OMGquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef Ewaldus het volgende:
mn ouders hebben liever dat ik niet zoveel download als er mensen thuis zijn, omdat het slecht voonr onze gezondheid zou kunnen met die straling van het draadloze netwerk![]()
ze zien in de huiskamer altijd die router staan knipperen en dat maakt ze bang...![]()
Jullie hebben thuis ook geen magnetron en koelkast? Ivm met de straling en CFK uitstoot ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef Ewaldus het volgende:
mn ouders hebben liever dat ik niet zoveel download als er mensen thuis zijn, omdat het slecht voonr onze gezondheid zou kunnen met die straling van het draadloze netwerk![]()
ze zien in de huiskamer altijd die router staan knipperen en dat maakt ze bang...![]()
Of een mobieltjequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:23 schreef Yildiz het volgende:
Als ze wel een DECT telefoon in huis hebben ga ik lachen.
Mwah, mobieltje valt nog wel mee, een DECT1 telefoon knalt er toch echt veel meer straling uit. Ook als ie niet gebruikt wordt, en dat is het verschil met n mobieltje. Maargoed, dat is misschien meer iets voor DIG ofzo.quote:
Stralingsdeskundigequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mwah, mobieltje valt nog wel mee, een DECT telefoon knalt er toch echt veel meer straling uit. Ook als ie niet gebruikt wordt, en dat is het verschil met n mobieltje. Maargoed, dat is misschien meer iets voor DIG ofzo.
'S nachts natuurlijk meer. Dan is het donker en heeft de straling meer stroom nodig om de onvanger te vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:27 schreef furanku het volgende:
Zit er nu verschil in stroomgebruik wanneer je overdag of s'nachts download?
2 DECT telefoonsquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:23 schreef Yildiz het volgende:
Als ze wel een DECT telefoon in huis hebben ga ik lachen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
'S nachts natuurlijk meer. Dan is het donker en heeft de straling meer stroom nodig om de onvanger te vinden.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
2 DECT telefoons
5 mobieletelefoons
1 magneettron
4 beeldschermen
4 tv's
Moet je voor de grap op een dag eens doen alsof je éne oog steeds uitvalt en dat je er niets mee ziet. En dan even door de kamer lopen en steeds als je dichterbij je computertje of je routertje komt zeggen dat het erg wordt en stiekum hinten dat het daar wel eens aan zou kunnen liggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef Ewaldus het volgende:
Je oog uitvalt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je voor de grap op een dag eens doen alsof je éne oog steeds uitvalt en dat je er niets mee ziet. En dan even door de kamer lopen en steeds als je dichterbij je computertje of je routertje komt zeggen dat het erg wordt en stiekum hinten dat het daar wel eens aan zou kunnen liggen![]()
Mijn Godquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je oog uitvalt?
Jij zit echt teveel achter je computer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |