ik vrees wel dat ellen moet vertrellen, maar denk dat Harm er echt niks van weet te maken. Lovesongs horen met een bepaalde emotie gezongen te worden (met name de ballads) en ik kan me vergissen, maar dat kan Harm niet. Hij weet niks echts mee te geven, wat hij zingt komt uit zijn hooft, niet uit zijn hart, de enige keer dat ik zijn optreen enigzins geloofwaardig vond was toen ie saturday night van Harman...eh, Herman Brood 'zong'
Floortje zal de Ballad wel weer super brengen, en het up-tempo nummer vast ook wel, hoewel minder dan de ballad, voor Angelique geld hetzelfde denk ik.
ik denk dat Ellen juist up-tempo beter weet te brengen, net als raffaela, die ik echt niks vind voor en ballad.
en dan is er nog Serge, ik zie Serge echt geen Ballad doen, het spijt me heel erg, maar ik kan me er niet veel bij voorstellen. met een juiste performance weet hij vast van het uptempo wel weer iets leuks te maken. hij is niet de beste zanger, maar op zich weet ie er wel weer voor te zorgen dat het niet saai word, en dat is ook iets waard in mijn ogen.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-