Had je dan verwacht dat een ex politieauto uit 2001 maar 89.000 kilometer op de teller zou hebben?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef ThaFreak het volgende:
ik denk dat je het eerder bij Jetcars zelf moet zoeken......
een goede naam hebben ze al niet op dit gebied![]()
btw wie zegt dat flitsservice de kmstand juist heeft???
ze moeten toch wat met al dat geld van die boetes die ze binnenkrijgen dus zou me op zich ook niets verbazen als ze dan weer een nieuwe kopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat een ex politieauto uit 2001 maar 89.000 kilometer op de teller zou hebben?
Wat klinkt geloofwaardiger dat JC hem terugdraaid of oom agent die hem op 89.000 wegdoet
Wil ook wel eens weten hoe het interieur er uit ziet nadat de apparatuur van de politie er in gezeten heeft :x
quote:Kilometerstand: 89.000
Cilinderinhoud: 2.946 cc
Deuren: 4
Extra's: ABS, airconditioning, stuurbekrachtiging, airbags voor, centrale vergrendeling, elektrische ramen, bumpers en spiegels in carroserie kleur, elektrische spiegels, getint glas, xenon verlichting, automatic climate control
Opmerkingen: orginele km stand is 209128.
Die opmerking stond er gisteren zeker weten nog niet bijquote:
Er was toch zoiets dat je de KM stand wel mag terugdraaien, als het bij de koop maar vermeldt werdt ofzo?quote:
ja doen moet het wel kloppenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Er was toch zoiets dat je de KM stand wel mag terugdraaien, als het bij de koop maar vermeldt werdt ofzo?
Meende ik op Fok! ergens gelezen te hebben..![]()
quote:
Haha, die stond er idd nog niet bij! Wat een kneuzen daar!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die opmerking stond er gisteren zeker weten nog niet bij![]()
![]()
Volgens de wet is het niet verboden, BOVAG en NAP aangesloten bedrijven mogen het niet. Maar Kort geleden was er een uitspraak van de rechter welke het verbood, dus als het niet wordt vermeld en je komt er later achter, dan kan je een schade vergoeding eisen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Er was toch zoiets dat je de KM stand wel mag terugdraaien, als het bij de koop maar vermeldt werdt ofzo?
Meende ik op Fok! ergens gelezen te hebben..![]()
Ja, maar die hadden ze in het begin van de advertentie er niet bijgezet!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef yup het volgende:
Die mensen zijn 100% legaal bezig aangezien ze de ouwe km stand vermelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |