we vallen in herhaling..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef VASND het volgende:
Staat een man op de bus te wachten.
Zegt die chauffeur zo van: 'hee kom er eens af.'
excuses, ik had hem nog niet gezien.quote:
Afscheidquote:![]()
wie weet er nog een
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef kaspermols282 het volgende:
Waar komen kabouters met natte baarden vandaan?tafel + voorhoofd = bonk ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef m0nica het volgende:
Het is zwart en als het uit een boom valt, ben je ook dood.Waarom ben ik dood als er ergens een kachel uit een boom valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kankerkachel!With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:42 schreef Martijn85 het volgende:
Sam loop z'n huis uit om wat boodschappen te doen, staat z'n Turkse buurman buiten driftig de mat uit te kloppen. Zegt Sam "wil ie niet starten?"
lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en als je op het knopje drukt is het rood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef L.Mo het volgende:
Waarom kon Einstein geen huis bouwen?huahuahuahuahaahhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is makkelijk denken soms zo vreselijk moeilijk?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:45 schreef MosPos het volgende:
Het is geel en als je op het knopje drukt is het rood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:15 schreef THCees het volgende:
Er waren eens 3 kippen, 2 witte en een wiite, ze legde alle dr4 een ei.
Maar dat gaf niet want de biefstuk lag toch in de koelkast.
Ra ra wat voor 'n kleur had de politiepet.
Geel want z'n vrouw is 23![]()
Hijs leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef Bevo103 het volgende:
Hij kuste haar lippen,
zij sloot haar benen,
krak zei zijn bril.........................
Ik snap m nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:15 schreef THCees het volgende:
Er waren eens 3 kippen, 2 witte en een wiite, ze legde alle dr4 een ei.
Maar dat gaf niet want de biefstuk lag toch in de koelkast.
Ra ra wat voor 'n kleur had de politiepet.
Geel want z'n vrouw is 23![]()
Dat is nou juist de mop! Gewoon een onzinnig niet kloppend verhaal waarin een aantal dingen toch op een enigzins samenhangende wijze worden verteld terwijl die niets met elkaar te maken hebben. Ik weet ook niet hoe ik het anders kan uitleggenquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:53 schreef Shreyas het volgende:
Een man wil een Porsche Cabrio kopen, dus hij gaat naar de Porsche-dealer en krijgt daar te horen dat de Porsche Cabrio 99.999 euro kost.
Die man heeft dat geld natuurlijk niet, dus hij spaart het hele jaar, gaat extra werken, verkoopt al zijn onbelangrijke bezittingen en handelt zelfs in aandelen om zo het geld bijelkaar te hebben.
Pas één jaar later heeft de man het geld. Als hij dan eenmaal bij de dealer is, krijg hij te horen dat door inflatie de Porsche Cabrio nu precies 100.000 euro kost. Dus die man komt één euro te kort.
Hij vraagt aan de Porsche-dealer of hij de auto niet mag kopen voor 99.999 euro, maar de Porsche-dealer houdt voet-bij-stuk en wil echt dat de man er precies 100.000 euro voor betaald.
Dus de man verlaat teleurgesteld de zaak, maar bedenkt zich dan opeens dat hij natuurlijk ook enkele voorbijgangers om die ene euro kan vragen.
Er loopt niet veel later een vrouw langs, dus die man loopt er snel op af en vraagt of hij alsjeblieft één euro mag hebben. De vrouw kijkt de man even aan en vraagt waarom hij zo graag één euro wilt hebben. Zegt die man: ,,Dat heb ik nodig om een Porsche Cabrio te kopen."
Zegt die vrouw: ,,Is goed, dan geef ik je wel twee euro, koop er dan ook direct eentje voor mij!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:59 schreef Martijn85 het volgende:
Wat is het verschil tussen een rode en een groene boom ?
Ze zijn allebei paars behalve de blauwe want die is geel
Hoe noemen ze in België een vibrator ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom gaat een belg vrijdagmiddag door het raam naar binnen ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:03 schreef The6thgate het volgende:
hmm die mop van die belg die op vrijdagmiddag door het raam naar binnen klimt.....was die nou in dit topic al langsgekomen? weet niet meer waar ik m vandaan heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom gaat hij maandag lopend naar zijn werk ipv. met de fiets ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Lieke_K het volgende:
Komt een blinde kerel in een warenhuis met zijn blindegeleide
hond. Na een tijdje stopt die man, pakt die hond beet en
slingert hem heen en weer door de lucht. Komt er een man naar
hem toe en vraagt waarom hij dat doet. "Ach ik kijk even rond".
ik zit even op een site rond te neuzen, het gros is niks, maar deze vond ik toch wel echt heel flauw...
omg whahahahauwuauauahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:42 schreef Martijn85 het volgende:
Sam loop z'n huis uit om wat boodschappen te doen, staat z'n Turkse buurman buiten driftig de mat uit te kloppen. Zegt Sam "wil ie niet starten?"
Mijn reactie was ook een slechte grapquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is nou juist de mop! Gewoon een onzinnig niet kloppend verhaal waarin een aantal dingen toch op een enigzins samenhangende wijze worden verteld terwijl die niets met elkaar te maken hebben. Ik weet ook niet hoe ik het anders kan uitleggen
Een voorbeeld:
Er zitten twee mannen in de auto, zegt de derde:,,Weet jij misschien hoe laat het is"
Zegt de eerste man:,,Het is groen." Zegt de tweede man:,,Oh, vandaar dat mijn schoonmoeder vandaag 60 jaar wordt......."
Het is geel en de afwas staat eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders leg je hem nog ff uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is nou juist de mop! Gewoon een onzinnig niet kloppend verhaal waarin een aantal dingen toch op een enigzins samenhangende wijze worden verteld terwijl die niets met elkaar te maken hebben. Ik weet ook niet hoe ik het anders kan uitleggen
Een voorbeeld:
Er zitten twee mannen in de auto, zegt de derde:,,Weet jij misschien hoe laat het is"
Zegt de eerste man:,,Het is groen." Zegt de tweede man:,,Oh, vandaar dat mijn schoonmoeder vandaag 60 jaar wordt......."
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:28 schreef Bog het volgende:
duckstads waardetransportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!!!!!1111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blow away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |