Serge is niet mn favoriet hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als we dan allemaal onze favo's gaan bejubelen:
Ik ben allang blij als ie niet wintquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Logisch dat die Limbo er nog niet uitligt.
nee hij hoeft voor mij ook niet te winnen. Heb liever floortje of ellenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als ie niet wint
dat valt toch wel meequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef Ayaxola het volgende:
Serge, straks moet ik nog een keer kotsen van hem![]()
hij had nooit de laatste 13 mogen bereikenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:14 schreef chansadres het volgende:
Harm begint me ook te irriteren. Hij moet weer terug naar zijn roots.
ik heb een Lama's flashbackquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit hier? Een beetje Serge adoreren?.
*distantiėren*
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb een Lama's flashback![]()
distantiėren, distantiėren
"Honger is een keuze"quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken.
Ruben Nicolai en Sara Kroos zijn geweldig![]()
quote:
Dat merken we sinds je eerste postquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Egres
Ik voel me niet echt intelligent
Je werkt me op mijn zenuwenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat merken we sinds je eerste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |