abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47061566
Ik denk dat xX-Blondy-Xx een uitkering krijgt omdat ze te dom is om te werken.
Serieus, ik vind dat werkelijk schandalig. Een uitkering is niet iets om blij mee te zijn, ik zou niets liever willen dan mijzelf van geld te voorzien.
pi_47061693
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:32 schreef moelan0e het volgende:
Ik denk dat xX-Blondy-Xx een uitkering krijgt omdat ze te dom is om te werken.
Serieus, ik vind dat werkelijk schandalig. Een uitkering is niet iets om blij mee te zijn, ik zou niets liever willen dan mijzelf van geld te voorzien.
Ben ik het toch weer met je eens.
pi_47061731
Nu begint het eng te worden.
pi_47062055
best knap hoor dat die blondy in andere reacties van dr wel normaal nederlands kan maja
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47062911
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef liefie_ het volgende:
best knap hoor dat die blondy in andere reacties van dr wel normaal nederlands kan maja
Viel mij ook al op
pi_47070460
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:38 schreef moelan0e het volgende:
Nu begint het eng te worden.
Is Dawg nu jou aan het volgen in je fotoboek en in je AT?
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47071390
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:14 schreef duymelijntje het volgende:
Is er toevallig iemand hier die met borderline of andere persoonlijkheidsstoornis een wajong-uitkering heeft aangevraagd?
Ik ben echt niet in staat om te werken, het lukt al jaren niet, probeer het steeds, maar mijn problemen zitten veel te veel in de weg.
In de toekomst zal het vast wel goedkomen, maar nu heb ik eerst een lange tijd structureel therapie nodig en kan ik kijken of ik kan leren met mezelf omgaan en daarnaast te gaan werken.
Ik ben nu bezig met het aanvragen van een wajong. Intakegesprek gehad, nu wachten op de afspraak met de psychiater om eindelijk eens een goede duidelijke diagnose te krijgen.

Ik weet dat als ik 5 dagen in therapie ga dat ik recht heb op een bijstandsuitkering omdat ik dan geen tijd heb om te werken, maar weet iemand of een persoonlijkheidsstoornis ook genoeg is om voor een wajong in aanmerking te komen. Dan wordt het 'opnieuw' je leven opbouwen toch iets makkelijker. Er staat veel meer druk achter bij een bijstandsuitkering.

Alvast bedankt!!
De ene keuringsarts is de ander niet. Ik kan het voor je navragen hoe gemakkelijk het is om
aan zo'n uitkering te komen.
Verzekerings-arts is je bottleneck. Ga maar alvast een goed onderbouwd verhaal bedenken
dat slaat op jou situatie.
Als je kan aantonen in dat gesprek dat werken voor jou echt niet gaat door jouw ziektebeeld.
bv. Van 9-12 val je iedereen aan die jou iets vraagt en daarna ben je doodop en lijd je aan dwanghandelingen.
Dan ben je al een end.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 maart 2007 @ 22:05:23 #183
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_47071649
Een Wajong-uitkering voor borderliners is gewoon een slecht excuus om niet te hoeven werken. Dat noemen ze in de volksmond ook wel werkschuw en oplichterij. .

Groetjes,

Krea.
pi_47071828
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Kreator het volgende:
Een Wajong-uitkering voor borderliners is gewoon een slecht excuus om niet te hoeven werken. Dat noemen ze in de volksmond ook wel werkschuw en oplichterij. .

Groetjes,

Krea.
en mensen zoals jij noemen ze in de volksmond ook wel eens bekrompen
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 maart 2007 @ 22:09:11 #185
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_47071910
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:07 schreef liefie_ het volgende:

[..]

en mensen zoals jij noemen ze in de volksmond ook wel eens bekrompen
Realist.

Groetjes,

Krea.
pi_47071997
borderline is gewoon een bestaande aandoening hoor
dat jij typje het-glas-is-half-leeg-en-de-wereld-is-slecht bent doet daar niets aan af
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 maart 2007 @ 22:12:11 #187
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_47072092
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef liefie_ het volgende:
borderline is gewoon een bestaande aandoening hoor
...dat neemt niet weg dat je er wel gewoon om kan werken, ipv het handje elke maand ophouden. .

Groetjes,

Krea.
pi_47072134
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

...dat neemt niet weg dat je er wel gewoon om kan werken, ipv het handje elke maand ophouden. .

Groetjes,

Krea.
dat verschilt maar helemaal in hoe het zich bij je uit en hoe "erg" het met je is
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 maart 2007 @ 22:15:00 #189
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_47072275
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:12 schreef liefie_ het volgende:

dat verschilt maar helemaal
Noem mij één goede reden waarom een Mien Dobbelsteentje niet zou kunnen werken?

Groetjes,

K.
pi_47072480
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

Groetjes,

K.
Noem mij een goede reden waarom jij in r en p post behalve om mensen een beetje te jennen?

Geen groetjes, C
Dat is eens wat anders...
pi_47072563
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

Groetjes,

K.
omdat je bv erg last van stemmingswisselingen kunt hebben en de ene ochtend kei blij naar je werk kunnen gaan en 2 dagen daarna je bed niet uit willen komen behalve om zelfmoord te plegen
of omdat het lastig is een baan te behouden als je woedeaanvallen hebt
borderliners zijn vaak ook "gevoelig" voor verslavingen dus dat is ook niet zo helpend
borderliners zijn ook altijd heel impulsief en impulsief beslissen naar het stand te gaan ipv te werken of je baan op te zeggen is niet handig
borderliners denken ook zwart wit dus de ene dag kun hun baan/baas geweldig zijn en de volgende dag verchrikkelijk waardoor ze er vaak ook mee stoppen
een psychose krijgen op je werk is ook niet echt fun
verder zijn er nog heel veel dingen waar ik nu ff niet op kom
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 maart 2007 @ 22:20:41 #192
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_47072601
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:18 schreef cora4034 het volgende:
Noem mij een goede reden waarom jij in r en p post
Om dat halfzachte gepeupel eens wat tegengas te geven. Het lijkt hier soms wel een theekransje van krassers, borderliners en depritanks. Als je die teveel bij elkaar zet gaat het merendeel nog echt geloven dat ze ziek zijn ook en dat kost mij goddomme geld.

Groetjes,

Krea.
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 maart 2007 @ 22:23:31 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_47072740
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:20 schreef liefie_ het volgende:

stemmingswisselingen
woedeaanvallen
"gevoelig" voor verslavingen
impulsief
zwart wit denken
psychose
Ik weet wat borderline inhoudt, daar vroeg ik niet naar. En bovenstaande redenen zijn voor een heleboel borderliners geen reden om niet te werken; laat staan om werkeloos thuis te zitten met een zielig-uitkering. Of denk je soms dat je 'beter' wordt als je helemaal niets meer doet?

Groetjes,

Krea.
pi_47073216
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik weet wat borderline inhoudt, daar vroeg ik niet naar. En bovenstaande redenen zijn voor een heleboel borderliners geen reden om niet te werken; laat staan om werkeloos thuis te zitten met een zielig-uitkering. Of denk je soms dat je 'beter' wordt als je helemaal niets meer doet?

Groetjes,

Krea.
daarom zei ik ook dat het scheelt in welke mate je het hebt
pi_47073333
Borderline is een heel breed begrip en zijn er die kunnen werken maar er zijn er ook die niet kunnen werken. Ik zou dolgraag meer willen werken maar wanneer ik de hele dag huil kan ik mijn werk niet uitvoeren, en ik blijf alleen maar harder huilen wanneer ik besef dat ik vandaag weer niet werken kan. En dat is niet omdat ik mijn werk leuk vind maar omdat ik graag mijn eigen geld wil verdienen.
pi_47073391
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Groetjes,

Krea.
Nou als jij dan eens een paar werkgevers gaat zoeken die dit soort mensen in dienst willen nemen.
Ooh nee, die zijn er niet. Want dat kost geld. Jammer genoeg hebben mensen met een psych. afwijking een dusdanig stigma dat werkgevers daar niet om zitten te springen. Wat jammer is want met aanpassingen zouden vele wellicht wel nog een nuttige dagbesteding kunnen hebben.
Dat is eens wat anders...
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 maart 2007 @ 22:36:50 #197
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_47073453
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef moelan0e het volgende:
Borderline is een heel breed begrip en zijn er die kunnen werken maar er zijn er ook die niet kunnen werken. Ik zou dolgraag meer willen werken maar wanneer ik de hele dag huil kan ik mijn werk niet uitvoeren, en ik blijf alleen maar harder huilen wanneer ik besef dat ik vandaag weer niet werken kan. En dat is niet omdat ik mijn werk leuk vind maar omdat ik graag mijn eigen geld wil verdienen.
Dan neem je toch een vrije dag? Lijkt mij niet echt een reden om dan maar meteen het handje op te houden voor een uitkering.

GRoetjes,

Krea.
pi_47073497
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dan neem je toch een vrije dag? Lijkt mij niet echt een reden om dan maar meteen het handje op te houden voor een uitkering.

GRoetjes,

Krea.
vrije dagen zijn gelimiteerd en niet bepaald vaak 10 minuten voor dat je er moet zijn op te nemen
pi_47073741
Inderdaad. Mijn werkgever heeft er gelukkig geen moeite mee dat ik een kwartier van te voren afbel. Ik bel maar een of twee keer in de maand een dagje af, dus dat valt nog wel mee. En ik werk maar vier uurtjes op een dag, hoewel ik soms een paar uur extra werk omdat ik mijn dag wel heb.
Maar zoek eens zo'n flexibele werkgever.
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 maart 2007 @ 22:44:13 #200
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_47073826
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:37 schreef liefie_ het volgende:

[..]

vrije dagen zijn gelimiteerd en niet bepaald vaak 10 minuten voor dat je er moet zijn op te nemen
Erg welwillend ben je niet hè.

Groetjes,

K.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')