WC's zitten doorgaans erg ingewikkeld in elkaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het interieur van de wc al kunnen dromen![]()
Uitstellen, dat werkt idd altijd met uitgaan als je bier aan het tanken bent. En als je dan gaat pissen he (moment tot je het niet meer kan ophouden) voelt als een orgasme zo lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:43 schreef LostFormat het volgende:
Gewoon de eerste keer niet gaan.
Maar als ik dan eenmaal geweest ben, dan moet ik om het half uurquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Uitstellen, dat werkt idd altijd met uitgaan als je bier aan het tanken bent. En als je dan gaat pissen he (moment tot je het niet meer kan ophouden) voelt als een orgasme zo lekker.
Maar goed..... uitstellen als ik thuis of op me werk ben is kut. Dan kan ik me niet concentreren.
Ik ook ! Maar dan heb je wel elk uur een pis-orgasme (ik-althans)quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:01 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Maar als ik dan eenmaal geweest ben, dan moet ik om het half uur![]()
![]()
Echt iets voor jou.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef buzzer het volgende:
enig off topic verwijderd, doen het altijd leuk die topics over pies en poep...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |