Ik weet het, ik heb geprobeerd ze kleiner te maken, maar het lukt me niet. Gelukkig maken de kraaloogjes van Flapper een hoop goed, nietwaar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:50 schreef inkie1010 het volgende:
Hoi Flapper
TS: Je foto's zijn wel erg groot, ik wilde ze voor je resizen, maar mijn PC werkt even niet mee.
Iedereen kan resizen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:22 schreef w00ly het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)oys/xppowertoys.mspx
Nu kunnen jullie ook resizen
Ja, sorry beesten boeien me bar weinigquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat het enige wat jullie over Flapper te melden hebben?
Flapper komt uit een rattery, waar ze (naar later is gebleken) véél te vroeg is weggehaald bij haar moeder. Ze weegt net 50 gram, terwijl een ritten pas met 75 gram bij de moeder weg mag. Doordat ze nog zo klein is, kan ze nog niet bij onze andere ratten in. We hebben het wel geprobeerd, maar ze doken er meteen boven op. Ook is ze een beetje ziek geworden in de rattery, waardoor ze aan de antibiotica is. Momenteel is ze erg aan het aansterken, ze eet, drinkt en slaapt veel. Omdat het nog minstens een maand duurt voordat ze bij de andere ratten kan (ze moet dan toch minstens 100 gram zijn naar het schijnt) zijn we nu op zoek naar een leeftijdsgenootje voor haar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:29 schreef inkie1010 het volgende:
En nu over Flapper!!
Heeft Flapper ook nog vriendjes? En hoe vindt ie zijn nieuwe huisje?!
Dat mag welquote:
We dachten ook al aan "Spuitje".quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef thabit het volgende:
Misschien moet je haar "Wietje" noemen, omdat ze bij een junk vandaan komt.
Wil jij er dan in meespelen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef djenneke het volgende:
Maak er een film over.
Nee, maar mijn kat meldt zich als vrijwilliger...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wil jij er dan in meespelen?
Maar wie speelt er dán de pathetische junk?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, maar mijn kat meldt zich als vrijwilliger...![]()
Jij, duh...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar wie speelt er dán de pathetische junk?
We zijn in de eerste week 3 keer (!!!) met Flapper naar de dierenarts geweest, maar inmiddels is ze van 50 gram naar ruim 80 gram gegroeid.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef morgaine21 het volgende:
haha ik heb ook een ratje die Amelie heet, ook van de gelijknamige film
Welke rattery was dat eigenlijk waar flapper vandaan komt? T klinkt namelijk niet echt proffesioneel om een ratje te licht mee te geven en dat ze ook nog ziek is geworden.
You've got mail.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:26 schreef morgaine21 het volgende:
hmmm omgeving eindhoven..... Ik heb zo een vermoeden
Edit: ik wou je er even over mailen maar ik zie dat je geen adres in je profiel hebt...
Aldus Flapper.quote:wmmmmmmml0='/]]]]]]]]]]]]]]]]]]
rgyxxxxxxxxrtghuuuuuuuuuuuuuuol
Ik vind ze buitengewoon schattig zo met z'n tweetjesquote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het nieuwe ratje in kwestie luistert naar de naam Amelie en is op onderstaande foto saampjes met Flapper te bezichtigen.
[afbeelding]
Nee, voorlopig zitten de 2 dames nog even apart. Ze hebben een eigen kooi alwaar ze saampjes rustig kunnen spelen, zonder gedomineerd en/of gehinderd te worden door de oudere ratten. We hebben besloten dat zodra ze allebei boven de 200 gram wegen, we de introductie gaan starten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:38 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En zitten ze al bij de andere ratten in?![]()
Nee, toen de oudste rat is overleden, zijn Amelie en Flapper bij Ennia en Lupa in de kooi geplaatst. Dit ging erg goed tot onze opluchting. Lupa is er inmiddels niet meer, maar de andere 3 vermaken zich prima met elkaar. Door haar valse start in de rattery (te jong bij de moeder weggehaald, verkeerde voeding en verkeerd antibioticum) is Flapper erg klein gebleven en heeft ze ook een grote kale plek op haar kont.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:26 schreef Jordy-B het volgende:
Flapper is nog steeds schattig...
zitten ze nog apart?
'k was even vergeten dat een jaar nogal 'n lange periode is in 'n rattenleven.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ze is nu alweer 1,5 jaar, we hadden aanvankelijk alleen maar durven hopen dat ze zo oud zou worden...
wat blijven die twee mooi liggen, zeg!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het nieuwe ratje in kwestie luistert naar de naam Amelie en is op onderstaande foto saampjes met Flapper te bezichtigen.
[afbeelding]
2 jaar is redelijk gemiddeld, maar gezien de geschiedenis van dit beestje is het een wonder te noemen dat ze zo oud is geworden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:29 schreef Ikook het volgende:
Ach gossie Flapper.......sterkte ermee!
Misschien een stomme vraag, ik heb geen verstand van knaagdieren....maar hij is helaas nog net geen twee jaar oud geworden, is ie dan jong, gemiddeld of oud gestorven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |