quote:Sarpong gaat voor zijn kans
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, donderdag
FC Utrecht en Roda JC hebben zich gemeld om Ajacied Jeffrey Sarpong te huren. Voor Ajax is dat niet bespreekbaar. De middenvelder wil zelf bovendien in de voorbereiding bij Ajax voor zijn kans gaan. De Ghanese bond heeft Sarpong verzocht om voor de Ghanese nationale ploeg uit te komen. Hoewel de bond communiceert dat Sarpong daarmee heeft ingestemd, heeft de speler het voorstel nog in beraad.
Helemaal mee eens. Aissati zie ik nog steeds ook wel zitten, die moet gewoon minuten maken.quote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef Radegast het volgende:
Jammer dat 'ie helemaal niet in beeld is bij Jol. Zie hem toch liever dan Kennedy, Rommedahl of zelfs Aissati.
Bij Bakkal, Janssen, De Roover ging het goedquote:Op zondag 20 september 2009 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Mwah, denk niet dat hij bij Haarlem veel zal leren. Zie hem liever bij een club van het niveau NEC tussen basis en bank spelen dan.
Hij kon 31 augustus nog naar Volendam, maar hij had daar geen trek in.quote:Op zondag 20 september 2009 23:37 schreef Rumille het volgende:
Kan hij in de winter niet bij Haarlem worden gestald? Technisch is ie goed in orde, volgens mij komt hij fysiek te kort en dat kan je in de JL mooi leren.
Die zal er wel komen die jongenquote:Op maandag 21 september 2009 07:42 schreef groenen het volgende:
[..]
Hij kon 31 augustus nog naar Volendam, maar hij had daar geen trek in.
Nou ja, het vooruitzicht om onder Edward Sturing te moeten trainen lijkt me ook niet alles. Al is het de vraag of hij in Jong Ajax nou nog zoveel gaat leren.quote:Op maandag 21 september 2009 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die zal er wel komen die jongen
Daar heb je wel een eredivisieclub voor nodig die hem wil hurenquote:Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk kan de Jupiler League goed zijn voor een talent, ben er zelfs een groot voorstander van, maar niet bij een jongen die al een tijdje bij Ajax in de basis heeft gestaan. Die moet dan gewoon lekker in de Eredivisie blijven.
Beetje laat, maar die zit bij Panathinaikos.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:
Toch leuk dat ie op zo'n lijstje staat, voor wat het waard is.
Vraag me alleen nog steeds af: wie is Simão uit Mozambique??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |