abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40649902
Zal Jeffrey dit seizoen doorbreken of is hij slechts een loze belofte gebleken? Spannend jaar voor hem kortom.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40650757
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
Zal Jeffrey dit seizoen doorbreken of is hij slechts een loze belofte gebleken? Spannend jaar voor hem kortom.
Als hij dit seizoen niet doorbreekt is hij gelijk een loze belofte?

Hij is pas net 18 die jongen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_55202804
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:24 schreef methodmich het volgende:
....
pi_55202849
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

....
Kneus, hij is geblesseerd geweest
Koning.
pi_55202887
Reargeer eens normaal ofzo.
Ik wil alleen weten wat Methodmich er nu van denkt.
  woensdag 12 december 2007 @ 13:30:17 #131
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_55215925
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Reargeer eens normaal ofzo.
Ik wil alleen weten wat Methodmich er nu van denkt.
Hoe moet hij daar een mening over geven als hij geblesseerd is geweest
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_55217010
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:30 schreef stefmans het volgende:

[..]

Hoe moet hij daar een mening over geven als hij geblesseerd is geweest
Hij is vast niet 1,5 jaar geblesseerd geweest.
pi_55221328
Hij is nog jong genoeg, maar voorlopig heeft hij zich mede dankzij zijn blessures niet echt in de kijker kunnen spelen. Ook weinig invalbeurten. Dus maar eens gaan zien wat hij kan als hij helemaal fit is. Het wordt wel een keer tijd om aan speeltijd te komen.
www.thuisuiteten.nl
pi_55221630
In de zomer is zijn contract opengebroken en verlengd tot 2011. Dus het vertrouwen zal er wel zijn.
pi_55222355
en volgens Piet de Visser is hij het grootste talent op de NL velden..(uitspraak van 2 jaar geleden maar toch, dat zegt hij niet voor niets)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_55222429
Tsja, maar Suarez of een Kennedy zal ie er niet zo snel uitspelen imo.
pi_57763093
Leuk dat ie mocht invallen zaterdag!
  woensdag 2 april 2008 @ 11:15:25 #138
82589 S-Two
barba macacu
pi_57775876
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk dat ie mocht invallen zaterdag!
Het waren dan maar een aantal minuten, maar hij deed het best goed.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_57776011
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:56 schreef Jasza het volgende:
Tsja, maar Suarez of een Kennedy zal ie er niet zo snel uitspelen imo.
Kennedy
  woensdag 2 april 2008 @ 11:29:34 #140
82589 S-Two
barba macacu
pi_57776155
quote:
Op woensdag 2 april 2008 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Kennedy
Jasza
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_58488258
quote:
Sarpong houdt Bakircioglu op tribune
Door RENZE LOLKEMA

AMSTERDAM - Adrie Koster zal vanavond zeer waarschijnlijk wederom een beroep doen op Jeffrey Sarpong. Niet dat de middenvelder in de basis zal starten in de return tegen Heerenveen, maar het 19-jarige talent lijkt in deze fase van het voetbaljaar een ideale wisselspeler.

Sarpong houdt bijvoorbeeld aankopen als Kennedy Bakircioglu en Albert Luque op de tribune. ,,Maar hij heeft het afgedwongen,’’ aldus Koster voorafgaand aan de thuiswedstrijd vanavond (20.15 uur) tegen de Friezen. Sarpong was dit seizoen lange tijd geblesseerd. Een kwetsuur aan zijn schouder hield hem voor de winterstop zo’n drie maanden van het trainingsveld.

Eenmaal fit was hij vooral een vaste waarde voor Jong Ajax. Koster: ,,Door zijn goede spel en de vorm die hij op de trainingen bij Ajax 1 laat zien, heb ik hem bij de selectie gehaald. We zijn zeer tevreden over hem. Hij is een middenvelder met aanvallende intenties.’’

Toch kreeg Sarpong ook kritiek na de eerste wedstrijd in Friesland die Ajax met 1-2 won. In de slotfase verzuimde hij bij een Amsterdamse uitbraak Klaas Jan Huntelaar te bedienen. De spits van Ajax was daar woedend over. ,,Daar moet hij oog voor hebben,’’ aldus Koster. ,,Daar heb ik het nog met hem over gehad. Ik juich het toe als jonge spelers dat soort acties ondernemen, maar hij moet ook het overzicht bewaren. Dat bepaalt uiteindelijk of iemand een grote speler wordt, ja of nee.’’

Sarpong, kind van een Nigeriaanse moeder en een Ghanese vader, is speler uit de Ajax-school. Zo’n tien jaar geleden begon hij op De Toekomst. In december werd hij weer volledig fit verklaard. In de slotfase van het rampjaar dat Ajax beleeft, mogen de hoofdstedelingen dat als een onverwachte opsteker beschouwen.

,,Ik was in eerste instantie nog wel bang een schouderduw uit te delen,’’ zei de speler vrijdag. ,,Maar ik voetbal nu wel weer met passie en lef. Nu maar hopen dat ik bij de selectie blijf.’’
pi_58503496
Vanavond dus in de basis. Het was niet heel erg overtuigend, wel betrokken bij twee goals. Verder veel onnodig balverlies, rare oplossingen en keuzes. Fysiek sterk was ie wel in zijn duels.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:33:04 #143
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58506535
Technisch sterk, tactisch zwak. Typisch gevalletje Quincy Owusu Abieye (of hoe je dat ook schrijft)
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_61627903
Hij lijkt een behoorlijke vaste keuze onder Van Basten, vorige keer al ingevallen, nu weer in de basis. Eerste helft was redelijk ok, naar mate de tweede helft vorderde, kwam hij conditioneel en dus ook voetballend in de problemen.

Toch wel zeker een behoorlijke backup voor de aanval, maar alles mag echt nog wel in een niveau'tje hoger bij hem.
pi_61628221
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij lijkt een behoorlijke vaste keuze onder Van Basten, vorige keer al ingevallen, nu weer in de basis. Eerste helft was redelijk ok, naar mate de tweede helft vorderde, kwam hij conditioneel en dus ook voetballend in de problemen.

Toch wel zeker een behoorlijke backup voor de aanval, maar alles mag echt nog wel in een niveau'tje hoger bij hem.
Ik meende dat hij de voorbereiding compleet mee had gemaakt?
pi_61628383
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Technisch sterk, tactisch zwak. Typisch gevalletje Quincy Owusu Abieye (of hoe je dat ook schrijft)
Hij is wel een ander type dan Quincy. Dat is een blinde dribbelaar, dat is Sarpong zeker niet. Quincy is bovendien nog wel een stukje sneller.
pi_61628453
Begon goed aan de wedstrijd met wat voorzetjes maar hoe dieper in de wedstrijd hoe anoniemer hij ging spelen.
Jammer maar op dit moment nog niet goed genoeg voor een basisplek.
pi_62816506
Dit doet ie dan toch wel goed, zo'n nominatie. Al zal ie vast niet winnen, gezien de rest van de lijst.

Ajacieden genomineerd voor Golden Boy-prijs
www.thuisuiteten.nl
pi_62818019
Sarpong is tot nu toe echt te wisselvallig voor in de basis bij Ajax. En het echte briljante zoals bij Sneijder en Van der Vaart spat er nou ook niet echt vanaf
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_62818070
Wat hierboven al staat, tactisch vind ik hem niet al te sterk. Komt nog tekort voor de Ajax-basis.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')