Wohoo!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:14 schreef Faith5321 het volgende:
Kelly is op nummer 1 binnen gekomen in de Nederlandse Tipparade. Dit betekend dat ze volgende week waarschijnlijk de Top 40 binnenkomt!
Idd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Kelly tof, maar wat een irritant schreeuwnummer is die nieuwe zeg.
is idols toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 11 juni 2007 10:34 schreef Miam het volgende:
[..]
Idd.
Voor de rest een goede zangeres met een dijk van een stem.
quote:Influences: Tori Amos; Evanescence; Kelly Clarkson
Dat was haar trademark toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Kelly tof, maar wat een irritant schreeuwnummer is die nieuwe zeg.
Mee eens. Alleen die laatste dubbeltrack vind ik mooi. De rest leuk en aardig, maar haalt het niet bij het vorige album.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, My December klinkt allemaal wel leuk en zo, op het eerste gehoor, maar het is duidelijk geen Breakaway. Ik mis duidelijk een Because of You, een Since U Been Gone of een Beautiful Disaster.
Deze clip is alleen in de UK uitgebracht, wij lieten toen al de princess diaries versie zien zonder de film stukjes. De clip staat wel op mijn site.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:40 schreef djmurcielago het volgende:
Heeft iemand de live versie van Breakaway ergens gezien? Ik zie em wel eens op MTV Hits voorbij komen, maar verder helemaal nergens.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef Remzz het volgende:
Vond haar nooit echt bijzonder maar na deze clip op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=GHlGYlEqNKQ
Wat een stem
Bron: Wikipedia!quote:Eind 2008 zal haar vierde album moeten verschijnen. Hiervoor werkt ze samen met producer Ryan Tedder, ook wel bekend door het schrijven aan het liedje "Bleeding Love" van Leona Lewis. Volgens hem zal het album "grote refreinen" hebben en "zware drumprogrammering" In recente interviews vertelt Clarkson dat zij weer een album in de stijl van Breakaway wil. Enkele nummers zijn geïnspireerd zijn op electro-rockband Garbage en er is zelfs een mid-tempo rockballad dat een experimentele brug heeft, geïnspireerd is op Mozart[1]. In een radio-interview vermeldde ze dat ze al een vervolg geschreven heeft op het liedje "Irvine" van het album My December, genaamd "I Finally Got It Right". Ook zijn er al enkele demo's gelekt, met als titels; - White a little bit of luck - One day - Ready - Close your eyes Ook werd er gezegd dat ze hoogstmogelijk een nummer Human zal noemen.
Paar maanden terug stond ze nog in de HMH. Echt een goedmaker voor het vorige veel te korte optreden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:22 schreef regularjoe het volgende:
Waar is ze gebleven?
quote:
Ik begin er langzaam aan steeds meer wel leuk te vinden, maar de laatste twee albums halen het echt niet bij Breakaway.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:46 schreef Marble het volgende:
Het nieuwe album is weer drie keer niks, er staan maar twee goede nummers op (Long Shot en uiteraard MLWSWY).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |