Waarom moet de een 50.000¤ krijgen voor 8 dagen en de ander een miljoen voor 8 jaar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:15 schreef jitzzzze het volgende:
Jaloers?
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef DaveM het volgende:
[..]
Waarom moet de een 50.000¤ krijgen voor 8 dagen en de ander een miljoen voor 8 jaar?
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
8 dagen vastzitten en dan 50.000 euro innen. Best lekker ! Denk dat ik ook arts wordt en patienten ga vermoorden.
Als jij het jaloezie wil noemen, mij best!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag![]()
Ik zou helemaal geen schadevergoeding krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef DaveM het volgende:
[..]
Als jij het jaloezie wil noemen, mij best!
Jij en ik zouden ook alleen maar een vergoeding krijgen van 75¤ per dag en als we geluk hebben nog een vergoeding voor gemiste inkomsten. Waarom voor die arts dan een bonus van pakweg 47k?
Hij is ook in zijn goede naam als arts geschaad. De beschuldiging staat in relatie met zijn beroep. De gevolgen zijn dus langdurig en dit had het OM moeten bedenken voordat ze hem vastzetten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:14 schreef DaveM het volgende:
Alles bij elkaar heeft hij dan recht op hooguit een paar duizend euro.
Zou ik maar niet zo zeker meer van zijn met al die digitale gegevens banken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou helemaal geen schadevergoeding krijgen.![]()
Ik zorg er simpelweg voor dat ik niet opgepakt wordt.
Omdat de één een sukkelige burger is zonder vriendjes en zonder enige waarde voor de totale maatschappij terwijl de ander een volksheld is met heel veel vriendjes en heel veel waarde voor de totale maatschappij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef DaveM het volgende:
Waarom moet de een 50.000¤ krijgen voor 8 dagen en de ander een miljoen voor 8 jaar?
Jaja, natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef omapietje het volgende:
[..]
Zou ik maar niet zo zeker meer van zijn met al die digitale gegevens banken.
Een slimme hacker en jij wordt gekoppeld aan een misdaad en komt "onschuldig" vast te zitten.
Helemaal geen vreemd scenario hoor.
Omdat de een volledig anoniem blijft en de ander uitgebreid wordt behandeld in de media en daardoor geschaad wordt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Omdat de één een sukkelige burger is zonder vriendjes en zonder enige waarde voor de totale maatschappij terwijl de ander een volksheld is met heel veel vriendjes en heel veel waarde voor de totale maatschappij.
Hangt van de totale impact af. Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die volledig door de mangel gehaald zijn door het rechtsysteem en zich niet meer in hun wijk kunnen laten zien. Vreemd genoeg krijgen ze daar geen compensatie voor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:53 schreef DrMarten het volgende:
Omdat de een volledig anoniem blijft en de ander uitgebreid wordt behandeld in de media en daardoor geschaad wordt.
Eenschquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat de een volledig anoniem blijft en de ander uitgebreid wordt behandeld in de media en daardoor geschaad wordt.
Misschien dat er enkele bestaande patiënten bij hem weglopen omdat ze hem als moordenaar zien, maar daar krijgt hij weer andere patiënten voor terug (wachtlijsten enzo).quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hij is ook in zijn goede naam als arts geschaad. De beschuldiging staat in relatie met zijn beroep. De gevolgen zijn dus langdurig en dit had het OM moeten bedenken voordat ze hem vastzetten.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Omdat de één een sukkelige burger is zonder vriendjes en zonder enige waarde voor de totale maatschappij terwijl de ander een volksheld is met heel veel vriendjes en heel veel waarde voor de totale maatschappij.
Ik bedoel niet zozeer dat hij eventueel zelf de pers zoekt (weet ik ook niets van in dit geval). Ik weet alleen wel dat een arts die een patient gedood zou hebben veel breder uitgemeten wordt in de media dan iemand die onterecht wordt beschuldigd van het stelen van 3 autoradio's.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk, wil je (nog meer financiëel) recht halen zorg dan dat je zaak continu in de publiceit zit en laat zien dat je heel erg veel emotionele schade lijdt.
Nee, dat regelt mijn secretaresse altijdquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:11 schreef DaveM het volgende:
Weet jij toevallig hoeveel het lidmaatschap van de Rotary-club kost?![]()
Inderdaad....quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:07 schreef DaveM het volgende:
maar misschien ben ik gewoon kortzichtig, kan natuurlijk ook.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |