Aha een drukpunt dus, ts kan dus het beste een (brei)naald in z'n moedervlekje steken!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:13 schreef Molluck het volgende:
Dat is dus het principe van acupunctuur, als je op de ene plek prikkelt voel je het op de andere plek.
Ehm, acupunctuur wordt gebruikt om de energie die door je lichaam gaat in goede banen te leiden en heeft niks met een plek prikkelen en op een andere plek wat voelen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:13 schreef Molluck het volgende:
Dat is dus het principe van acupunctuur, als je op de ene plek prikkelt voel je het op de andere plek.
Je bent een neger met moedervlekken? Die zie je dan toch helemaal niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Relneger18 het volgende:
Dan voel ik ergens in mijn rug een prikkeltje![]()
Telkens als ik daarin knijp (moedervlekje op mijn kin) , dan voel ik in mijn rug steeds op dezelfde plek een prikkel.
heeft iemand soortgelijke ervaringen?
zal denk ik wel te maken hebben met de zenuwboog die het impuls aflegt, maar dit heb ik alleen als ik op dat bepaalde punt knijp..vaag
Als jij last van je tenen hebt zetten ze die naalden in je oor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:16 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Ehm, acupunctuur wordt gebruikt om de energie die door je lichaam gaat in goede banen te leiden en heeft niks met een plek prikkelen en op een andere plek wat voelen.
Dat is het aan/uit knopje van je elleboog dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:25 schreef Wezli het volgende:
Ik heb het ook! Ter hoogte van mijn ribben zit een moedervlekje en als ik erop druk krijg ik een steek in me elleboog![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:41 schreef Liegebeest het volgende:
Heb ik ook !!!
Als ik een haar uit mijn zak trek, begint mijn oog te tranen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:41 schreef Liegebeest het volgende:
Heb ik ook !!!
Jaaah! topic mag dicht nu. Dit wordt niet meer overtroffenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:41 schreef Liegebeest het volgende:
Heb ik ook !!!
Ja, heeft met dermatomen te maken. Een dermatoom is een huidgebied dat verbonden is met een segement in het gebied van de rug, waarvanuit zenuwen lopen. Uit mijn hoofd is dit C2 en C3, de tweede en derde nekwervel. Weet het niet helemaal zekerquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Relneger18 het volgende:
Dan voel ik ergens in mijn rug een prikkeltje![]()
Telkens als ik daarin knijp (moedervlekje op mijn kin) , dan voel ik in mijn rug steeds op dezelfde plek een prikkel.
heeft iemand soortgelijke ervaringen?
zal denk ik wel te maken hebben met de zenuwboog die het impuls aflegt, maar dit heb ik alleen als ik op dat bepaalde punt knijp..vaag
das wel vetquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:02 schreef Knip het volgende:
[..]
Ja, heeft met dermatomen te maken. Een dermatoom is een huidgebied dat verbonden is met een segement in het gebied van de rug, waarvanuit zenuwen lopen. Uit mijn hoofd is dit C2 en C3, de tweede en derde nekwervel. Weet het niet helemaal zeker, heb het wel gisteravond bestudeerd. Zal het vanavond nog ff opzoeken.
die "energie" die door je lichaam gaat noemen de westerse mensen "zenuwen" dus het is wel degelijk zo dat ze gebruik maken van drukpunten op het ene punt van je lichaam om je ergens anders ( of soms zelfs mentaal ) te genezenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:16 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Ehm, acupunctuur wordt gebruikt om de energie die door je lichaam gaat in goede banen te leiden en heeft niks met een plek prikkelen en op een andere plek wat voelen.
die is niet leukquote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef TranceAction het volgende:
Als ik vanachter een vinger erin stop, krijg ik van voren een prikkel
Hee het was ook niet leuk bedoeld. Ik deel gewoon iets dergelijks als dat TS heeft met jullie.quote:
LOLquote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef TranceAction het volgende:
Als ik vanachter een vinger erin stop, krijg ik van voren een prikkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |