Wat zonde van die asbak, is hij niet kapot ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef BiMeWet het volgende:
De vrouw kreeg rond 19.30 uur bandenpech, waarna een man aangaf wel te willen pompen. Vervolgens pakte hij haar plotseling beet en sleurde hij haar de bosjes in, alwaar hij haar verkrachtte, aldus de vrouw., ik vind de grap geweldig. "Ik wil wel pompen". Wat pompen?
![]()
Natuurlijk is de daad niet grappig, maar die opmerking....
Mijn moeder is kwaad omdat ik dit soort dingen grappig vind. Ze gooide een asbak naar mn hoofd, en nu heb ik een buil op mn kop.
dat is nog eens een sterk staaltje non-verbale communicatiequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef BiMeWet het volgende:
De vrouw kreeg rond 19.30 uur bandenpech, waarna een man aangaf wel te willen pompen. Vervolgens pakte hij haar plotseling beet en sleurde hij haar de bosjes in, alwaar hij haar verkrachtte, aldus de vrouw., ik vind de grap geweldig. "Ik wil wel pompen". Wat pompen?
![]()
Natuurlijk is de daad niet grappig, maar die opmerking....
Mijn moeder is kwaad omdat ik dit soort dingen grappig vind. Ze gooide een asbak naar mn hoofd, en nu heb ik een buil op mn kop.
Zou jij wel willen hequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef skiczukie het volgende:
Fuck je moeder.
Waarschijnlijk vanwege de asbak of zijn buil op z'n hoofdquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind hem anders niet slechtmaar om hem nou in KLB te posten
Boh, gek, ga hendig sjiek slippen, maar ga nou niet zo serieus posten. Laat die sjieke jas nog eens zien!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind hem anders niet slechtmaar om hem nou in KLB te posten
neem mee danquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:02 schreef NJ het volgende:
Ik moest ook grinniken toen ik het las.
Als je snel bent is ze dan nog warm!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:56 schreef mcDavid het volgende:
die vent had dr ook eerst kunnen vermoorden!
dus wat dat betreft deedtie het nog best netjes!
Uitrekfamilie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Sowieso al een moeder die rookt..... wat een afknapper zeg. Sociaal kansloze ww uitrek familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |