Dit optreden is een stuk beter.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef Dandilion het volgende:
Ik zag es een optreden van haar bij MTV met allemaal water op het podium.. ze zong zo vals!
maar op haar cd klinkt het leuk, leuke cd...Ik kan alle nummers al meezingen. You found me is denk wel een van me fav's
because of you is verschrikkelijk, moet zogenaamd heel emotioneel zijn maar ik wordt er niet warm of koud vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Kelly echt het beste wat popmuziek op dit moment te bieden heeft..
Because Of You is gewoon prachtig, zeker in combinatie met de clip.
Ze schreef het op haar 16e tijdens een busreis, en het gaat over haar vader.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:49 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
because of you is verschrikkelijk, moet zogenaamd heel emotioneel zijn maar ik wordt er niet warm of koud van![]()
![]()
ja ik weet wel dat 't over haar vader gaatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze schreef het op haar 16e tijdens een busreis, en het gaat over haar vader.
O, nee dan is het wel mooiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze schreef het op haar 16e tijdens een busreis, en het gaat over haar vader.
Oe, vreselijk idd. Wat dacht je van die nieuwe Beyoncé? Pfff.. ik dacht dat het niet erger konquote:Op maandag 13 februari 2006 18:51 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, ik vind dat zweven langs die toonladder altijd zo tenenkrommend. Waarom doen ze dat altijd? Kan iemand dat uitleggen?
Ze is al een paar jaar goed bezig..quote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef Hapertje het volgende:
Kelly wie? Ze scoort nu wat hitjes, maar zal weer snel vergeten zijn!
Wil jij eens snel gaan luisteren naar de nieuwe Belle and Sebastian!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Kelly echt het beste wat popmuziek op dit moment te bieden heeft..
Because Of You is gewoon prachtig, zeker in combinatie met de clip.
Ik denk dat American Idols gewoon een groter promotiebudget heeft, plus dat ze natuurlijk een veel grotere kijkersgroep (Amerikanen) aan zich heeft kunnen binden dan bijv. Kurt Nilsen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:27 schreef Devano het volgende:
Ik ben bang dat Kelly een internationale uitzondering is wat betreft Idols.
Die is geweldig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:46 schreef sound-storm het volgende:
Wil jij eens snel gaan luisteren naar de nieuwe Belle and Sebastian!![]()
Klopt wel aardig. Alle wanproducten zijn vertegenwoordigd in die lijstquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:51 schreef sound-storm het volgende:
n 9 van de 10 top40 nummers van tegenwoordig is ruk , hehehe
nou vertel opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef Love Mae King het volgende:
present bij het concert de 13e hoor!
Walk away...quote:Op zondag 2 april 2006 14:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Hara nieuwe single is op de radio geweest. Weet alleen niet welke
jazekers uptempo, al had ik haar liever addicted zien uitbrengen, lijkt mij een beter nummer voor een clip en sowieso een van mijn favo's. walk away vind ik zelf dan weer wat minderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |