gevraagd wordt. Er is alleen één product dat me zo vies (letterlijk èn figuurlijk) is tegengevallen: Euroshopper koffiemelkpoeder... Zó vies... leek wel of ik zure melk in m'n koffie had gedaan! Zijn er meer mensen met die ervaring?
Ik heb trouwens gewoon die potten teruggebracht naar de winkel, en kreeg zonder morren m'n geld terug. Dat vond ik ontzettend netjes van AH!
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')