abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34885767
Tering!
Ik word echt strontziek van die kutkneusjes hier, en elders op internet die alles wat commercieel is maar meteen kut moeten vinden!
quote:
*huil huil * ja en valentijnsdag is te commercieel en blablabla
quote:
Nee man ik ga echt niet naar sensation, veel te commercieel
Die losers vinden alles wat een afzetmarkt heeft van meer dan 3 mensen al weer 'te commercieel' , en uiteraard meteen dan ook kut.

Voornamelijk de muziek ( welke dat dan ook moge zijn) die op de landelijke zenders wordt uitgezonden moet een grote stikker met COMMERCIEEL krijgen volgens deze lui, want ja.. muziek wat massaal leuk word gevonden moet de personen in kwestie natuurlijk NIET leuk vinden. Anders zijn ze 'meelopers' of kuddedieren

Tuurlijk is alles met winstoogmerk!
Wie stapt er tegenwoordig zijn bed uit voor 0 euro dan!?

Ga lekker in een communistisch land wonen als je er niet tegenkan!
Dan kan je de hele dag lekker hard werken, en verdien je net zoveel als de arts / advocaat van om de hoek!
Mag je lekker in een oostblok-pauper-flatgebouw wonen, en ben je er zeker van dat alles wat je vreet wat uit de lokale omgeving komt zonder eigen winstoogmerk gemaakt is!
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_34885895
Alles is commercieel, anders had je er namelijk nooit van gehoord.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_34885923
Kênkeralto's.
pi_34885975
En ik stap geregeld voor 0 euro uit mijn bed.
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:41:09 #5
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34886026
Mensen die tegen commercie aanschoppen . Commercie is goed. Zorgt voor werkgelegenheid en levert voor heul veul mensen centjes op.
2000 light years from home
pi_34886039
Tsss...kuddedier zijn is echt lame
pi_34886058
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:41 schreef Merkie het volgende:
Mensen die tegen commercie aanschoppen . Commercie is goed. Zorgt voor werkgelegenheid en levert voor heul veul mensen centjes op.
Daar gaat het om. Toch?
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:43:05 #8
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34886079
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:42 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Daar gaat het om. Toch?
Ja. Ik ben het eens met TS.
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:43:42 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34886097
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:41 schreef BullitChick het volgende:
Tsss...kuddedier zijn is echt lame
Iedereen in Nederland is een kuddedier. Anders zit je niet met 16 miljoen mensen op een klein lappie grond .
pi_34886103
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef kippiej het volgende:
Tering!
Ik word echt strontziek van die kutkneusjes hier, en elders op internet die alles wat commercieel is maar meteen kut moeten vinden!
[..]

[..]

Dan kan je de hele dag lekker hard werken, en verdien je net zoveel als de arts / advocaat van om de hoek!
Mag je lekker in een oostblok-pauper-flatgebouw wonen, en ben je er zeker van dat alles wat je vreet wat uit de lokale omgeving komt zonder eigen winstoogmerk gemaakt is!
animal farm gezien?
De Puta Madre
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:44:40 #11
38161 faculty
Always around
pi_34886135
Hetgene met muziek is dat er geen moeite meer voor wordt gedaan. De commerciele muziek is; zet een leuke dame met een mooi lichaam neer.. laat haar in alleen haar string met 4 andere een nummertje zingen waarvan ze zelf te dom is voor de songtekst. Pas haar stem een beetje aan zodat het allemaal zuiver klinkt en hop, je hebt een HIT!..

Verder hoor je vaak een nummer van ze en over een half jaar weet niemand meer haar naam.

Hetgeen met niet commerciele muziek is dat mensen ook daadwerkelijk moeite hebben gedaan voor de muziek. Ze hebben het zelf geschreven en zelf gespeeld. Ze kunnen daadwerkelijk bijv gitaar spelen, en niet zoals Limp Bizkit een nr coveren en vervolgens de solo eruit halen omdattie te moeilijk is voor de gitarist *behind blue eyes*.

Daarbij is de jeugd die naar dat soort commerciele onzin gaat de breezer/opgevoerde scooter rij jeugd waar wij later mee moeten gaan leven...
What goes around, Comes around
pi_34886153
als we geen commercie hadden, hadden we geen motor voor de economie.. voor diegene die het met gemak zeggen 'weg met commercie' mogen wel de eerste en de beste vliegtuig pakken naar afrika. ga je daar maar lekker wonen in de boesboes haha.. enn daar maar heel primitief leven.. misschien merk je dan pas het verschil op dat commercie wel iets moois en vooruitstrevend is..(Leve Marketing!!)
pi_34886166
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:43 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

animal farm gezien?
Gelezen.
pi_34886184
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:41 schreef Merkie het volgende:
Commercie ja. Maar allemaal hetzelfde product kopen niet. Of allemaal naar dezelfde plastic Top-40-rommel luisteren. Veel geld verdient een land door vernieuwd te zijn en vernieuwend word een land door zo veel mogelijk burgers te hebben die een eigen smaak proberen te ontwikkelen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:46:05 #15
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_34886190
Fok! is een commercieel forum met al die banners
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:47:00 #16
38161 faculty
Always around
pi_34886222
Overigens vind ik dat gedoe over Valentijn wel onzin... Hoewel je ook zo kan denken, het is leuker om zomaar je vriendin/vriend te verrassen dan dat zij weet van.. hmm vandaag is het valentijn.. waarschijnlijk krijg ik wel wat.. ik ben benieuwd wat..
pi_34886264
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:44 schreef faculty het volgende:
Hetgene met muziek is dat er geen moeite meer voor wordt gedaan. De commerciele muziek is; zet een leuke dame met een mooi lichaam neer.. laat haar in alleen haar string met 4 andere een nummertje zingen waarvan ze zelf te dom is voor de songtekst. Pas haar stem een beetje aan zodat het allemaal zuiver klinkt en hop, je hebt een HIT!..

Verder hoor je vaak een nummer van ze en over een half jaar weet niemand meer haar naam.

Hetgeen met niet commerciele muziek is dat mensen ook daadwerkelijk moeite hebben gedaan voor de muziek. Ze hebben het zelf geschreven en zelf gespeeld. Ze kunnen daadwerkelijk bijv gitaar spelen, en niet zoals Limp Bizkit een nr coveren en vervolgens de solo eruit halen omdattie te moeilijk is voor de gitarist *behind blue eyes*.

Daarbij is de jeugd die naar dat soort commerciele onzin gaat de breezer/opgevoerde scooter rij jeugd waar wij later mee moeten gaan leven...
Ik geef toe, het is ook niet mijn ding.

Maar naar deze bagger is blijkbaar vraag. Zodanig veel vraag dat er miljoenen (miljarden) mee kan worden verdient.
Waarom zouden ze dan de markt niet verzadigen hiermee? Immers, de muziekanten die wel liefde in hun muziek stoppen blijven toch wel bestaan.
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_34886281
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:47 schreef faculty het volgende:
Overigens vind ik dat gedoe over Valentijn wel onzin... Hoewel je ook zo kan denken, het is leuker om zomaar je vriendin/vriend te verrassen dan dat zij weet van.. hmm vandaag is het valentijn.. waarschijnlijk krijg ik wel wat.. ik ben benieuwd wat..
Dan vind je je verjaardag ook waarschijnlijk onzin!
En Kerst.
En Sinterklaas.
En waarschijnlijk iedere traditie.
pi_34886334
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef kippiej het volgende:
Tering!
[..]

[..]

Die losers vinden alles wat een afzetmarkt heeft van meer dan 3 mensen al weer 'te commercieel' , en uiteraard meteen dan ook kut.

Voornamelijk de muziek ( welke dat dan ook moge zijn) die op de landelijke zenders wordt uitgezonden moet een grote stikker met COMMERCIEEL krijgen volgens deze lui, want ja.. muziek wat massaal leuk word gevonden moet de personen in kwestie natuurlijk NIET leuk vinden. Anders zijn ze 'meelopers' of kuddedieren

Tuurlijk is alles met winstoogmerk!
Wie stapt er tegenwoordig zijn bed uit voor 0 euro dan!?

De mensen wie als smoes om er niet heen te gaan gebruiken dat het te commercieel is betekend gewoon dat ze het geld er niet voor hebben
gebruiker 2609 is een stom ventje
pi_34886342
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef karelsdomain het volgende:
als we geen commercie hadden, hadden we geen motor voor de economie.. voor diegene die het met gemak zeggen 'weg met commercie' mogen wel de eerste en de beste vliegtuig pakken naar afrika. ga je daar maar lekker wonen in de boesboes haha.. enn daar maar heel primitief leven.. misschien merk je dan pas het verschil op dat commercie wel iets moois en vooruitstrevend is..(Leve Marketing!!)
Als de consumenten van die commercie een kritiekloze eenheidsworst zijn, dan vind ik dat weinig vooruitstrevend ...
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:51:59 #21
38161 faculty
Always around
pi_34886418
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef kippiej het volgende:

[..]

Ik geef toe, het is ook niet mijn ding.

Maar naar deze bagger is blijkbaar vraag. Zodanig veel vraag dat er miljoenen (miljarden) mee kan worden verdient.
Waarom zouden ze dan de markt niet verzadigen hiermee? Immers, de muziekanten die wel liefde in hun muziek stoppen blijven toch wel bestaan.
Het is veel goedkoper om zo'n modelletje te gebruiken dan een echte artiest. Deze is immers moeilijker te vinden en vraagt er ook eerder meer voor. Verder willen dit soort artiesten meer hun eigen ding doen, iets wat een platenmaatschappij die alleen maar op de winst gefocust is niet toelaat. Waarom denk je dat toemalig Idols kandidaat *weet ze naam ff niet* eruit is gestapt om zijn eigen band te beginnen. In dat soort platencontracten staat dat je niet je eigen muziek of wat dan ook mag gebruiken omdat het standaart moet zijn met een leuk deuntje zodat mensen het in hun hoofd krijgen en het kopen..

Die artiesten die inderdaad wel liefde in hun muziek stoppen blijven inderdaad wel bestaan. Ze worden echter minder bekend bij het grote publiek.

Ik merk zelf snel dat als een band nog niet bekend is veel betere muziek maakt. Langzamerhand als ze bekender worden en clips gaan uitzenden worden de opvolgende cds steeds slechter, dit omdat het snel geproduceert moet worden om meer winst eruit te slaan...
pi_34886451
Als iederen naar Sensation moet, omdat jij vindt dat iedereen die naar een of andere altokelder gaat "gekke mensen" zijn, dát is pas een Sovjet-systeem.
pi_34886516
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef MrBean het volgende:

[..]

Als de consumenten van die commercie een kritiekloze eenheidsworst zijn, dan vind ik dat weinig vooruitstrevend ...
vind jij mij een kritiekloze eenheidsworst?
wil ik even weten
pi_34886525
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef MrBean het volgende:

[..]

O, er is genoeg kritiek om op te hebben.
Maar zou je dan bij elke stap die je doet moeten klagen dan?
Dan heb je toch ook geen leven om van te genieten!?
pi_34886561
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:54 schreef karelsdomain het volgende:

[..]

vind jij mij een kritiekloze eenheidsworst?
wil ik even weten
Nee hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')