SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!11111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!!
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef MosPos het volgende:
Wat is het verschil tussen een kerktoren?Euh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom moest ik lachen?'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Sterfquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat is het verschil tussen een zelfmoord?Als je voor een trein springt is het ook splatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
Als je klaarkomt ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als je voor een trein springt is het ook splat
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef Martijn85 het volgende:
Waarom moet je met een japans meisje trouwen ?Die is wel goed eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is niet de enige.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Heb jij commentaar op mijn kwaliteitshumor?![]()
Dat weet ik niet, laat eens wat kwaliteitshumor horen danquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Deze en de vorige pagina staan er vol meequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, laat eens wat kwaliteitshumor horen dan![]()
Ben blij dat je zelf die smiley erachter zet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
[..]
Deze en de vorige pagina staan er vol mee.
Hee hee da's een goeie!!!!1quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ben blij dat je zelf die smiley erachter zet.
Kwaliteitshumor moet in een ander topic, hier moet slechts baggerquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mwa, ik heb niet echt kritiek op je kwaliteitshumor, maar het zijn vaak wel dezelfde soort grappen/raadseltjes die vaak afgeleid zijn van andere. Maar jij post in ieder geval (al dan niet goede) moppen, dat vind ik eigenlijk al bewonderingswaardig, in tegenstelling tot de mensen die geen enkele mop posten, maar alleen maar de moppen van andere zitten af te kraken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
[..]
Deze en de vorige pagina staan er vol mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |