SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!11111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!!
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef MosPos het volgende:
Wat is het verschil tussen een kerktoren?Euh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom moest ik lachen?'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Sterfquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat is het verschil tussen een zelfmoord?Als je voor een trein springt is het ook splatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
Als je klaarkomt ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als je voor een trein springt is het ook splat
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef Martijn85 het volgende:
Waarom moet je met een japans meisje trouwen ?Die is wel goed eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is niet de enige.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Heb jij commentaar op mijn kwaliteitshumor?![]()
Dat weet ik niet, laat eens wat kwaliteitshumor horen danquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Deze en de vorige pagina staan er vol meequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, laat eens wat kwaliteitshumor horen dan![]()
Ben blij dat je zelf die smiley erachter zet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
[..]
Deze en de vorige pagina staan er vol mee.
Hee hee da's een goeie!!!!1quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ben blij dat je zelf die smiley erachter zet.
Kwaliteitshumor moet in een ander topic, hier moet slechts baggerquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mwa, ik heb niet echt kritiek op je kwaliteitshumor, maar het zijn vaak wel dezelfde soort grappen/raadseltjes die vaak afgeleid zijn van andere. Maar jij post in ieder geval (al dan niet goede) moppen, dat vind ik eigenlijk al bewonderingswaardig, in tegenstelling tot de mensen die geen enkele mop posten, maar alleen maar de moppen van andere zitten af te kraken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:50 schreef LedZep het volgende:
[..]
Deze en de vorige pagina staan er vol mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef Thijz het volgende:
Het hangt in de boom, is groen en roept: Ik ben een appelMoet het antwoord niet zijn: een peer met een identiteitscrisis.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ik vind een gek peertje veel leuker klinken! Maar je hebt idd wel gelijk...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moet het antwoord niet zijn: een peer met een identiteitscrisis.....![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:05 schreef Shreyas het volgende:
Jantje komt de keuken in gerend en gilt: ,,Mama, mama, papa is vanaf het dak in de achtertuin gevallen!"
Moeder rent naar de achtertuin en ziet niets en zegt: ,,Hè Jantje, wil je me nooit meer zo laten schrikken!''
Zegt Jantje: ,,Ha ha, 1 april, hij ligt namelijk in de voortuin...!''
OMGquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:22 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Staan 2 koeien in de wei
zegt de een: lekker windje hé...
Zegt die ander, moet ik er nog een laten
Dat was de allereerste mop die ik ooit hoorde...
ik haat dat soort moppen, zo van iets suggeren van ooh dat is natuurlijk een vagina, en dan weet je dat dat gewoon iets anders moet zijn anders is het geen mop alleen weet je nog neit wat het is en dan op het eind is het zo van: oh het was dus een sigaret...nou leuk zegquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:07 schreef Taproot het volgende:
Eerst neem ik haar tussen mn vingers
en bespeel haar
Daarna maak ik haar heet
Ik proef haar tussen mn lippen
betast haar met mijn tong
En zuig en trek en haar
Tot ze er helemaal op van is
Daarna dump ik haar
De slet!
... Mijn eerste ochtendsigaret
Zolang het nog geen poeder is zoals bij jou vind ik het bestquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:35 schreef Maisnon het volgende:
ik
ik wil je
ik wil je kussen
ik wil je kussen op je bed
ik wil je kussen op je bed leggen.
komt in de buurt, en minstens zo kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood en het heeft een cape om :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Fok! (short) Movie Award Doe mee!
Op een of andere manier blijft-ie echt grappigquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:22 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Staan 2 koeien in de wei
zegt de een: lekker windje hé...
Zegt die ander, moet ik er nog een laten
Dat was de allereerste mop die ik ooit hoorde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het zit op een hekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is zwart en als het uit een boom valt, ben je ook dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zeilen is de duurste manier om zo langzaam mogelijk nergens naartoe te gaan..."
Tomorrow I'll change and today won't mean a thing![]()
Jantje en zijn vader staan op het strand
Zegt Jantje: "Papa wat vaart daar? Is dat een boot?"
"Nee" zegt de vader, "Dat is een hovercraft mn zoon"
Jantje: "Hoe spel je dat?"
"Onee, het is toch een boot!"
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
wat een kutmoppen ineens
wat zegt een fransman tegen een lantaarnpaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:14 schreef Agiath het volgende:
Jantje en zijn vader staan op het strand
Zegt Jantje: "Papa wat vaart daar? Is dat een boot?"
"Nee" zegt de vader, "Dat is een hovercraft mn zoon"
Jantje: "Hoe spel je dat?"
"Onee, het is toch een boot!"![]()
![]()
Staat een man op de bus te wachten.
Zegt die chauffeur zo van: 'hee kom er eens af.'-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
we vallen in herhaling..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef VASND het volgende:
Staat een man op de bus te wachten.
Zegt die chauffeur zo van: 'hee kom er eens af.'![]()
excuses, ik had hem nog niet gezien.quote:
Zo'n boer he, zit op een kar, voortgetrokken door een paard.
naast hem zit zijn hondje.
Opeens begint het keihard te regenen, dat paard zo: "wat een kutweer"
zegt het hondje verbaast: boer, boer, het paard kan praten!
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Ik had vroeger boekjes met zulke moppen![]()
![]()
!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
wat is het verschil tussen een kanariepietje?
Zijn ene pootje is even lang
----
wat is het verschil tussen een krokodil?
des te groener, des te zwemt ieMijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!![]()
Afscheidquote:![]()
wie weet er nog een
Het is voorbij
jij bent niet meer bij mij
ik ben je kwijt
dat je bij me was
was een korte tijd
ik was er niet op voorbereid,
maar een kleine handeling
en je was verdwenen
ik vraag vergeving
want, een dergelijk hoogtepunt
mag niet zomaar
als door een golf
worden weggespoeld
daarvoor was het
toch allemaal niet bedoeld?
Het dient te worden bewonderd
door iedereen
maar de enige
die zich ervoor interesseert
ja zelfs niet voor geneert
ben ik alleen
met zoveel liefde
en onder zoveel druk gefabriceerd
iets mooiers had ik echt niet gepresteerd
mijn ogen worden vochtig
ze schieten vol
als ik het zie verdwijnen
mijn meesterstuk
mijn allermooiste drol.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef kaspermols282 het volgende:
Waar komen kabouters met natte baarden vandaan?tafel + voorhoofd = bonk ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef m0nica het volgende:
Het is zwart en als het uit een boom valt, ben je ook dood.Waarom ben ik dood als er ergens een kachel uit een boom valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kankerkachel!With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.![]()
Het is groen en ligt zwaar op de maag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Lopen er 2 gekken over straat, zegt de één tegen de anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Sam loop z'n huis uit om wat boodschappen te doen, staat z'n Turkse buurman buiten driftig de mat uit te kloppen. Zegt Sam "wil ie niet starten?"
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:42 schreef Martijn85 het volgende:
Sam loop z'n huis uit om wat boodschappen te doen, staat z'n Turkse buurman buiten driftig de mat uit te kloppen. Zegt Sam "wil ie niet starten?"![]()
Lopen er 2 gekken over straat met een spiegeltje. Kijkt een van die 2 gekken in het spiegeltje, zegt 'ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Het is geel en je kan erop stampen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en als je op het knopje drukt is het rood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waarom gaan belgen voor het raam staan als het onweertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef L.Mo het volgende:
Waarom kon Einstein geen huis bouwen?huahuahuahuahaahhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hoevel poten heeft een schaap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is makkelijk denken soms zo vreselijk moeilijk?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:45 schreef MosPos het volgende:
Het is geel en als je op het knopje drukt is het rood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
geniaal topic 14.gif
staan twee erlenmeyers in de kast, zegt de een tegen de ander;
hey mag ik nu in het midden staan
BWAHAHHAHA dsff![]()
fds
![]()
l0lleromfgggg
w0000t
![]()
![]()
![]()
:Dhahahdsfsd bwaha ha
![]()
![]()
:D
![]()
![]()
![]()
Er waren eens 3 kippen, 2 witte en een wiite, ze legde alle dr4 een ei.
Maar dat gaf niet want de biefstuk lag toch in de koelkast.
Ra ra wat voor 'n kleur had de politiepet.
Geel want z'n vrouw is 23
If you can't fix it, fuck it![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:15 schreef THCees het volgende:
Geel want z'n vrouw is 23![]()
![]()
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!![]()
Hijs leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef Bevo103 het volgende:
Hij kuste haar lippen,
zij sloot haar benen,
krak zei zijn bril.........................
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<![]()
Ik snap m nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:15 schreef THCees het volgende:
Geel want z'n vrouw is 23![]()
![]()
![]()
Jezus de moppen hier worden veel te goed. Mss moet ik maar weer eens wat kwaliteitshumor plaatsen om de TT eer aan te doen.
![]()
Dat is nou juist de mop! Gewoon een onzinnig niet kloppend verhaal waarin een aantal dingen toch op een enigzins samenhangende wijze worden verteld terwijl die niets met elkaar te maken hebben. Ik weet ook niet hoe ik het anders kan uitleggenquote:
Een voorbeeld:
Er zitten twee mannen in de auto, zegt de derde:,,Weet jij misschien hoe laat het is"
Zegt de eerste man:,,Het is groen." Zegt de tweede man:,,Oh, vandaar dat mijn schoonmoeder vandaag 60 jaar wordt......."Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Een man wil een Porsche Cabrio kopen, dus hij gaat naar de Porsche-dealer en krijgt daar te horen dat de Porsche Cabrio 99.999 euro kost.
Die man heeft dat geld natuurlijk niet, dus hij spaart het hele jaar, gaat extra werken, verkoopt al zijn onbelangrijke bezittingen en handelt zelfs in aandelen om zo het geld bijelkaar te hebben.
Pas één jaar later heeft de man het geld. Als hij dan eenmaal bij de dealer is, krijg hij te horen dat door inflatie de Porsche Cabrio nu precies 100.000 euro kost. Dus die man komt één euro te kort.
Hij vraagt aan de Porsche-dealer of hij de auto niet mag kopen voor 99.999 euro, maar de Porsche-dealer houdt voet-bij-stuk en wil echt dat de man er precies 100.000 euro voor betaald.
Dus de man verlaat teleurgesteld de zaak, maar bedenkt zich dan opeens dat hij natuurlijk ook enkele voorbijgangers om die ene euro kan vragen.
Er loopt niet veel later een vrouw langs, dus die man loopt er snel op af en vraagt of hij alsjeblieft één euro mag hebben. De vrouw kijkt de man even aan en vraagt waarom hij zo graag één euro wilt hebben. Zegt die man: ,,Dat heb ik nodig om een Porsche Cabrio te kopen."
Zegt die vrouw: ,,Is goed, dan geef ik je wel twee euro, koop er dan ook direct eentje voor mij!"Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:53 schreef Shreyas het volgende:
Een man wil een Porsche Cabrio kopen, dus hij gaat naar de Porsche-dealer en krijgt daar te horen dat de Porsche Cabrio 99.999 euro kost.
Die man heeft dat geld natuurlijk niet, dus hij spaart het hele jaar, gaat extra werken, verkoopt al zijn onbelangrijke bezittingen en handelt zelfs in aandelen om zo het geld bijelkaar te hebben.
Pas één jaar later heeft de man het geld. Als hij dan eenmaal bij de dealer is, krijg hij te horen dat door inflatie de Porsche Cabrio nu precies 100.000 euro kost. Dus die man komt één euro te kort.
Hij vraagt aan de Porsche-dealer of hij de auto niet mag kopen voor 99.999 euro, maar de Porsche-dealer houdt voet-bij-stuk en wil echt dat de man er precies 100.000 euro voor betaald.
Dus de man verlaat teleurgesteld de zaak, maar bedenkt zich dan opeens dat hij natuurlijk ook enkele voorbijgangers om die ene euro kan vragen.
Er loopt niet veel later een vrouw langs, dus die man loopt er snel op af en vraagt of hij alsjeblieft één euro mag hebben. De vrouw kijkt de man even aan en vraagt waarom hij zo graag één euro wilt hebben. Zegt die man: ,,Dat heb ik nodig om een Porsche Cabrio te kopen."
Zegt die vrouw: ,,Is goed, dan geef ik je wel twee euro, koop er dan ook direct eentje voor mij!"![]()
![]()
Komt zo Sinterklaas in Lapland, denkt ie van: nou, maar even op bezoek bij de kerstman. Nou hij naar de kerstman, belt aan, gaat er zo'n luikje open, daarachter is zo'n ouwe lul te zien met een ENORME baard, zegt Sint: "Hee hee Kerstman, hoe is het, mag ik binnenkomen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is het verschil tussen een rode en een groene boom ?
Ze zijn allebei paars behalve de blauwe want die is geel
Hoe noemen ze in België een vibrator ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:59 schreef Martijn85 het volgende:
Wat is het verschil tussen een rode en een groene boom ?
Ze zijn allebei paars behalve de blauwe want die is geel
Hoe noemen ze in België een vibrator ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hmm die mop van die belg die op vrijdagmiddag door het raam naar binnen klimt.....was die nou in dit topic al langsgekomen? weet niet meer waar ik m vandaan heb
Too much is never enough!![]()
Waarom gaat een belg vrijdagmiddag door het raam naar binnen ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:03 schreef The6thgate het volgende:
hmm die mop van die belg die op vrijdagmiddag door het raam naar binnen klimt.....was die nou in dit topic al langsgekomen? weet niet meer waar ik m vandaan hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom gaat hij maandag lopend naar zijn werk ipv. met de fiets ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Lieke_K het volgende:
Komt een blinde kerel in een warenhuis met zijn blindegeleide
hond. Na een tijdje stopt die man, pakt die hond beet en
slingert hem heen en weer door de lucht. Komt er een man naar
hem toe en vraagt waarom hij dat doet. "Ach ik kijk even rond".
ik zit even op een site rond te neuzen, het gros is niks, maar deze vond ik toch wel echt heel flauw...![]()
JOHNNY HEITINGA![]()
Er staan 2 boeren met elkaar te praten. Zegt de een: 'Als je raad hoeveel schapen in m'n weiland staan, krijg je een fles jenever.' Die andere boer direct: '54' Zegt die eerste boer: 'Hoe tel je dat zo snel?' Die andere boer: 'Nou, ik tel gewoon het aantal poten en deel dat door 4.'
![]()
![]()
omg whahahahauwuauauahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:42 schreef Martijn85 het volgende:
Sam loop z'n huis uit om wat boodschappen te doen, staat z'n Turkse buurman buiten driftig de mat uit te kloppen. Zegt Sam "wil ie niet starten?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JOHNNY HEITINGA![]()
Mijn reactie was ook een slechte grapquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is nou juist de mop! Gewoon een onzinnig niet kloppend verhaal waarin een aantal dingen toch op een enigzins samenhangende wijze worden verteld terwijl die niets met elkaar te maken hebben. Ik weet ook niet hoe ik het anders kan uitleggen
Een voorbeeld:
Er zitten twee mannen in de auto, zegt de derde:,,Weet jij misschien hoe laat het is"
Zegt de eerste man:,,Het is groen." Zegt de tweede man:,,Oh, vandaar dat mijn schoonmoeder vandaag 60 jaar wordt......."![]()
(alleen te goed/geloofwaardig gebracht)
![]()
Komt een beer bij de bakker en vraagt: "Heeft u nog bruin brood?" "Nee", zegt de bakker "Alleen nog wit brood." Waarop de beer antwoord "Dat maakt niet uit, ik ben toch met de brommer."
Waarom hebben ze in Afrika geen Albert Heijn ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en de afwas staat eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders leg je hem nog ff uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is nou juist de mop! Gewoon een onzinnig niet kloppend verhaal waarin een aantal dingen toch op een enigzins samenhangende wijze worden verteld terwijl die niets met elkaar te maken hebben. Ik weet ook niet hoe ik het anders kan uitleggen
Een voorbeeld:
Zegt de eerste man:,,Het is groen." Zegt de tweede man:,,Oh, vandaar dat mijn schoonmoeder vandaag 60 jaar wordt......."![]()
![]()
Een man gaat naar het politiebureau om zijn vermistte vrouw als vermist op te geven. Vraagt die politieagent hoe ze deruit ziet. Zegt die man :"Ze is 1.43, 90 kilo, scheel, o-benen, flaporen en een flubberkut... ach weet u wat laat ook maar zitten"
VarsesteR heeft tot oneindig getelt. Twee keer.
Als VarsesteR een pushup doet, tilt hij niet zichzelf op, hij duwt de aarde naar beneden.
To be or not to be? That is the question. The answer? VarsesteR.![]()
duckstads waardetransportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:28 schreef Bog het volgende:
duckstads waardetransportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Staan zo twee eenden op het ijs naast een wak, zegt die ene eend tegen die ander: "Hee schat, mag ik jou in dat wak duwen en net zo lang onder water houden tot je dood bent, alsjeblieft?" "Nou", zegt die andere eend, "eigenlijk niet, ik wil nog langer leven dan vandaag". "Oh", zegt die andere eend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!!!!!1111
![]()
Komt zo een Marokkaan bij de bakker, zegt ie: heeft u ook een bruin brood?
Zegt de bakker: nee, alleen witte
Marokkaan: maar ik wil een bruine
Bakker: maar ik heb alleen witte
Komt een gabber ook de winkel binnen, vraagt ie: heeft u ook een bruin brood?
Bakker: Ja hoor, alstublieft, een bruin broodje
Hee hee hee swa bla bla bla!!!!?!1!![]()
![]()
![]()
zegt die Marokkaan, u zei tegen mij dat u geen bruin brood had!!!11
![]()
Hoe noem je een mus die klaar komt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is wit en het kruipt over de grond.....
artsen zonder lenzen!wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
Is een vrouw zwanger en ze moet hoognodig bevallen. Haar man wil echter niet mee als het kind eruit komt. Vrouw vind het prima, zolang hij maar wel meegaat naar het ziekenhuis.
Zo gegegd zo gedaan, vrouw heeft weeen en man gaat mee naar het ziekenhuis. De vrouw ligt te bevallen en af en toe komt de dokter even langs de man om hem op de hoogte te houden.
Man: En dokter, gaat het goed?
Dokter: Jaaa! Gaat goed
Na 10 min
Man: En dokter, gaat het goed?
Dokter: Jaaa, Gaat goed!
Na een half uur komt de dokter weer naar buiten maar dit keer met het kind in zijn armen. 10 meter voor dat hij bij de man komt, laat hij het kind vallen en geeft er een paar flinke trappen tegen..
Man: Dokter, wat doet u nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blow away
Forum Opties Forumhop: Hop naar: