Klopt ik zou hem wel eens bij Arsenal willen zienquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke voetballer waarvan ik het jammer vind dat hij naar Chelsea is gegaan. Hij moet gewoon ergens anders elke week spelen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef LuukBes het volgende:
Zwaar overschatte spelert. Speelt nauwelijks, draaft hard, weinig techniek, weinig rendement.
/signedquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef LuukBes het volgende:
Zwaar overschatte spelert. Speelt nauwelijks, draaft hard, weinig techniek, weinig rendement.
Ik dacht dat hij een relatie had met de moeder van S en B en dus stiefvader was, maar het kan best zijn dat dit niet klopt hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik ook dat SWP Ian's neefje is. Wellicht heeft hij bij Ian in huis gewoond?
Pardon?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij zit nu een halfjaar bij Chelsea. En doet het ook daar erg goed.
Zoals spelen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij zit daar meer op de bank dan wat anders.
Ja tegen RBC en RKC verdedigers. Clownquote:Op zaterdag 11 februari 2006 06:01 schreef LuukBes het volgende:
Castelen is echt wel een stuk verder dan SWP. Dat leest zich af in het rendement en de assists.
Ook tegen middenmotors en toppers. SWP heeft totaal nul overzicht en nul voorzetkwaliteiten, geeft nooit assists en scoort zelden, Castelen is daar wel aardig in, niet uitblinkend.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 06:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja tegen RBC en RKC verdedigers. Clown![]()
Vorig seizoen toch 10 goals bij een middenmoter als Man City, dat is niet slecht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 06:01 schreef LuukBes het volgende:
Castelen is echt wel een stuk verder dan SWP. Dat leest zich af in het rendement en de assists.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |