Eigenlijk vrees ik niet eens zo heel erg voor Harm. Hij weet meestal wel de nummers uit te kiezen die goed bij 'm passen. Afgelopen week viel ie tegen ja, maar ik denk toch dat hij komende week weer z'n goeie Harm-kant laat zien. Love is een breed thema. Hij zal ws iets blues-achtigs kiezen.
Ellen d'r nummerkeuzes heb ik nooit veel aan gevonden. Ja de nummers zijn vaak wel goed, maar de Ellen-variant maakte het voor mij saai. In up-tempo zal ze beter presteren dan een mogelijke ballad, maar op z'n Ellens zal ze toch nog een afdruk op de kruk drukken alvorens ze eruit wordt gestemd.
Raffaela zie ik niet snel goed een ballad neerzetten. Net als Ellen ligt haar ding meer in de up-tempo nummers. Ondanks dat ze weer best goed zal presteren (ligt er ook aan hoe ze zich dan voelt. Je weet t niet
![]()
) denk ik dat kruk nummer 2 voor haar bestemd is, om daarna weer terug naar de bank te gaan.
Floortje zal helemaal in d'r element zitten in dit thema. Die gaat weer spetteren als vanouds in beide nummers. Het maakt niet eens uit wat ze doet. Ik zou 'r heel graag een gevoelige ballad zien doen.
![]()
. Ze blijft heel ver weg van de krukken.
Angelique is me tot nu toe nog niet écht opgevallen qua prestaties. Toch denk ik dat ze in dit thema best lekker zal liggen. Ook geen kruk voor deze dame.
En dan Serge. Ik denk (sorry mensen
![]()
) dat Serge ons gaat verrassen zaterdag. Als je even kijkt voorbij zn irritante uiterlijk, dan denk ik dat ie best goed boert op t podium
![]()
. En ik denk dat de trent zich voortzet en ook geen kruk voor hem bestemd is.