Ik doe het voor de macht.quote:
Dat wist ik al..quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik doe het voor de macht.
En de onvermijdelijke vrouwen die geil worden van die macht.
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Voor ¤4,50 krijg jij het tagje "krent".quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Kun je die macht ook kopen door ¤ 4,50 aan Danny over te maken?![]()
Met foto's van je borsten kom je verderquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Kun je die macht ook kopen door ¤ 4,50 aan Danny over te maken?![]()
Ga dan wegquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:35 schreef Nolius het volgende:
Heb ik weer, zit ik in een crewtopic
Geld is ook macht hoor... dan ga ik daar toch niet teveel van wegdoenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Voor ¤4,50 krijg jij het tagje "krent".
quote:
Daar heb ik een keer een topic over geopendquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:47 schreef King_of_Kool het volgende:
Is er wel eens een Mod geweest die een ban heeft gehad?
Nog niet gezien, sorryquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer een topic over geopend
Dus nu mag je Sararaats neuken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij wil NJ ook neuken begrijp ik?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef mcDavid het volgende:
ik vind dat er lijfstraffen toegepast mogen worden als crewleden over de streef gaan!
Slecht plan. De crew zit vol sadomasochisten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef mcDavid het volgende:
ik vind dat er lijfstraffen toegepast mogen worden als crewleden over de streef gaan!
Hahaha, en als dat een van de voordelen van het moderatorschap moet zijn...quote:
Hij is wel goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
Ach, ik gooi hem hier ook maar even neer
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |