quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alleen bij mensen die hun theorie examen hebben gehaald.![]()
Gefeli nog.![]()
Ik zag het..dank je wel.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:11 schreef Shirley het volgende:
Of op z'n minst tot NS dit gezien heeft?
Vast nog wel wat vakjes te vullen, toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:07 schreef Shirley het volgende:
Nooit meer in zo'n lokaaltje zitten...
Que?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vast nog wel wat vakjes te vullen, toch?
quote:
meer danquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1 meer fout als ik!.
de 2e keer dan
Of 5 te weinig, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik weet het, het is er één teveel.
Het enthousiasme spat er vanafquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:00 schreef Nouk het volgende:
Gefeliciteerd.
Moeten ze zo'n topic maar niet midden in de nacht openen wanneer iedereen half bezopen zit te Fokkuh. oO<quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:08 schreef Shirley het volgende:
Nou..je hebt iig al meer mensen die je feliciteren dan mijn theorietopic..
Nee, ik gun het je!
Nee, dat is ook weer waar. Zal ik hem dan maar even omhoog kicken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Moeten ze zo'n topic maar niet midden in de nacht openen wanneer iedereen half bezopen zit te Fokkuh. oO<
Kun je beter een uurtje mee wachten, nu zit iedereen weer te eten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer waar. Zal ik hem dan maar even omhoog kicken?
Nee hoor,hoeft niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kun je beter een uurtje mee wachten, nu zit iedereen weer te eten.![]()
Oke, hoeveel keer heb je er over gedaan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee, blijven kicken!
1 xquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, hoeveel keer heb je er over gedaan?
Knap hoor, nou de praktijk nogquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
1 x
Net als ik. Zit in de familie, die slimheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |