het zou wel goed zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:29 schreef Evil_Basi_Hasselhof... het volgende:
Ja misschien moet ik maar naar bed gaan.
éénquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:28 schreef Evil_Basi_Hasselhoff het volgende:
Ik dacht dat daar alleen maar Communisten zaten, maar om nou zo ver te gaan als Marxisten...wauw...zeg Alex...hoeveel mensen zijn er zoals jij?
maar je hebt dan wel altijd genoeg mensen om op te kankerenquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ééndat is dan wel weer jammer...
Wat te denken van de lokale Moslim-Extremistische Partij? (hmmm...M....E...P...idee iemand?quote:
Nee, want naast Marxist ben ik ook nog eens hippiequote:Op donderdag 9 februari 2006 02:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar je hebt dan wel altijd genoeg mensen om op te kankeren![]()
In Fryslân zijn geen moslim extremistenquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:31 schreef Evil_Basi_Hasselhoff het volgende:
[..]
Wat te denken van de lokale Moslim-Extremistische Partij? (hmmm...M....E...P...idee iemand?)
Dan kan je altijd nog de hele dag blowenquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, want naast Marxist ben ik ook nog eens hippieIk bekijk alles positief...
Hebben jullie Friezen dan geen eigen ETA?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Fryslân zijn geen moslim extremisten
ik ga emigrerenquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Fryslân zijn geen moslim extremisten
nee, want ik ben geheelonthouder.. geen drank, drugs en sigarettenquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog de hele dag blowen![]()
Jawel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:33 schreef Evil_Basi_Hasselhoff het volgende:
[..]
Hebben jullie Friezen dan geen eigen ETA?![]()
nummer 29, 31 en 35 in onze straat staan te koopquote:
Ik dacht al....elk gebied dat modern en autonomie wil heeft tegenwoordig wel zijn eigen extremistische afscheidingsbewegingquote:
Maar de groep van Auwerk gebruikt geen geweld.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:35 schreef Evil_Basi_Hasselhoff het volgende:
[..]
Ik dacht al....elk gebied dat modern en autonomie wil heeft tegenwoordig wel zijn eigen extremistische afscheidingsbeweging
truste slaafse newbiequote:Op donderdag 9 februari 2006 02:37 schreef Evil_Basi_Hasselhoff het volgende:
ik ga slapen...veel plezier met je verloofde.
En dat is het hele dorp ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nummer 29, 31 en 35 in onze straat staan te koop
(zul je denken, wat voor mensen wonen er dan wel niet op 33.... nou, das familie van me)
Slaap zachtquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:37 schreef Evil_Basi_Hasselhof... het volgende:
ik ga slapen...veel plezier met je verloofde.
Je bent student, dus dat is slechts een verplaatsing van de slaapplaats die je morgenochtend uit gaat voerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |