quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak 5 euro over op Danny's bankrekening en ik vertel het je.
Bupa is toch ook geen kutmod?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een topic over de bugs sinds de crash is een kuttopic?
Ik kon het euro-teken niet tevoorschijn krijgen.quote:
Ik verdien er niks mee.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:40 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Mods tot de orde geroepen konden worden, jullie zijn toch ook maar vrijwilligers op het forum? Of verdien je er centen mee?
EIJKING!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EIJKING!!!!
Rechter-ALT+5.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kon het euro-teken niet tevoorschijn krijgen.![]()
Toen maakte ik er maar '5 euro' van.
No commentquote:
Het viel me ook al op dat je meer problemen had met de classificatie 'kuttopic', dan 'kutmod'.quote:
Oh, ik doe altijd linker CTRL, linker ALT + 5quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:44 schreef King_of_Kool het volgende:
Nu wil ik ook geen Mod meer worden![]()
Breuls kwam het teken er persoonlijk afslopen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het Euroteken op je toetsenbord was zeker ook weggeëdit door Breuls?
Ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:47 schreef King_of_Kool het volgende:
Is er wel eens een Mod geweest die een ban heeft gehad?
Danny heeft zichzelf een maand op non-actief gezet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Welke admin!behalve die keer van yvonne voor de grap.
![]()
Niks spectaculairs dus..quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Danny heeft zichzelf een maand op non-actief gezet.
Yvonne wegens een @random ban.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Niks spectaculairs dus..Welke FA's?
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:50 schreef King_of_Kool het volgende:
Dus jullie hebben die niet die immuniteit wat ik altijd dacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |