Volgens mij ook, maar wie niet waagt wie niet wintquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef 2Mini het volgende:
Niet dat ik enige intresse heb, maar volgens mij, zit je veelste hoog met je prijs..
Ik weet nou eenmaal dat jullie fokkers houden van laag bieden!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef 2Mini het volgende:
Niet dat ik enige intresse heb, maar volgens mij, zit je veelste hoog met je prijs..
Dat is ook waarom wij dingen zoeken via Fok!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik weet nou eenmaal dat jullie fokkers houden van laag bieden!
Je bent vrij om een serieus bod te doen...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Dat is ook waarom wij dingen zoeken via Fok!
Kijk nu heb je een zooi aan toebehoren, maar je zit wel ver boven de nieuwprijs..
Er staat geen naam op de bon, het is net een normale bon als ik bijv. een spel ga halen. Ik kan morgen wel ff bellen naar Modern, maar mij lijkt dat het niet naamsgebonden is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:29 schreef Adfundum het volgende:
Is die extra garantie overdraagbaar bij verkoop? Meesal staat in de kleine lettertjes van niet. Anders moet jij bij reparaie even voor tusenperoon spelen.
Ik was ermee akkoord gegaan als ik alleen de camera zonder garantie zou verkopen... je hebt er nog zeker een anderhalf jaar no-risk (kapot? naar de winkel, en je krijgt direct een nieuwe mee).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:38 schreef DarkChylde het volgende:
is wel een leuk hebbe ding. ik doen een reserve bod van 150 euro
ik haak af. suc6 met verkoopquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik was ermee akkoord gegaan als ik alleen de camera zonder garantie zou verkopen... je hebt er nog zeker een anderhalf jaar no-risk (kapot? naar de winkel, en je krijgt direct een nieuwe mee).
zou je niet wat hoger kunnen gaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |