Goeiemorgen m_t_mquote:Op donderdag 9 februari 2006 07:05 schreef melanie_the_miss het volgende:ik heb het nu binnen al koud ik wil niet naar buiten voor school
Goedemorgen!
Uhuh, maar msn doet het niet en ik wilde net tegen je aan gaan zeuren over dat het koud isquote:
Hier op school doet msn 't primaquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh, maar msn doet het niet en ik wilde net tegen je aan gaan zeuren over dat het koud is.
Het is niet koud, maar ja douchse! Dag PeRi.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:37 schreef PeRi het volgende:
Het is wel koud, dus nu ga ik douchen. Dag xil.![]()
Dan verzin je toch gewoon een mooie zonnige wereld.quote:Op donderdag 9 februari 2006 05:34 schreef i-spy24 het volgende:
Nieuwe dag,en [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] als je naar buiten kijkt.....
V70 2.5T (model 2005)quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:22 schreef Volvoman het volgende:
Ik ben weer terug. Het waait hier hard met regen![]()
Mooi men!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:01 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemiddag! Gesprek vanochtend was super, test gedaan en met een glanzende 10 geslaagd, nu nog op gesprek en ik kan misschien binnenkort beginnen met werk!
Zonde dat ik niet op MSN kan eej?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:00 schreef XQZ-me het volgende:
niet zo'n goeie middag......verveel me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |