Ben ik het toch weer met je eens.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:32 schreef moelan0e het volgende:
Ik denk dat xX-Blondy-Xx een uitkering krijgt omdat ze te dom is om te werken.
Serieus, ik vind dat werkelijk schandalig. Een uitkering is niet iets om blij mee te zijn, ik zou niets liever willen dan mijzelf van geld te voorzien.
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef liefie_ het volgende:
best knap hoor dat die blondy in andere reacties van dr wel normaal nederlands kan maja
Is Dawg nu jou aan het volgen in je fotoboek en in je AT?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:38 schreef moelan0e het volgende:
Nu begint het eng te worden.
De ene keuringsarts is de ander niet. Ik kan het voor je navragen hoe gemakkelijk het is omquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:14 schreef duymelijntje het volgende:
Is er toevallig iemand hier die met borderline of andere persoonlijkheidsstoornis een wajong-uitkering heeft aangevraagd?
Ik ben echt niet in staat om te werken, het lukt al jaren niet, probeer het steeds, maar mijn problemen zitten veel te veel in de weg.
In de toekomst zal het vast wel goedkomen, maar nu heb ik eerst een lange tijd structureel therapie nodig en kan ik kijken of ik kan leren met mezelf omgaan en daarnaast te gaan werken.
Ik ben nu bezig met het aanvragen van een wajong. Intakegesprek gehad, nu wachten op de afspraak met de psychiater om eindelijk eens een goede duidelijke diagnose te krijgen.
Ik weet dat als ik 5 dagen in therapie ga dat ik recht heb op een bijstandsuitkering omdat ik dan geen tijd heb om te werken, maar weet iemand of een persoonlijkheidsstoornis ook genoeg is om voor een wajong in aanmerking te komen. Dan wordt het 'opnieuw' je leven opbouwen toch iets makkelijker. Er staat veel meer druk achter bij een bijstandsuitkering.
Alvast bedankt!!
en mensen zoals jij noemen ze in de volksmond ook wel eens bekrompenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:05 schreef Kreator het volgende:
Een Wajong-uitkering voor borderliners is gewoon een slecht excuus om niet te hoeven werken. Dat noemen ze in de volksmond ook wel werkschuw en oplichterij..
Groetjes,
Krea.
Realist.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en mensen zoals jij noemen ze in de volksmond ook wel eens bekrompen
...dat neemt niet weg dat je er wel gewoon om kan werken, ipv het handje elke maand ophouden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef liefie_ het volgende:
borderline is gewoon een bestaande aandoening hoor
dat verschilt maar helemaal in hoe het zich bij je uit en hoe "erg" het met je isquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat neemt niet weg dat je er wel gewoon om kan werken, ipv het handje elke maand ophouden..
Groetjes,
Krea.
Noem mij een goede reden waarom jij in r en p post behalve om mensen een beetje te jennen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem mij één goede reden waarom een Mien Dobbelsteentje niet zou kunnen werken?
Groetjes,
K.
omdat je bv erg last van stemmingswisselingen kunt hebben en de ene ochtend kei blij naar je werk kunnen gaan en 2 dagen daarna je bed niet uit willen komen behalve om zelfmoord te plegenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem mij één goede reden waarom een Mien Dobbelsteentje niet zou kunnen werken?
Groetjes,
K.
Om dat halfzachte gepeupel eens wat tegengas te geven. Het lijkt hier soms wel een theekransje van krassers, borderliners en depritanks. Als je die teveel bij elkaar zet gaat het merendeel nog echt geloven dat ze ziek zijn ook en dat kost mij goddomme geld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:18 schreef cora4034 het volgende:
Noem mij een goede reden waarom jij in r en p post
Ik weet wat borderline inhoudt, daar vroeg ik niet naar. En bovenstaande redenen zijn voor een heleboel borderliners geen reden om niet te werken; laat staan om werkeloos thuis te zitten met een zielig-uitkering. Of denk je soms dat je 'beter' wordt als je helemaal niets meer doet?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:20 schreef liefie_ het volgende:
stemmingswisselingen
woedeaanvallen
"gevoelig" voor verslavingen
impulsief
zwart wit denken
psychose
daarom zei ik ook dat het scheelt in welke mate je het hebtquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet wat borderline inhoudt, daar vroeg ik niet naar. En bovenstaande redenen zijn voor een heleboel borderliners geen reden om niet te werken; laat staan om werkeloos thuis te zitten met een zielig-uitkering. Of denk je soms dat je 'beter' wordt als je helemaal niets meer doet?
Groetjes,
Krea.
Nou als jij dan eens een paar werkgevers gaat zoeken die dit soort mensen in dienst willen nemen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet wat borderline inhoudt, daar vroeg ik niet naar. En bovenstaande redenen zijn voor een heleboel borderliners geen reden om niet te werken; laat staan om werkeloos thuis te zitten met een zielig-uitkering. Of denk je soms dat je 'beter' wordt als je helemaal niets meer doet?
Groetjes,
Krea.
Dan neem je toch een vrije dag? Lijkt mij niet echt een reden om dan maar meteen het handje op te houden voor een uitkering.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef moelan0e het volgende:
Borderline is een heel breed begrip en zijn er die kunnen werken maar er zijn er ook die niet kunnen werken. Ik zou dolgraag meer willen werken maar wanneer ik de hele dag huil kan ik mijn werk niet uitvoeren, en ik blijf alleen maar harder huilen wanneer ik besef dat ik vandaag weer niet werken kan. En dat is niet omdat ik mijn werk leuk vind maar omdat ik graag mijn eigen geld wil verdienen.
vrije dagen zijn gelimiteerd en niet bepaald vaak 10 minuten voor dat je er moet zijn op te nemenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan neem je toch een vrije dag? Lijkt mij niet echt een reden om dan maar meteen het handje op te houden voor een uitkering.
GRoetjes,
Krea.
Erg welwillend ben je niet hè.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vrije dagen zijn gelimiteerd en niet bepaald vaak 10 minuten voor dat je er moet zijn op te nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |