abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62843089
Toch leuk dat ie op zo'n lijstje staat, voor wat het waard is.

Vraag me alleen nog steeds af: wie is Simão uit Mozambique??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62858279
Van mij mag hij wel een jaartje verhuurd worden. Ik erger me echt dood aan zijn balverlies en missende passes.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65718750
Een redelijke invalbeurt vandaag, beter dan normaal en beter dan wat er in de basis bij Ajax rondliep. Mist nog het echte overzicht en de ultieme handelingssnelheid, maar lijkt toch wel progressie te boeken ten opzichte van een jaar geleden.
pi_65718895
Ik vond hem tegen Groningen ook wel okee invallen. Hij durft tenminste naar voren te voetballen.
pi_65720804
Ik zeg het al een tijdje, maar deze jongen gaat de top halen. Snel, oersterk en inzicht heeft hij ook wel. Ik heb er vertrouwen in.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65720851
De absolute top gaat 'ie niet halen. Middenmoot Engeland zou al mooi zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_65720945
Absolute top zie ik wel gebeuren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70348123
quote:
Sarpong gaat voor zijn kans

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM, donderdag
FC Utrecht en Roda JC hebben zich gemeld om Ajacied Jeffrey Sarpong te huren. Voor Ajax is dat niet bespreekbaar. De middenvelder wil zelf bovendien in de voorbereiding bij Ajax voor zijn kans gaan. De Ghanese bond heeft Sarpong verzocht om voor de Ghanese nationale ploeg uit te komen. Hoewel de bond communiceert dat Sarpong daarmee heeft ingestemd, heeft de speler het voorstel nog in beraad.
pi_70348579
Das balen voor Ajax dat hij voor zijn kans wil gaan

Een van zijn ouders komt uit Ghana?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:35:50 #160
51286 w00h00
Digital man!
pi_70351311
Hij kan tot 31/8 niet verhuurd worden, dus wanneer de competitie begint heeft vier weken op zich bij Ajax in de kijker te spelen, en anders is er vast wel een clubje te vinden dat hem wilt huren.

Met Sarpong komt het wel goed, let maar op.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:12:14 #161
82589 S-Two
barba macacu
pi_70354418
Ik hoop dat hij verhuurd wordt. Zit wel potentie in, maar mijns inziens is ie op dit moment nog een stukje te licht voor Ajax, dus is verhuren de beste optie.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_72949230
Jammer dat 'ie helemaal niet in beeld is bij Jol. Zie hem toch liever dan Kennedy, Rommedahl of zelfs Aissati.
pi_72954482
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef Radegast het volgende:
Jammer dat 'ie helemaal niet in beeld is bij Jol. Zie hem toch liever dan Kennedy, Rommedahl of zelfs Aissati.
Helemaal mee eens. Aissati zie ik nog steeds ook wel zitten, die moet gewoon minuten maken.
pi_72954666
Kan hij in de winter niet bij Haarlem worden gestald? Technisch is ie goed in orde, volgens mij komt hij fysiek te kort en dat kan je in de JL mooi leren.
pi_72954799
Mwah, denk niet dat hij bij Haarlem veel zal leren. Zie hem liever bij een club van het niveau NEC tussen basis en bank spelen dan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72957259
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:41 schreef Tim86 het volgende:
Mwah, denk niet dat hij bij Haarlem veel zal leren. Zie hem liever bij een club van het niveau NEC tussen basis en bank spelen dan.
Bij Bakkal, Janssen, De Roover ging het goed

Het is maar een half jaartje natuurlijk, na de zomer komt ie dan gewoon weer terug
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72957551
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:37 schreef Rumille het volgende:
Kan hij in de winter niet bij Haarlem worden gestald? Technisch is ie goed in orde, volgens mij komt hij fysiek te kort en dat kan je in de JL mooi leren.
Hij kon 31 augustus nog naar Volendam, maar hij had daar geen trek in.
- verwijderd door admin -
pi_72957597
Ach spelers kunnen ook van mening veranderen
pi_72961982
Natuurlijk kan de Jupiler League goed zijn voor een talent, ben er zelfs een groot voorstander van, maar niet bij een jongen die al een tijdje bij Ajax in de basis heeft gestaan. Die moet dan gewoon lekker in de Eredivisie blijven.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72963635
quote:
Op maandag 21 september 2009 07:42 schreef groenen het volgende:

[..]

Hij kon 31 augustus nog naar Volendam, maar hij had daar geen trek in.
Die zal er wel komen die jongen
pi_72973134
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die zal er wel komen die jongen
Nou ja, het vooruitzicht om onder Edward Sturing te moeten trainen lijkt me ook niet alles. Al is het de vraag of hij in Jong Ajax nou nog zoveel gaat leren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72973231
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk kan de Jupiler League goed zijn voor een talent, ben er zelfs een groot voorstander van, maar niet bij een jongen die al een tijdje bij Ajax in de basis heeft gestaan. Die moet dan gewoon lekker in de Eredivisie blijven.
Daar heb je wel een eredivisieclub voor nodig die hem wil huren
pi_72973671
Uiteraard, maar dan moet Ajax hem maar wat actiever aanbieden en gewoon zijn salaris blijven betalen..dan lukt het vanzelf en kan hij proberen om zich het elftal in te spelen. Daar zou hij de kwaliteiten voor moeten hebben.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_72980263
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:
Toch leuk dat ie op zo'n lijstje staat, voor wat het waard is.

Vraag me alleen nog steeds af: wie is Simão uit Mozambique??
Beetje laat, maar die zit bij Panathinaikos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')