Hopelijk komt zij ook naar de meetquote:
Ze lijkt me wel liefquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hopelijk komt zij ook naar de meet![]()
Haar aars lik ik niet hoor.quote:
quote:
Zet ff lekker een Tiesto mixje aan Gijs.. dan kom je er wel weer in vandaagquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan maar niet wakker worden vandaag...
Zany staat aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zet ff lekker een Tiesto mixje aan Gijs.. dan kom je er wel weer in vandaag
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:21 schreef silver-surfer het volgende:
Zat tot 2 minuten geleden nog alleen hier
Heerlijk hard inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]vanmorgen in de auto geluisterd
![]()
![]()
![]()
lekker wakker worden zo
Meeeen je niet.. allemaal te laat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:21 schreef silver-surfer het volgende:
Zat tot 2 minuten geleden nog alleen hier
Nee, maar ik ben nog aan het zoeken naar een mooi plaatje van een blik soep.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Was cup-a-soup al bezet ?
*klik*quote:
mijn "eject" knop op mijn autoradio werkt niet meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk hard inderdaadMaar ik blijf soep uit mn ogen wrijven...
*aanzet*quote:
Whehehe. Gelukkig is het een mp3 cd en niet een audio cd van maar 45 minquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn "eject" knop op mijn autoradio werkt niet meer
dus ik ben nu gebonden aan een mp3 cd met allemaal live mixjes
roll jij daar lekker heenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw Kepler?
1) Ik ben een kwartiertje later denk ik ()
2) Mon, Feb 06, 2006 -- Enrollment to Flight Dynamics
Please enroll to the course 'Fllight Dynamics' on blackboard if you want to participate in the SIMONA half hour flight. All prior enrollments (before monday the 6th of februari) have been removed for administative reasons. Please enroll again.
Additional note: There is no explicit enrollment feature for the SIMONA practical. Enrollment to the course is sufficient!!!
Vandaag laatste dag daarvoor!!!1111
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe. Gelukkig is het een mp3 cd en niet een audio cd van maar 45 min
Van Cho wist ik het... die moest z'n pikkies naar de chreche brengen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meeeen je niet.. allemaal te laat?
Cho ook?
Dat kan ook allemaal maar hequote:Op donderdag 9 februari 2006 09:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Van Cho wist ik het... die moest z'n pikkies naar de chreche brengen...
Maar de rest kwam een uur te laat..
Oh.. een PR.. zit al bijna een week thuis met z'n schaafwond
Dus je kan theoretisch tot diep in Frankrijk rijden zonder cd te wisselen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
neeeehhhh gelukkig niet nee... bij elkaar zo'n 7 uur aan sets
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |