Nou het is gewoon een filmpje , waar ik wat loop te nekken. Maar goed ik heb geen zin in eeuwig gezanik hierover. Bedoel het is passee en ik weet wel weer hoe het gaat, het blijft je altijd volgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:43 schreef het.ismij het volgende:
issut zo erg dan wat er is gefilmt?
Ah..ervaring?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:44 schreef Jett het volgende:
Als je hem gaat dwingen het te verwijderen, dan zal je het geheid morgen op internet terug vinden.
Iemand die zijn nek breekt... en hij heeft dat gefilmt en vind dat leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:45 schreef TheSorrow het volgende:
Maat van me doet precies tzelfde.... hij heeft filmpjes van een of andere kerel die van een scooter jumpt naar een basket, valt, en zn nek breekt, hij heeft filmpjes van vrienden die dingen snuiven etc, van alles, zonder dat ze het weten.... En die worden dan doorgepasst aan ieder1
Hij benoemd het als "dees is kanker erg ej''.... die kerel kan ook nooit meer ruiken en heeft nog meer mankementen eraan overgehoudenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Iemand die zijn nek breekt... en hij heeft dat gefilmt en vind dat leuk![]()
![]()
En verder filmpjes en fotos zijn er gewoon om te lachen en te gebruiken op momenten dat je met je vrienden bij elkaar bent. vakantiefotos zijn altijd hilarisch, al zijn ze 3 jaar oud
Ja, ervaring met mensen die me smeekte om het te verwijderen maar ik deed dat toen juist nietquote:
Ik heb een keer in een tijgerstring met een cowboy hoed Fur Elise gespeeld op een piano, en dat hadden ze ook gefilmdquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:48 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja, ervaring met mensen die me smeekte om het te verwijderen maar ik deed dat toen juist niet
Hoezo? Speelde je het niet goed?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een tijgerstring met een cowboy hoed Fur Elise gespeeld op een piano, en dat hadden ze ook gefilmdZelfs leraren kwamen naar me toe
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:04 schreef Forcefuzz het volgende:
Oh oh oh wat erg. Je staat op een filmpje waar je aan het het kotsen bent.
Nou. Poe poe. Stel dat je moeder erachter komtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |