Wat moet ik hier op zeggen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:28 schreef star_gazer het volgende:
Dus wij hebben lekker 'kanjers' inhuis. Heerlijke stroopwafels zeg ik je, maar het zijn dus absoluut geen 'kanjers'. Ze zijn net zo groot als gewone stroopwafels.
Je reinste bedrog is het
De bmw onder de stroopwafelsquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:47 schreef Rydell het volgende:
Kanjers zijn gewoon top!De BMW onder de stroopwafels. Balen dat ik ze nu niet op mijn buresu heb liggen!
15 seconden in de magnetron en ze zijn heerlijk die stroopwafelsquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De bmw onder de stroopwafels![]()
Sommige mensen![]()
Dat geloof ik graag, maar om het nou de bmw onder de stroopwafels te noemen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
15 seconden in de magnetron en ze zijn heerlijk die stroopwafels
quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De bmw onder de stroopwafels![]()
Sommige mensen![]()
het zegt misschien meer over een bmw dan over de stroopwafelsquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, maar om het nou de bmw onder de stroopwafels te noemen...![]()
Ja, als je een bmw 15 seconden in de magnetron doet blijft er niets over..quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
het zegt misschien meer over een bmw dan over de stroopwafels
Ja maar hallo, zo'n grote magnetron bestaat niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, als je een bmw 15 seconden in de magnetron doet blijft er niets over..
Onzin, er zijn ook bescheiden mensen die Kanjers eten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:47 schreef Rydell het volgende:
De BMW onder de stroopwafels.
Alles is te koopquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:56 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Ja maar hallo, zo'n grote magnetron bestaat niet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |