Uh, het grootste deel in interessanter dan Floortje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar dan wel een lege doos met een geweldige stem, een heerlijkke uitstraling, kom op hey, als floortje een lege doos is, wat is de rest dan wel niet
Raffaella is een vólle doos...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar dan wel een lege doos met een geweldige stem, een heerlijkke uitstraling, kom op hey, als floortje een lege doos is, wat is de rest dan wel niet
quote:
Gewoon dwars blijven!quote:
In dat geval mag je bij Angelique blijvenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef babette21 het volgende:
sjongejonge, mag ook niks hier.....![]()
nou ja, dan maar 'n stem voor die ándere favoriet: Floortje
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In dat geval mag je bij Angelique blijven.
hihiquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
In dat geval mag je bij Angelique blijven.
Hey, hou het eens spannendquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef superhero87 het volgende:
12-8 voor Floortje
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef WithMe het volgende:
Dit had de echte finale van Idols moeten zijn.
Kan jij niet stiekem alle Marescha's editten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Kan jij niet stiekem alle Marescha's editten?
Als er weer een leuke isquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Neem je trouwens nog een keer deel aan de TTK-wedstrijd?
Dat maakt het toch spannender?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Hey, hou het eens spannend.
Ik stem toch maar op Marescha.
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef sbientje het volgende:
[..]timmy! zo heb ik je toch niet opgevoed!
allemaal anti-mainstream stemmenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
maar valt me op dat half fok opeens Marescha fan is![]()
ik ben dan ook niet hipquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:00 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad! Het is hip om voor Marescha tegen Floortje te zijn
had je mijn post in fpforum nog gezien?quote:
Zie Idols #61: Weg met :r Serge :r!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:44 schreef sbientje het volgende:
had je mijn post in fpforum nog gezien?
Present as alwaysquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:21 schreef chansadres het volgende:
Floortje fans worden verzocht hier te melden aub.
Dank u wel voor uw aandacht
Nieuwe oproep:quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef BVO het volgende:
Deadline komt in zicht........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:57 schreef BVO het volgende:
DE DEADLINE IS WOENSDAG 15 FEBRUARI OM 20:30!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef BVO het volgende:
De WINNARES van het Idols Tournament is......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |