Nee man, das normaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Euronymous het volgende:
btw... heel vreemd, lag glas op de stoel in de auto, maar geen van de ramen beschadigd... raaaar??
Dat is makkelijk voor de politie. Het was Sneeuwwitje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Euronymous het volgende:
btw... heel vreemd, lag glas op de stoel in de auto, maar geen van de ramen beschadigd... raaaar??
--> TRU.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Euronymous het volgende:
Dude, serieus, jij bent gewoon zo lomp om het er in laten te liggen... Daarnaast laat je je blauwtand aanstaan, terwijl die kids die de ruiten intikken allemaal zo'n blauwtand telefoon hebben...quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Euronymous het volgende:
Aan diegene die gisteren mijn Bluetooth GPS (globalsat bt-318) heeft gejat
Kun je de rest van de spullen van de GPS ook op komen halen?
ik heb hier nu toch niks meer aan... KLOOTZAK!
owja , enneh veel plezier met navigeren he... dat je maar mooi verkeerd rijd..
zou het? ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:57 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat is makkelijk voor de politie. Het was Sneeuwwitje.
denk je nou echt dat ik 'm aan laat staan als ik het niet gebruik?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, serieus, jij bent gewoon zo lomp om het er in laten te liggen... Daarnaast laat je je blauwtand aanstaan, terwijl die kids die de ruiten intikken allemaal zo'n blauwtand telefoon hebben...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:05 schreef Euronymous het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik 'm aan laat staan als ik het niet gebruik?
en btw ik laat hem ook niet zomaar in het zicht liggen, hij was verstopt in handschoenenvak zeg maar
Maar zeker wel zon PDA houder in je auto oidquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:05 schreef Euronymous het volgende:
[..]
en btw ik laat hem ook niet zomaar in het zicht liggen, hij was verstopt in handschoenenvak zeg maar
Ik heb geen zin om NOG een keer bij je langs te gaan.. kun je het ff opsturen? aangetekend ajb, zodat ik zeker weet dat het hier aankomt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Euronymous het volgende:
Aan diegene die gisteren mijn Bluetooth GPS (globalsat bt-318) heeft gejat
Kun je de rest van de spullen van de GPS ook op komen halen?
ik heb hier nu toch niks meer aan... KLOOTZAK!
Denk dat de ontvreemder meteen Carglass heeft laten komen.....toch vriendelijk van mquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Euronymous het volgende:
ja ik weet het eigenlijk ook wel... is stom, maargoed ik vindt het zo raar dat er geen braaksporen zijn e.d....quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ving laatst nog een gesprek op tussen 2 junks in de metro:
"Ja, ik kijk altijd als éérste in het handschoenenvakje, want daar ligt het 9 van de 10 keer... en anders wel onder de stoel!"
Dus handschoenenvakje kun je hardly verstoppen noemen
Ik mag met mijn collega's mensen erop attenderen dat mensen hun spullen niet in hun auto kunnen laten liggen, maar de meesten hebben nogal een dikke schedel...quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:05 schreef Euronymous het volgende:
[..]
Dakraampje al gekeken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef Euronymous het volgende:
[..]
ja ik weet het eigenlijk ook wel... is stom, maargoed ik vindt het zo raar dat er geen braaksporen zijn e.d....
en dat glas... zoo vreemd.. ik kan echt geen beschadigingen aan de ruiten vinden..
of zou het van zijn vorige inbraak zijn ofzo..
Sterker nog, er wordt al jaren actie gevoerd met de slogan: voorkom autoinbraak, laat uw handschoenen vakje open!"quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ving laatst nog een gesprek op tussen 2 junks in de metro:
"Ja, ik kijk altijd als éérste in het handschoenenvakje, want daar ligt het 9 van de 10 keer... en anders wel onder de stoel!"
Dus handschoenenvakje kun je hardly verstoppen noemen
Laat ik nou net liever hebben dat je het op komt halen, je weet maar nooit met de post van tegenwoordig.. kan ik je meteen uitleggen hoe ie werktquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om NOG een keer bij je langs te gaan.. kun je het ff opsturen? aangetekend ajb, zodat ik zeker weet dat het hier aankomt.
Thanks!
Ok jongens, wie maakt hier een rotgeintje over?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef Euronymous het volgende:
[..]
ja ik weet het eigenlijk ook wel... is stom, maargoed ik vindt het zo raar dat er geen braaksporen zijn e.d....
en dat glas... zoo vreemd.. ik kan echt geen beschadigingen aan de ruiten vinden..
of zou het van zijn vorige inbraak zijn ofzo..
Ik wist niet dat je kwaad werd zeg.. damnitquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Magoed, de campagne "niets erin, niets eruit" en het feit dat je alleen dat kwijt bent zegt mij an sich dat er dodelijk efficient ingebroken is, dus niet lullen... Passief wordt zo'n ding ook gewoon gevonden...
En dan niet even uit stofzuigen he!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:12 schreef _Liquid_ het volgende:
Hij heeft je raam ingeslagen en toen snel weer een nieuwe erin gezet!
Inbrekers van tegenwoordig hebben voor elke auto een reserve ruit bij zich
Misselijke grapquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok jongens, wie maakt hier een rotgeintje over?
Kwaad? Welnee joh, hoop alleen dat je inziet dat het tegenwoordig, helaas, niet meer kan... En zeker niet in de grote steden...quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:13 schreef Euronymous het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd zeg.. damnit
tuurlijk is het dom om het erin te laten zitten, normaal gaat het meteen mn rugzak in , evenals (inderdaad) mijn PDA-houder...
Maargoed zul je dus inderdaad net zien als je dat een keer vergeet dat ie gejat wordt...
weer een les geleerd zullen we maar zeggen..
Nah, de post is goed genoeg, en daarom zeg ik ook: aangetekend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:10 schreef Euronymous het volgende:
Laat ik nou net liever hebben dat je het op komt halen, je weet maar nooit met de post van tegenwoordig.. kan ik je meteen uitleggen hoe ie werkt![]()
Eensch!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sterker nog, er wordt al jaren actie gevoerd met de slogan: voorkom autoinbraak, laat uw handschoenen vakje open!"
Dus je vergeet het, en vervolgens doe je het wel in je handschoenenvak? En je had hem echt niet ff in je tas kunnen doen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:13 schreef Euronymous het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd zeg.. damnit
tuurlijk is het dom om het erin te laten zitten, normaal gaat het meteen mn rugzak in , evenals (inderdaad) mijn PDA-houder...
Maargoed zul je dus inderdaad net zien als je dat een keer vergeet dat ie gejat wordt...
weer een les geleerd zullen we maar zeggen..
ik heb m als ik onderweg ben meestal in het handschoenenvak ben ,weggestopt onder de andere rotzooiquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dus je vergeet het, en vervolgens doe je het wel in je handschoenenvak? En je had hem echt niet ff in je tas kunnen doen?
En offtopic:
[afbeelding]
![]()
quote:
Leer jij maar eerst hoe je 'verstoppen' schrijft.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:53 schreef JosvG het volgende:
Verstopping [..] Bladiebladieblaaaaat..
onze grote vriend varg vikernisquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:46 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dus je vergeet het, en vervolgens doe je het wel in je handschoenenvak? En je had hem echt niet ff in je tas kunnen doen?
En offtopic:
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |