josje van der wallen, ook uit deurne, geen zus?quote:
Ken m nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:17 schreef freak1 het volgende:
[..]
josje van der wallen, ook uit deurne, geen zus?
Dat is wat ik zeg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nope, dan is het aanranding/verkrachting. Lichamelijke Integriteit wordt pas aangetast als je het doet maar niet als je er achter staat.
Nee, dat is niet wat je zegt.quote:
Er is een verschil tussen ergens niet achter staan en ergens geen toestemming voor geven.quote:Je lichamelijke integriteit wordt pas aangestast als iemand iets met jouw lichaam doet waarvoor je geen toestemming hebt gegeven.
Tja, als je er niet achter staat, moet je het gewoon niet doen. Je hebt altijd een andere keus. Dan heb ik het natuurlijk niet over gedwongen prostitutie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:24 schreef mvdlubbe het volgende:
Nee, dat is niet wat je zegt.
Er is een verschil tussen ergens niet achter staan en ergens geen toestemming voor geven.
Wanneer een verkoper een slechte dag heeft en met tegenzin werkt, is er niets meer dan een slechte dag waarbij met tegenzin wordt gewerkt terwijl bij prostitutie, waar deze voorziet in de eerste levensbehoeften, al vrij snel de grenzen van onschendbaarheid in zicht zijn.
Daar ben ik ook even benieuwd naar....quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heb je je eerste knaken al binnen TS?
Ik denk dat een eventuele relatie na zulk soort werk wel erg lastig wordt. Ik zou niemand hoeven die hoer is geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, mensen kijken niet tegen je op, maar ligt dat aan jou of aan die mensen? Als iemand zoiets uit vrije wil doet, dan vind ik er persoonlijk niets verkeerd aan.
Misschien zegt dit wel meer over jou dan over haar...quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat een eventuele relatie na zulk soort werk wel erg lastig wordt. Ik zou niemand hoeven die hoer is geweestbah
ZOu jij een exhoer als vriendin willen die al door honderden mannen genomen is danquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Misschien zegt dit wel meer over jou dan over haar...
Mijn vriendin is ook door andere mannen genomen ja, maar dat vind ik anders dan wanneer ze het beroepsmatig doet. Dan heb je echt zo'n gevoel dat je nummer zoveel bent die toevallig gratis eroverheen mag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:25 schreef Appellenflappen het volgende:
Als ze er verlept uitziet zou ik er sowieso niet op vallen maar anders wel. Wie zegt dat jou huidige vriendin, als je die hebt, niet veel genomen is door andere mannen.
Ben ik dan weer totaal niet mee eens!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef Catch22- het volgende:
weet niet of jij veel geld kan verdienen met webcammen
no hurting intended
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |