Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:36 schreef YoopY het volgende:
waar gaaaaat dit over?
pfff ons-kent-ons mentaliteit sucks
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Je hebt bij deze toch minstens een paar dagen een OUD topic staan dat steeds omhoog danst in je AT!
Zullen we deze heeeeeeel langzaam vol kleppen?
Moet je nooit doen joh....reageren in topics over poep, als het een "langzaam" topic isquote:
Ja, nou mag ik wel graag eens over poep pratenquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:20 schreef Faat het volgende:
[..]
Moet je nooit doen joh....reageren in topics over poep, als het een "langzaam" topic is
blijft het je wéken zo niet maanden achtervolgen [afbeelding]
Hij is leuk hèquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:58 schreef Sugar het volgende:
Ha, dat zie ik er ook steeds in! Of is het dat ook?![]()
Tssss... dat is La Linea, dat is TV-geschiedenisquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:57 schreef Faat het volgende:
Hij is leuk hè
Dat wandelende condoom van jou trouwens ook hoor![]()
Kom hierheenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kennen jullie La Linea niet?!
![]()
Zelfde principe als die clip van Dingetje D'Agostino...(weten jullie nog niks)
Het sneeuwt hier trouwens gigantisch! Blij dat het niet meer vriest, want dan bleef het nog liggen ook. Ik heb ben uitgesneeuwd, ik moet zon.
10 minuten geleden hier ook nogquote:
o jeequote:
Dat meisje met vlechten haar usernaam was volgens mij popje. En die jongen die voor de kijkers rechts van haar staat dat was niet haar vriend hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:24 schreef sjak het volgende:
Wat geweldig dat je die foto hebt gevonden Lois! Ik ga 'm thuis snel opslaan.
Dat meisje op de grond was inderdaad een vriendin van Isabeau die met die vlechten vond ik heel aardig, postte weinig, chatte volgens mij ook niet. En die jongen is haar vriend.
quote:Onderwerp: Spoed i.v.m. beperkte inschrijving
AVONDCURSUS VOOR MANNEN
Alleen toegankelijk voor mannen!
Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren.
De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten:
DAG 1
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER?
Stappenplan en diavoorstelling
TOILETROLLEN - GROEIEN ZE ZELF WEER AAN?
Groepsdiscussie
VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER
Oefenen met verschillende soorten wasmanden (visualisatietraining)
IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT?
Rijsimulator
DE AFSTANDSBEDIENING
De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen
HOE KUN JE DINGEN VINDEN?
Training in het zoeken op de goede plek in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum
DAG 2
LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK?
Groepsdiscussie en rollenspel
BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE
PowerPoint presentatie
ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN
Waar gebeurd verhaal van de man die het eens probeerde
DE VAAT/SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/AFWASMACHINE?
Debat met enkele experts
BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER
Praktijkles en rollenspel
HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN
Ontspanningsoefeningen, meditatie en ademhalingstechnieken
BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT
Neem agenda / PDA mee naar de cursus
LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT
Persoonlijke begeleiding mogelijk
Dat is meer iets voor mij, ik vergeet steeds de 26e van elke maandquote:BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT
Neem agenda / PDA mee naar de cursus
Nee toch? Is het zo erg?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:42 schreef Syrena het volgende:
Dat is meer iets voor mij, ik vergeet steeds de 26e van elke maand"Wat is er dan?"
![]()
Nou ja, als we eenmaal een jaar bij elkaar zijn hoef ik er nog maar 1x per jaar aan te denken
Ik heb 'm net naar m'n man gestuurd met de opmerking dat ze misschien bij wijze van hoge uitzondering zijn vrouw willen toelaten tot de cursusquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:04 schreef texelonia het volgende:
Volgens mij kan ik beter die cursus volgen dan Micha
Hij pest me er altijd meequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee toch? Is het zo erg?![]()
Pfoe... Wat ben ik blij dat wij daar niet aan deden!
Of zou het zijn omdat we door het ge-aan-uit-aan-uit niet eens meer wisten bij welke datum we nou wat moesten doen?![]()
Popje inderdaad! En dat andere daar was ik van overtuigd, sorry Bibi!quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:15 schreef bibi het volgende:
[..]
Dat meisje met vlechten haar usernaam was volgens mij popje. En die jongen die voor de kijkers rechts van haar staat dat was niet haar vriend hoorHij was toen met mij mee
Ja zeker heel leuk om die foto weer eens te zienquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:37 schreef sjak het volgende:
[..]
Popje inderdaad! En dat andere daar was ik van overtuigd, sorry Bibi!
Leuk he om die foto weer te zien. En dat wil ik de hele tijd ook al zeggen, leuk om jou hier ook af en toe weer te zien
Ja - kon even niet op de naam komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:51 schreef sjak het volgende:
Een fohn bedoel je
Ik zou het eens gaan vragen bij een winkel waar ze die dingen verkopen. Er zal zeker verschil inzitten.
Dank je wel, Bibi.
hoe professioneel? merk? mogelijke verkoopplaatsen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:00 schreef moussy het volgende:
ik heb zo'n profesioneel ding, die zoemt alleen maar een beetje![]()
En bedankt Sugar nu zit ik met K3 in mijn hoofdquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:18 schreef Sugar het volgende:
Bar, schaam je! Kabouter Plop meezingen kan écht niet.
Ojaleelee!
Dat is toch 4 per maand? Tenminste bij de WW bij mij wel hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:00 schreef moussy het volgende:
ik heb zo'n profesioneel ding, die zoemt alleen maar een beetje![]()
Omdat ik gedeeltelijk uit de wao ben geraakt, zit ik nu gedeeltelijk in de ww, moet ik buiten mn post baantje nog 4!! solicitatie's per week doenomdat ik nog niet weet wat ik ongeveer ga verdienen
Dat staat ook zo in hun folder, maar ik moet er nu 4 per week en voor daarna heb ik een werkbriefje liggen voor 2 weken waar ik er 4 voor moet hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is toch 4 per maand? Tenminste bij de WW bij mij wel hoor![]()
UWV weerquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat staat ook zo in hun folder, maar ik moet er nu 4 per week en voor daarna heb ik een werkbriefje liggen voor 2 weken waar ik er 4 voor moet hebbenik heb gebeld naar het UWV en tis echt waar. Of ik voor de 9de nog ff 4 soll. de deur uit wil knikkeren
Maar nog oziets achterlijks, ik zat tot 2 feb. nog volledig in de wao, daarna dus de helft. Nu krijg ik de 12de de helft uit betaald ipv tot 2 feb volledig en dan 10 dagen 50%
Ik zie voorlopig ook nog geen ww, omdat het nog in behandeling isquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
UWV weerben benieuwd hoe ze mijn laatste week WW afwikkelen heb nog geen geld gezien...
Stom zeg bij mijn migratie van ziektewet naar WW ging het gelukkig vrij vlot...quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zie voorlopig ook nog geen ww, omdat het nog in behandeling istis goddomme 2 maanden geleden al aangevraagd
Wat is er? Er was toch niets mis met die plaatjes?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef sjak het volgende:
Jammer Sjak..
Kan datquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:00 schreef moussy het volgende:
Zeker weer zo'n foto die smerig wordt zodra je hem hier linkt.
Jawel, heb um al, ik moet hem alleen nog verkleinen, das even een tien jaren plan geweest, omdat mn hoofd overliep met dingen van René en die malle ww/wao.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef Saffier het volgende:
He Moussy heb je je muis nog niet gevonden? Of vind je je spijkerbroek toch nog even leuk?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:06 schreef sjak het volgende:
[..]
Kan datNee hoor, ik zag gewoon het plaatjes wat ik gevonden had. Was volgens mij niets mis mee, het was wat ik verstond onder een haardroger en een versie die Bright misschien aan zijn vrouw kan geven (nee, het is niet wat jullie denken
)
Ik dacht zo aan de plaatjes te zien dat er niet zoveel verschil zat in de kleur. Ik vond het oranje al heel dicht naar het rood toegaan. Maar in het echt zijn ze dus echt lelijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:08 schreef moussy het volgende:
[..]nou maak je me helemaal nieuwsgierig
![]()
En trouwens, kan echt, dan zi je een leuk plaatje en als je hem dan met [ img] hier wil zeggen dan staat er iemand die zn anus oprekt tot formaat zonnewijzer.
Ow enne... de brievenbussen zijn volgens mij niet de rode die overgespoten zijn, ze zijn nóg lelijker.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:17 schreef nebelung het volgende:
Het was een ranzig plaatje, van een zeer opgerekte anus en een stijve lul inderdaad. Dat was wat wij zagen, sjak. Dat is zo'n 'je mag niet hotlinken plaatje'.
Yup, dat zeggen ze. Ik had dat niet door.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef moussy het volgende:
En die onderste veranderde in die "zonnewijzer" zeker?
nee, die mevrouw met dat ding op haar hoofd veranderde in het ranzige plaatje. Die andere was gewoon een haardroger. Wat ik dan overigens een 'kap' noem en zo'n blazer een fohn en dat ding van de mevrouw noem ik eh.. niksquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:19 schreef moussy het volgende:
En die onderste veranderde in die "zonnewijzer" zeker?
klopt zelf zie je dat niet, en hij veranderd pas na een tijdje. Ik heb hem ook eens gepost in mn icoontje toen ik wat linkte van die sitequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:20 schreef sjak het volgende:
[..]
Yup, dat zeggen ze. Ik had dat niet door.
Daar zou ik best trots op zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:53 schreef moussy het volgende:
Ja, kon je bijna mn cluppie joinen sjak
Sppeltuinbankje in de wind dekt toch aardig de ladingquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef texelonia het volgende:
Zullen we de TT aanpassen naar "Het speeltuinbankje met een opengetrokken aars?"
Of "Met je opengetrokken aars op Het Speeltuinbankje"
Je hebt helemaal gelijk, maar er zit hier een pc-nitwit en ik weet écht niet hoe ik een foto van mijn kind tot maatje avatar moet maken, ben al 3 dagen aan het proberen om mijn saffiertje terug te krijgen met dat kruis als resultaat....quote:[b]Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef moussy het volgende
Saffier, jij hebt nog een rood kruis onder je naam hangen, prop dat mooie kind van je er eens in
Ja, gelukkig lukt me dát wel!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:12 schreef poemojn het volgende:
kun je wel je foto online zetten saffier? dan kunnen wij hem wel verkleinen
Dit is 1 die ik zelf al als reserve had gezet voor als ik meer moest solliciteren, voor de rest voor de 4 verplichtte heb ik open brieven klaar liggen voor 3 thuiszorg bedrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Hee, wat goed moussy! Spannend!
Is dit een van die 4 verplichte die je moest sturen? Is het wel iets wat je zou willen dan?
Ja, ik ben er niet zenuwachtig voor, ik heb al een prietpraat gesprek van zeker 20 minuten gehad netquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:50 schreef Brighteyes het volgende:Ok dan!
Wel lekker dat je op gesprek mag komen dus!
Ow wat cewl!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:04 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb woensdag een baan aangeboden gekregen als piercerHet wordt wel als oproepkracht maar ik geloof dat ik het toch maar ga doen
Voor de ww moet ik voor 20 uur solliciteren, omdat ik voor 50% afgekeurd ben voor een 40-urige baan.... waar de wao wel weer over zal gaan mekkerenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:15 schreef Belana het volgende:
en mous, wat een toestand toch, dat gesolliciteer. Hoeveel uur ben je nou verplicht te gaan werken? Ik hoop dat dit wat is en wat wordt
Dat begint al goedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
straks intake-gesprek van het kdv, ze waren me beetje vergeten, doordat de groepsleidster die er normaal zit, met vakantie is en de andere niet in het postvakje gekeken hadden..
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:46 schreef Sugar het volgende:
Ach, Thijs zal wel niet passen in het postvakje, dus die vergeten ze niet, hoor Snoop.![]()
Dat zeg jijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:46 schreef Sugar het volgende:
Ach, Thijs zal wel niet passen in het postvakje, dus die vergeten ze niet, hoor Snoop.![]()
Dat weet ik ook niet eigenlijk. Misschien verveling?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:32 schreef jessie het volgende:
Snoopy wat heb jij met die plaatjes de laatste tijd![]()
maar maar maar maar maar.... ik ben de zeikerd, dat wist je toch ook toen je naar het kdv ging?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
omdat de muizen hier momenteel dood voor de koelkast liggen lb
en ik lust wel wat persoonlijk., maar ik kan wel wachten
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef Sugar het volgende:
Plaatje doet het weer.
klopt, maar ik kwam er daar achter dat ik mijn portomonee vergeten was, en omdat Thijs zo vervelend werd van het moe zijn ben ik naar huis gegaan en hem gelijk in zijn bedje gelegd....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:10 schreef moussy het volgende:
[..]
maar maar maar maar maar.... ik ben de zeikerd, dat wist je toch ook toen je naar het kdv ging?
Je hoeft niet weg te zijn om je droger in de fik te laten vliegenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:32 schreef moussy het volgende:
Oh maar een droger heb ik sowieso niet aan staan als ik weg ben of we slapen.
Ik denk dat de voorkant van het huis ook behoorlijke schade heeft gezien de hoogte en de hitte van de vlammen. Vanaf 15 meter was het al niet te houden die hittequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:31 schreef Rewimo het volgende:
Wat eng Anitra, het zal maar overslaan
Misschien dat ik daar over een poosje anders over denkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:33 schreef coolbabe het volgende:
Ik laat Tom wel liggen als ik Jasper naar school ga brengen of halen tussen de middag. Ik heb weinig keus..wanneer moet hij anders slapen?
Nee idd, ze waren gewoon thuisquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hoeft niet weg te zijn om je droger in de fik te laten vliegen
wij kregen netjes een bief dat ze op een andere plaats kunnen komen te staan dan eerst, heb jij die niet gehad?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:10 schreef moussy het volgende:
Het valt mij trouwens op dat ze die bussen hier op andere plaatsen hebben gezet, ik heb nu zo'n oranje monster schuin voor mn huis staan en ik kan me toch écht niet herinneren dat ie daar ooit heeft gestaan.
Ja maar het wordt nu weer TNTquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:44 schreef texelonia het volgende:
Oh en het is al een paar jaar TPG ipv PTT
Johquote:
Vraag het aan de TPG (of is het al TNT), die maken er zo'n gedoe vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:44 schreef texelonia het volgende:
Wat maakt het nou uit wat de kleur van de brievenbus is
Nee joh, het is een verrassingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:38 schreef jessie het volgende:
Dutchie heb je geen plaatje van t horloge? Sjoweeeeeeeeeeeeeee
Daar ben ik dan weer heel mutserig in. Alles gaat hier uit 's nachts, ook alles wat standby staat. Maar goed, we hebben vroeger thuis een keer brand gehad en ik ben daar echt doodsbang voor. Ik controleer de brandmelder ook iedere maandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef jessie het volgende:
En wij hebben boven op de overloop de droger snachts dan weer aanstaan. Goedkoop stroom (hoe goedkoop dat is als er brand uitbreekt is dan ook maar betrekkelijk)
Jaquote:
Psies.quote:
Ja, ik heb die tip ooit eens gehoord van een brandweerman, en ik vond het helemaal geen slecht idee. Net als kijken hoe snel je je huis uit kan zijn, en waar je naar toe kunt als je de trap in de fik staat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:17 schreef dutchie het volgende:
[..]
Leah, echt waar? Geen slecht idee om dat eens te bespreken trouwens.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef Brighteyes het volgende:
Argh!!!!
Ik heb echt onwijze jeuk aan het puntje van mijn neus. En ik kan krabbelen en wrijven wat ik wil maar het komt steeds terug. Echt super irritant!
Sorry, moest ik even kwijt.
*verder krabbelen gaat...
(Gaat ook zo lekker makkelijk!)
Dat ga ik echt niet redden, ik had leuke dingen gezien, besteld, maar ze bezorgen pas na 12 uur en das het einde van mijn gesprekquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef mallemeid het volgende:
Misschien heb je het voor die tijd nog in huis mous, iets nieuws bestellen is altijd leuk.
Ik zal het even downloaden en kijken hoe Morris het vindt. Maar dan wel op de computer van z'n vaderquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef E.T. het volgende:
Ff tussendoorberichtje voor Snoopy: Saskia vindt alphababy errug leuk!![]()
Dat hadden wij inderdaad ook, ineens allemaal telefoontjes van aanbiedingen voor dit en voor dat en hypotheekverstrekkers die maar leken te blijven stalken. Ik ben daar dan niet zo assertief in, ik bedenk altijd achteraf wat ik had willen zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef jessie het volgende:
*knip, assertief verhaal*
Mens wat kan je dan stressen he?!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:13 schreef mallemeid het volgende:
Ow. Heb je niks leuks meer? Dat is zo balen, het gevoel dat je een goeie indruk moet maken en daar horen goeie kleren bij en als dat niet meer in je kast hangt en gedoe. Irritant!
Ik ga dinsdag voor het eerst weer naar school en ik maak me daar ook zo druk om, voor die tijd nog naar de kapper of niet, haar verven of niet...en welke kleren doe ik nou aan? Te erg
www.eijffinger.nlquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:29 schreef Syrena het volgende:
Ik ben uitGegoogled.... We hadden het laatst (euh neem de term ruim) over fotobehang hier.
Ik heb daar toen behang gezien met dit plaatje erin http://www.posterlounge.d(...)nd-icetea-pr107.html (kan niet linken tis Flash). Weet iemand nog waar dat was?
NonPlusUltra niet en alle advertentielinks van Google heb ik ook al gehad![]()
geen idee, maar ik zit nu met een kip met een halfzijdige verlamming.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Lady wrb, nee nog nooit. Jij nu wel dan?
Lijkt mij ook een geweldig beroep coolbabe. Hoe wordt je eigenlijk piercer? Is daar een opleidingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:04 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb woensdag een baan aangeboden gekregen als piercerHet wordt wel als oproepkracht maar ik geloof dat ik het toch maar ga doen
Haha nou mijn vriend heb ik al een tijdje die word alleen mijn man zeg maarquote:Op zondag 12 februari 2006 11:10 schreef Faat het volgende:
Gefeliciteerd met je a.s. man(nen) en je a.s. baan. Met welke ben je eigenlijk het meest blij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |