Dat kan ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:14 schreef Bizznitch het volgende:
nou C heeft gewoon niet opgelet en is nu afwezig
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef pc-fr34k het volgende:
En C. is een luie hond!
ja en?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Stofje het volgende:
Ik ga bier drinken. Straks.
Het is je vergeven mits je nummer vet wordt en je hem weer published.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:20 schreef cerror het volgende:
Zorry, ik vloog na mijn laatste reactie gelijk naar m'n atari.
okeujquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Stofje het volgende:
Ik dacht, ik zeg het even.
ja lol voor hoelangquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Fok doet het weer.
Jíj mag dat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef Stofje het volgende:
Ik dacht, ik zeg het even.
Gelukkig doet 'ie het weer. Ik werd onwel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja lol voor hoelang!.... ik zat zo omgwtfwhitescreenohnoes
!
Slijmbal.quote:
Ja en?quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Ben nu 'the sweetest thing' kijken, kijken of die was is..
geen creditcard mênquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gelukkig doet 'ie het weer. Ik werd onwel.
Oja, heb je CAD-animated al gezien trouwens?.
kwertat hoer... dat komt er van als jullie op je nest liggen te rottenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:41 schreef Janetje het volgende:
Hoi lieverds, ga dood...
En biz.. kwartetten?Dat doe je maar op de basisschool...
As you wish.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:41 schreef Janetje het volgende:
Hoi lieverds, ga dood...
en nee ik wil niet doodquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:41 schreef Janetje het volgende:
Hoi lieverds, ga dood...
... of huiswerk aan het maken is..quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
kwertat hoer... dat komt er van als jullie op je nest liggen te rotten
ahuh ahuhquote:
quote:[20:16:05] Sauvez-moi.: Hij heeft een schattige stem![]()
wat jij wilquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
... of huiswerk aan het maken is..
geen "Hallllowwww ik ben martijn, en rook constant javaanse jongens." stem?quote:
blijkbaar nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
geen "Hallllowwww ik ben martijn, en rook constant javaanse jongens." stem?
Of zal ik jou ook bellen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
blijkbaar niet!... misschien moet je maar even een voiceclipje naar me sturen 14.gif
Ik neem aan dat jouw stem niet zoveel veranderd is in een jaar?quote:
Dat valt nog vies tegen, maar jou nummer heb ik nog....quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jouw stem niet zoveel veranderd is in een jaar?![]()
Ach dat hoor ik op de volgende meet wel..quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat valt nog vies tegen, maar jou nummer heb ik nog....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
geen "Hallllowwww ik ben martijn, en rook constant javaanse jongens." stem?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
you're.... to big to fit in heeeere
Psst, .mov hebben?quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Geniaal.
[..]
Psst, .mov hebben?
Ik kom ff op MSN, geef ik je FTP xs.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kom ff op MSN, geef ik je FTP xs.
Hmm?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:01 schreef Chowi het volgende:
GODVERDOMME
Leerplichtambtenaren, boetes. Nuff said.quote:
Je bent nog leerplichtig?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Leerplichtambtenaren, boetes. Nuff said.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Leerplichtambtenaren, boetes. Nuff said.
Dan kunnen ze toch geen boetes geven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen, dat is juist het grappige!
Het is níet grappig!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen, dat is juist het grappige!
Hoe hoog is de boete?quote:
Is t idd nietquote:
Je-bent-weer-dronken-van-de-vodka-avond?quote:
gaat integreren, mensquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
At ik 'n oprjochte frysk wêze soe, dan wie dat myn memmetaal![]()
stoppen voor rood licht, dát moet, hier in nederlandquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moest even pronken met mijn tweede taal
Fries.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
At ik 'n oprjochte frysk wêze soe, dan wie dat myn memmetaal![]()
Niks moet, behalve poepen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
stoppen voor rood licht, dát moet, hier in nederland
Maar meisjes poepen toch niet?quote:
Nee, maar voor jullie gelden andere verplichtingen. Zoals zuigen en koken.quote:
Geen ervaring met friese dames. Ken je er toevallig wat leuke?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Fryske famkes kunnen goed zoenen
friesemeid.jpgquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen ervaring met friese dames. Ken je er toevallig wat leuke?
niet je eerstequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moest even pronken met mijn tweede taal
Bier!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
iets hogere bier/tiet verhouding [afbeelding]
En tieten!quote:
Jij ken zoenen met een jpeg?quote:
En sportsokken die boven de schoenen uitkomen en dan geen broek.quote:
*niet op reageert*quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, maar voor jullie gelden andere verplichtingen. Zoals zuigen en koken.
Je begrijpt het, geen tegenspraak.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
*niet op reageert*
*niet op reageert*
*niet op reageert*
Iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En sportsokken die boven de schoenen uitkomen en dan geen broek.
Ik heb van die kleine sokken, voor als ik een drie-kwartsbroek of korte broek aanheb.quote:
Of voor als ik geen broek aan heb.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb van die kleine sokken, voor als ik een drie-kwartsbroek of korte broek aanheb.
doe dán gewoon géén schoenen aan!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of voor als ik geen broek aan heb..
Is het ook. En ze heeft bier.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef mcDavid het volgende:
ik vind het eigenlijk best een leuk mokkel... op die schoenen/sokken na dan
Dat doet pijn als je buiten loopt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe dán gewoon géén schoenen aan!
Puikend C. Erg puikend.quote:
Hoi rpp.. En doei. Ik ga pitten, voel me best klote.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:22 schreef rompompom het volgende:
Nou, vooruit maar weder.
Da's ehh... ja, klote. Slaap lekker dan maar hè.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoi rpp.. En doei. Ik ga pitten, voel me best klote.
Msstq!quote:
Je bent er nogquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent er nog![]()
Aan het werk weer?
Kun je mij mooi ff gezelschap houdenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uiteraard.
Stand-by, momenteel. De stroming is te sterk![]()
RPPquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:22 schreef rompompom het volgende:
Nou, vooruit maar weder.
Zo begroet je mij nooit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
RPP!+
!O+!O!+!+O!+O!+O!+O!+
![]()
!!!!!1111`1~~~11one
Er zijn slechtere dingen als tijdverdrijf te doen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kun je mij mooi ff gezelschap houden![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er zijn slechtere dingen als tijdverdrijf te doen!
Zoals de was afhalen, opvouwen, nieuwe was sorteren en in de wasmachine doen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er zijn slechtere dingen als tijdverdrijf te doen!
En stofzuigen, strijken en afwassen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zoals de was afhalen, opvouwen, nieuwe was sorteren en in de wasmachine doen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
En stofzuigen, strijken en afwassen.
Geen hartjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
TIEEEEEEEEK!!!!!!!!!!!!11111111111111
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
RPP!+
!O+!O!+!+O!+O!+O!+O!+
![]()
!!!!!1111`1~~~11one
Verschil moet er zijnquote:
We hebben een droger aan boord. En ik neem geen witte spullen mee aan boord (alles wordt vies, of je nou wilt of niet), dus dat sorteren valt ook erg mede. En dezelfde kleren vijf dagen dragen, dat helpt ook, 14.schoonquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zoals de was afhalen, opvouwen, nieuwe was sorteren en in de wasmachine doen?
Witte dingen heb ik niet eensquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:53 schreef rompompom het volgende:
We hebben een droger aan boord. En ik neem geen witte spullen mee aan boord (alles wordt vies, of je nou wilt of niet), dus dat sorteren valt ook erg mede. En dezelfde kleren vijf dagen dragen, dat helpt ook, 14.schoon
Ik heb ook bar weinig kant enzo, dus wat dat betreft hoeft er ook niet gesorteerd te wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Witte dingen heb ik niet eens![]()
Maar 5 dagen dezelfde kleren dragen red ik niet![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb ook bar weinig kant enzo, dus wat dat betreft hoeft er ook niet gesorteerd te worden
Dat van dat wit had ik moeten weten ja
Doet me denken aan whose line: Unlikely superheroes. Armpitman! There is no more deodorant, what will you do?!quote:Ach ja, ik zit op een kruk achter een computer. Vies wordt het niet echt zo en zolang ik gewoon deo gebruik valt het heul erg mee qua stank ook
Wat herinnert jou momenteel niet aan Whose line?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Doet me denken aan whose line: Unlikely superheroes. Armpitman! There is no more deodorant, what will you do?!
Eigenlijk alles wel..quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat herinnert jou momenteel niet aan Whose line?
Whehehe!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel..![]()
Heerlijk die fases..
Slaap lekker!quote:
Die zijn al zwart!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:10 schreef rompompom het volgende:
Laten we negers zwart gaan maken.
Gooi eens wat in de groep dan!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan hebben we tijd voor veel leukere dingen
Moet ik dat weer doen?? Heb een idee dat momenteel veel levens om dat van mij draaien, iedereen moet wat van mequote:Op donderdag 9 februari 2006 01:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gooi eens wat in de groep dan!
Pfft, dan niet hoor. Jij wilde wat leuks doen, ik had een goed idee. Maar dat vond mevrouw weer niks!quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet ik dat weer doen?? Heb een idee dat momenteel veel levens om dat van mij draaien, iedereen moet wat van me
Meneer is uit het verkeerde bedje gestapt...quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfft, dan niet hoor. Jij wilde wat leuks doen, ik had een goed idee. Maar dat vond mevrouw weer niks!
Het stijgt nu al naar je hoofd, dat hele gedoe!
Nee hoor, ik sprong gewoon weer met beide benen tegelijk uit de bovenste van de tweequote:Op donderdag 9 februari 2006 01:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meneer is uit het verkeerde bedje gestapt...![]()
En iets in de groep gooien, tja, als je dat al een goed idee noemt![]()
Oeh, dat lijkt me lekker..quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:54 schreef cerror het volgende:
Het leven is AIDS en iedereen moet kanker ontwikkelen.
Vooral jij.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:54 schreef cerror het volgende:
Het leven is AIDS en iedereen moet kanker ontwikkelen.
Non.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me lekker..
Kom heel ff op msn..
Oui.quote:
Check dan op z'n Frans je mail maar.quote:
Cheque la poste?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Check dan op z'n Frans je mail maar.
Kiekes dans la mailboxe?quote:
Voulez vous e-mail avec moi? Se soir...quote:
U met uw Google Talk misschienquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:38 schreef Alexxxxx het volgende:
vous avec vos Google Talk perhaps?
Ja, ik bedoel dat ik Googel talk een puikend programm vind, maar t kwam er ne vloeind pas uitquote:
Gelukkig ook niet vloeibaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat ik Googel talk een puikend programm vind, maar t kwam er ne vloeind pas uit
Neen, dan had ik mijn vloerbedekking wederom moeten dweilen. Ik werd hedenochtedn ook al ruw gewekt door een kat die onder mijn bed kotste.quote:
Daarom juist! ik heb maar liefst 5 contacten in mn Google talk, waarvan 1 per definitie niet online kan zijn als ik dat ben, omdat we een computer delenquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:49 schreef cerror het volgende:
Google talk is zooooo not-done.
Het is zo stil als een publiek voor "Toen was geluk nog heel gewoon".
En die kat had eigenlijk ook niet gekotst?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neen, dan had ik mijn vloerbedekking wederom moeten dweilen. Ik werd hedenochtedn ook al ruw gewekt door een kat die onder mijn bed kotste.
Niet dat er een verband is, maar ik heb dus al gepoetst.
Of eigenlijk mn verloofde, want ik ben een lamme zak
En heel erg vanochtend was het ook niet, want ik had nog niet geslapen
Hierop gereageerd.. zullen we gaan speculeren?quote:SINGLE ROOM to let, available Mid Feb. non-smoker sharing accommodation with 3 male professionals. It's 340 per calendar month excluding bills. Property is close to all buses and short distance to city centre. email
Ja!quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hierop gereageerd.. zullen we gaan speculeren?
"male professionals" "professional strippers"quote:
Ja! Vooral over dat 'excluding bills' gedeelte! Heb je gemaild om te vragen of je ook in natura mag betalen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hierop gereageerd.. zullen we gaan speculeren?
Er zat relatief weinig vocht rond de haarbal, wist mijn verloofde te meldenquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
En die kat had eigenlijk ook niet gekotst?
Ik denk dat ik éxtra moet betalen als ik het in natura aanbied.. (en dan bedoel ik dus geld, schadevergoeding, psychiaterskosten......)quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja! Vooral over dat 'excluding bills' gedeelte! Heb je gemaild om te vragen of je ook in natura mag betalen?
Beterrrr voor die J-Kokkie!quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
"male professionals" "professional strippers"
Het zou zomaar kunnen..
Mwah, net al met Hans besproken.. moeten ze weer al die routines op me uitproberen.. kijken of ik het offensive vind...quote:
Geen gemekker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, net al met Hans besproken.. moeten ze weer al die routines op me uitproberen.. kijken of ik het offensive vind...
Lang leve het tapijt onder het bed!quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zat relatief weinig vocht rond de haarbal, wist mijn verloofde te melden
quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen gemekker.
Hans weet heus wel dat veel mannelijk gezelschap leidt tot neuken.
ik bedoelde eerder Hans's ervaring.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
of je nou 'uit ervaring' bedoelt, wil ik eigenlijk niet weten..
![]()
En ik mekker niet.. ik ben realistisch..
Ja, omdat de ongesteldheid gelijk gaat lopen, 14.obquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen gemekker.
Hans weet heus wel dat veel mannelijk gezelschap leidt tot neuken.
Ha Ierlander!quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jullie zijn ook altijd wakker he.
Weet ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:06 schreef cerror het volgende:
[..]
ik bedoelde eerder Hans's ervaring.
Heeft hij niet in bed gelegen met onzer knuffelhomo?quote:
Jazeker..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Heeft hij niet in bed gelegen met onzer knuffelhomo?
Weet jij iets dat ik niet weet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:06 schreef cerror het volgende:
[..]
ik bedoelde eerder Hans's ervaring.
Dus eigenlijk is hij een bi-seksuele slettebak?quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker..Eigelijk met iedereen..
Naja.. bij mij heeft ie niks geprobeerd hoor..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is hij een bi-seksuele slettebak?
Pfft! Frank sliep bij hem, ik niet!quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is hij een bi-seksuele slettebak?
Nog zo'n opmerking en ik ga foto's verspreidenquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. bij mij heeft ie niks geprobeerd hoor..
a-seksueel dus.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. bij mij heeft ie niks geprobeerd hoor..
Dit vind ik niet moeilijk te geloven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfft! Frank sliep bij hem, ik niet!
De pub..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo.
Het was weergezellig
in de pub vanavond.
Die richting ging het wel op, maar op één of andere manier kwam ik als onderwerp naar vorenquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:13 schreef tandenstokert het volgende:
Ik mis iets in bef...
is het niet "laten we het weer over bier en tieten hebben." ?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nog zo'n opmerking en ik ga foto's verspreiden
Nee... hij heeft goeie ogen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:12 schreef cerror het volgende:
[..]
a-seksueel dus.
[..]
Dit vind ik niet moeilijk te geloven.
In je uppie naar de pubbiequote:Op donderdag 9 februari 2006 03:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
De pub..daar wil ik volgende maand ook eens heen..
In mn uppie..![]()
Caroteen.,quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
doe maar niet..
[..]
Nee... hij heeft goeie ogen..
Blijf jij daar nog maar een weekje van af ok?quote:
Je hebt toch wel collega's of zo?quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
De pub..daar wil ik volgende maand ook eens heen..
In mn uppie..![]()
Woef!quote:
Wie niet?quote:Ik heb bij je in bed gelegen.
"Hallo meisje, wil je wat drinken?" Gna gna gna..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je hebt toch wel collega's of zo?
Ik was er iig met mijn internationale studentenvriendjes, die ik 2 weken ken, en het was erg gezellig. En zelfs als je niemand kent leer je volgens mij snel genoeg iemand kennen, want de ieren zijn echt erg aardig.
quote:
Ik heb nog geen enge verhalen gehoord over poedertjes in je drinken. Volgens mij is dat ook niet nodig, want na een paar pints is iedereen toch weerloos en handtastelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Hallo meisje, wil je wat drinken?" Gna gna gna..
Ik heb vast wel toffe collega'sKomt vast wel goed..
![]()
Fetch!quote:
Tandenstokert.quote:[..]
Wie niet?
Hehehe.. dat was niet heel letterlijk bedoeld hoor..quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enge verhalen gehoord over poedertjes in je drinken. Volgens mij is dat ook niet nodig, want na een paar pints is iedereen toch weerloos en handtastelijk.
öh?quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weerloos ben ik nooit, en handtastelijk levert een biertje over de bol op..
![]()
Whehehe.. bij jou niet.quote:
Onzin, draw a line woman!quote:
Heb ik allang gedaan men.. bij zeer gewenst/gewenst/ongewenstquote:
Je gaat het nog moeilijk krijgen hier. Volgens mij is iedereen handtastelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:21 schreef Janetje het volgende:
[..]Weerloos ben ik nooit, en handtastelijk levert een biertje over de bol op..
![]()
Hmm.. dat gaat me veel bier kosten dan..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je gaat het nog moeilijk krijgen hier. Volgens mij is iedereen handtastelijk.
Oui. Bon.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan men.. bij zeer gewenst/gewenst/ongewenst
Pff. Ben jij nou een vrouw! Beetje vrouw hoeft haar drankje nooit zelf te betalen. Dat is hier trouwens wel lastig, aangezien een flinke meerderheid vrouwelijk is, en wij mannen dus schaars zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. dat gaat me veel bier kosten dan..
quote:
Dan hoeft ze ook niet zo veel bier over hoofden te smijtenquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pff. Ben jij nou een vrouw! Beetje vrouw hoeft haar drankje nooit zelf te betalen. Dat is hier trouwens wel lastig, aangezien een flinke meerderheid vrouwelijk is, en wij mannen dus schaars zijn..
Hehehe.. ja, last time I checked was ik nog een vrouw..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pff. Ben jij nou een vrouw! Beetje vrouw hoeft haar drankje nooit zelf te betalen. Dat is hier trouwens wel lastig, aangezien een flinke meerderheid vrouwelijk is, en wij mannen dus schaars zijn..
Komop, stoere ierse mannen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. ja, last time I checked was ik nog een vrouw..
Hmm.. mannen gaan dus vaak hun eigen betaalde biertje in hun kraag zien verdwijnen..![]()
Mwah.. heb er wel zin in.. Soms.
Oehh... stoer..quote:
Ach, als het kut is kan je gewoon de hele avond fokken, dus eigenlijk kan het alleen maar positief uitpakken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. ja, last time I checked was ik nog een vrouw..
Hmm.. mannen gaan dus vaak hun eigen betaalde biertje in hun kraag zien verdwijnen..![]()
Mwah.. heb er wel zin in.. Soms.
Ach ja.. misschien krijg ik wel gratis internet bij mn kartonnen doos...quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, als het kut is kan je gewoon de hele avond fokken, dus eigenlijk kan het alleen maar positief uitpakken..
Ik denk dat ze zelfs hier wifi hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. misschien krijg ik wel gratis internet bij mn kartonnen doos...
Komop, je slip word er nat van.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oehh... stoer..
Naja.. dat accent..
Maak me maar jaloers..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelfs hier wifi hebben.
Dat meld ik je wel als ik daar zitquote:
Het komt wel goed.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maak me maar jaloers..
[..]
Dat meld ik je wel als ik daar zit![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Het komt wel goed.
Zat bruinharige alchollisten daar in Ierland!
'hier' als in 'waar jij terecht komen gaat'. Zelf surf ik hier via een proxy van de uni die allerlei poorten blokkeert en er extreem vaak uitligt. Maar goed, je moet wat he.quote:
Hij heet vast Eertquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, voorlopig is er nog maar één toffe.
Nou, ze zijn allemaal wel extreem klein. Ik lijk hier nog veel groter dan dat ik in NL al ben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oehh... stoer..
Naja.. dat accent..
Mjah.. inderdaad..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
'hier' als in 'waar jij terecht komen gaat'. Zelf surf ik hier via een proxy van de uni die allerlei poorten blokkeert en er extreem vaak uitligt. Maar goed, je moet wat he.
Hahaha.. nee, hij heet Roelquote:
Ahhhh... nee heh..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ze zijn allemaal wel extreem klein. Ik lijk hier nog veel groter dan dat ik in NL al ben.
Scary.quote:
Welterustenquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik ga slapen. Morgen om 12 uur ierse tijd weer college. Welterusten, allemaal.
Ja he?quote:
Ja maar.. maar.. maar..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Kan je mooi de baas spelen..
De proporties zijn er.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Scary Roel?
Het klinkt niet écht indrukwekkend, 't is vast geen WWF worstelaar
Niet miepen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
De proporties zijn er.
Oh ja, slapen... buh bye!
Slaap.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
De proporties zijn er.
Oh ja, slapen... buh bye!
Dat weet ik.. snol..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, trouwens, je bent de 15.000 gepasseerd.
Dit zielige moment, bedoel je.quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen dank, ik heb met liefde bijgedragen aan dit monumentale, gedenkwaardige, moment
Nee, want dat zou betekenen dat ik net zo zielig ben En voor die waarheid ben ik nog niet klaar, eemmoosjoonnil gezienquote:
Je bent net zo zielig..quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, want dat zou betekenen dat ik net zo zielig ben En voor die waarheid ben ik nog niet klaar, eemmoosjoonnil gezien
Telepathetic...quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent net zo zielig..
Op een goeie manier natuurlijk..
Men slaapt..quote:Op donderdag 9 februari 2006 04:43 schreef Mr-Z het volgende:
iedereen dood ofzo?
IK ZEI HET GODVERDOMME TOCH!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:18 schreef jackson het volgende:
1 goede morgen
Ik zeg nooit meer dan het niet druk gaat worden
Correct.... ik werd gek gister middag men!quote:
ikwillookquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Correct.... ik werd gek gister middag men!
Maarja.... morgen vrij
Lijkt me nu wat laat om te gaan regelenquote:
mjup... helaas wel ja. Naja, bijna weekendquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me nu wat laat om te gaan regelen![]()
Zo is dat... en wat een weekend gaat dit weer wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjup... helaas wel ja. Naja, bijna weekend![]()
rustig aan met vriendin, weinig plannen eigenlijk. Jij?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is dat... en wat een weekend gaat dit weer worden
Jij nog plannen dit weekend?
Gaat weer knallen worden dit weekend. Vrijdag avond rustig aan maar zaterdag avond Trance Energy. Heb er weer ouderwets zin inquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
rustig aan met vriendin, weinig plannen eigenlijk. Jij?
Een vriendin??!?!?!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
rustig aan met vriendin, weinig plannen eigenlijk. Jij?
g'teerd!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik doe mee!!
alleen nog ff een tentamentje maken vanavond...
owja en me pa is vandaag jarig!
dat ik een vriendin heb betekent niet dat ik niet kansloos benquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een vriendin??!?!?!!!
Het image van [BeF], wat doe je!! Hier posten alleen kansloze mensen die geen uitzicht hebben op enige vastigheid in hun leven!
én op maandag!quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
g'teerd!
Maarja... scholieren horen vrij te hebben op vrijdag
is ze zo lelijk dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
dat ik een vriendin heb betekent niet dat ik niet kansloos ben
Welkom in [BeF], 14.sneu.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
dat ik een vriendin heb betekent niet dat ik niet kansloos ben
heh jammer, het was nog wel zo'n mooie killpost geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:56 schreef nyny83 het volgende:
Hey sletjes.... blijf eens posten... ik verveel meGa ik stomme plaatjes posten in Houston we have a problem here-topics enzo
Normaal gesproken wordt er dan héél zielig om foto's geschreeuwd enzo, maar die mensen die dat dan doen zijn er nu niet.quote:
dankje, ik had ff geen zin om wéér aan de beurt te zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt er dan héél zielig om foto's geschreeuwd enzo, maar die mensen die dat dan doen zijn er nu niet.
Foto's!!
[/invalbeurt]
neequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt er dan héél zielig om foto's geschreeuwd enzo, maar die mensen die dat dan doen zijn er nu niet.
Foto's!!
[/invalbeurt]
Man... ik moet gewoon werken af en toequote:Op donderdag 9 februari 2006 09:56 schreef nyny83 het volgende:
Hey sletjes.... blijf eens posten... ik verveel meGa ik stomme plaatjes posten in Houston we have a problem here-topics enzo
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:37 schreef Chowi het volgende:
JA HOI!!1
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:37 schreef Chowi het volgende:
JA HOI!!1
Jah... tis toch te gek. Bijna weekend voor me en dan met werk aankomenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
![]()
Ennuh.. Jackson... doe ff normaal
quote:
quote:
Goedemorgen enzoquote:
zeker net wakker?quote:
Wat precies?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
zeker net wakker?![]()
Was weer niet best he, wat onze cluppies lieten zien gister![]()
Ik vond Ajax nog wel redelijk moet ik zeggen... Alhoewel ik wel wat later in de samenvatting viel hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
zeker net wakker?![]()
Was weer niet best he, wat onze cluppies lieten zien gister![]()
Ach, moe en meer van zulcks. Ik denk dat ik vanmiddag even langs de opticien ga, omdat het weer er bijna lente achtig uitziet.quote:
Moe enzo... dat hoort erbij. Daar heb ik ook last van.... En dat zal wel niet minder gaan worden aankomende dagen maarja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, moe en meer van zulcks. Ik denk dat ik vanmiddag even langs de opticien ga, omdat het weer er bijna lente achtig uitziet..
Nee, gewoon lenzen. Moet ook maar weer eens. Ik wilde het eigenlijk vorige week al doen ofzo, maar toen had ik steeds geen zin om te gaan vanwege het slechte weer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Moe enzo... dat hoort erbij. Daar heb ik ook last van.... En dat zal wel niet minder gaan worden aankomende dagen maarja.
Wat ga je doen dan bij die Opticien... roze lenzen nemen
Je hebt nu geen lenzen dan ofzo ?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, gewoon lenzen. Moet ook maar weer eens. Ik wilde het eigenlijk vorige week al doen ofzo, maar toen had ik steeds geen zin om te gaan vanwege het slechte weer..
voetbal enzo... feyenoord en Ajax moesten spelen (zie avatars)quote:
Deze week niet meer, nee. Dat gaat per 3 maanden enzo, maar ik moest dus afgelopen week al nieuwe halen, maar geen zin in.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hebt nu geen lenzen dan ofzo ?!
Dank u.quote:
Helaas is voetbal en minder geliefd gespreksonderwerp in [BeF]quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
voetbal enzo... feyenoord en Ajax moesten spelen (zie avatars)
Succes bij de opticien vandaag
Newwa! Als dit een voetbaltopic wordt, ben ik weg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helaas is voetbal en minder geliefd gespreksonderwerp in [BeF]
Hopelijk komt daar nu met wat versterking weer wat verandering in! En nog voor de goeie club ook
nah... dont worry, zover zal het niet komen toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Newwa! Als dit een voetbaltopic wordt, ben ik weg..
Voetbal is wel oke hoor. Ik kan er best over meepraten. Heb et liever over muziek of auto's maar daar hoor je hier ook nix overquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helaas is voetbal en minder geliefd gespreksonderwerp in [BeF]
Hopelijk komt daar nu met wat versterking weer wat verandering in! En nog voor de goeie club ook
Nee, het heet toch verdomme niet voor niks BeF. En dat gaat toevallig heel goed samen met voetbalquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Voetbal is wel oke hoor. Ik kan er best over meepraten. Heb et liever over muziek of auto's maar daar hoor je hier ook nix over
Dat hoop ik niet voor jullie, nee.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nah... dont worry, zover zal het niet komen toch?![]()
komt goed, ik ben er al over opgehoudenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor jullie, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |