Nauw nauw van al die bewoners vas er vast wel eentje met een hogeopleiding ooitquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Raar he? Van iemand die in het BigBrother-huis heeft gezeten zou je toch anders mogen verwachten.
Niet gelezen dus. Maar sorry voor het feit dat we het vermoeden hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
hier: ShowChat #641: *O* Raffaëla *O*!
* Deelt het vermoeden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet gelezen dus. Maar sorry voor het feit dat we het vermoeden hebben.
Misschien is er wel iemand bij die zijn/haar MAVO heeft afgemaakt. Zou wat zijn zeg...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nauw nauw van al die bewoners vas er vast wel eentje met een hogeopleiding ooit![]()
quote:
Waarom denk je anders dat ze meedeed aan BB?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft ze ook een kansloos leven netals die van ons?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien is er wel iemand bij die zijn/haar MAVO heeft afgemaakt. Zou wat zijn zeg...
En die kale dude toch ook ?quote:
Wiequote:
Roel ofzoquote:
Ja die ook en dat meisje die iedereen zo geil vond op fok! Dildo ofzoquote:
vermoeden is licht uitgedrukt....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:41 schreef Airelle het volgende:
Niet gelezen dus. Maar sorry voor het feit dat we het vermoeden hebben.
Ik had al geëdit, lapzwans!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die ook en dat meisje die iedereen zo geil vond op fok! Dildo ofzo![]()
Je pogingen te doen alsof je er bijna niets van hebt gezien falen jammelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die ook en dat meisje die iedereen zo geil vond op fok! Dildo ofzo![]()
Haha ja, wat ik me nu altijd afvroeg. Zou Dewi er voor betaald zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
vermoeden is licht uitgedrukt....
ik zie hem er wel voor aan om één of andere schijnverkering te beginnen, zoals Jamai toen met Dewi
of de verdenking van zich af te schudden
Ja?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef BVO het volgende:
HJ heeft hetzelfde vermoeden, gezien zijn insinuaties steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |