hij heeft dus wel geld...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:05 schreef Othala het volgende:
Hij schept wel altijd op over hoe veel hij wel niet verdiend enzo?
Dan geef je hem dus wéér ietsquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:13 schreef Camplo het volgende:
Geef hem een rotschop!
Wat let je?quote:Beroep: Spotprent-ophanger
Het feit dat ik geen spotprenten teken, maar ophang...quote:
We geven onze meningquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:37 schreef djenneke het volgende:
En natuurlijk zijn alle fokkers gevers!
Ik geef zelf ook veel meer dan dat ik krijg. Eerlijk waarquote:
Tuurlijk, dat doen we allemaal!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:42 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik geef zelf ook veel meer dan dat ik krijg. Eerlijk waar![]()
Geven geeft meer voldoening dan krijgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef djenneke het volgende:
Ik kan eigenlijk niet zo goed tegen mensen die altijd iets terug verwachten...
Dus... als je geeft, moet je ook niets terug verwachten! Maar blij zijn met wat jij hebt gegeven!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:59 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Geven geeft meer voldoening dan krijgen![]()
En je moet er niets om gevenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus... als je geeft, moet je ook niets terug verwachten! Maar blij zijn met wat jij hebt gegeven!
Als je een ander er een plezier mee doet of er gelukkig door maakt, waarom niet ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus... als je geeft, moet je ook niets terug verwachten! Maar blij zijn met wat jij hebt gegeven!
En hier viel je door de mandquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:10 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als je een ander er een plezier mee doet of er gelukkig door maakt, waarom niet ?
Het is niet zo dat ik alles en iedereen alles zomaar geef natuurlijk![]()
hallo, dan valt er niets meer te klagen, en dat zou pas een ramp zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef greesy het volgende:
zeg gewoon tegen hem..
goh, als je zoveel verdient, zorg dan dat je je spullen bij je hebt, en biets niet zoveel! Klaar, probleem opgelost.
zooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:46 schreef tuut84 het volgende:
gewoon een keer bij de kop grijpen en dan even zeggen hoe jij er over denkt
ja ewout wat zol ie doan.quote:
U zal worden doorgewezen naar dit topic Normaal praten ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef tuut84 het volgende:
als ze de hele avond van jou zitten te zuipen en niks gen bier terug doat.
ik had het ook nie tegen jouquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
U zal worden doorgewezen naar dit topic Normaal praten ?![]()
Maar je kan toch normaal praten?quote:
ja duss. wat wil je daar mee zeggen. ik had het tegen dos en die knakker begrijpt t wel. dus dat is toch voldoendequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:51 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Maar je kan toch normaal praten?
Oh, nu vat ik hem. Je bent hovenierquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:52 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ja duss. wat wil je daar mee zeggen. ik had het tegen dos en die knakker begrijpt t wel. dus dat is toch voldoende
ja en jij bent zo'n nerd die iedereen meteen gaat na pluisen. stumperd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik hem. je bent hovenier![]()
Iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:54 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ja en jij bent zo'n nerd die iedereen meteen gaat na pluisen. stumperd.
portie op een balg gevenquote:
dat bedoel ik maar evenquote:
Idd, maar dat zal niet zo lang meer duren want ik heb toch geen soicaal levenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef tuut84 het volgende:
[..]
en d'r bij is. je bent ook nog een NEWBIE![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |