hahaha pepperspray komt dan ook ineens goed van pasquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk potje sambal en kwastje.
iddquote:
Strikje eromheenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
iddals kapstok gebruiken
Of er een gloeiend strijkijzer tegenaan houden
Laat die man lekker thuis zijn lul door de brievenbus gaan steken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ach kom, laat die man lekker z'n lolletje hebben. Trouwens, hij heeft nog geluk gehad dat het niet zo'n vervelende brievenbus was die meteen dichtklapt als je je hand (in dit geval penis) erdoorheen steekt, en dan blijft haken achter een onregelmatigheidje in het doorgestoken voorwerp, zodat je niet meer terug kunt...
bij zo'n groene buiten-brievenbus heeft het ook niet veel zin, daar moet je van boven en binnen is niemand.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ach kom, laat die man lekker z'n lolletje hebben. Trouwens, hij heeft nog geluk gehad dat het niet zo'n vervelende brievenbus was die meteen dichtklapt als je je hand (in dit geval penis) erdoorheen steekt, en dan blijft haken achter een onregelmatigheidje in het doorgestoken voorwerp, zodat je niet meer terug kunt...
Kattenkruid er op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe! Of de kat eraan laten likken
whehequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:39 schreef Black_Tulip het volgende:
Hoe dan ook zou ik ervoor zorgen dat hij niet zomaar zijn leuter terug zou kunnen nemen.
Wat heb ik er nu spijt van dat ik niet meer bij mijn ouders woon, hier kan me dit niet gebeuren omdat ik op negen hoog woon
Is inderdaad heeeeel jammer voor je zeg. Ik woon nog wel in een normaal huis met een normale brievenbus en hier komt er elke 2 uur een man z'n tampeloeres door de brievenbus duwen....quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:39 schreef Black_Tulip het volgende:
Hoe dan ook zou ik ervoor zorgen dat hij niet zomaar zijn leuter terug zou kunnen nemen.
Wat heb ik er nu spijt van dat ik niet meer bij mijn ouders woon, hier kan me dit niet gebeuren omdat ik op negen hoog woon
Oh als dat bij mij het geval was zouden er heel wat penissen sneuvelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:42 schreef faberic het volgende:
[..]
Is inderdaad heeeeel jammer voor je zeg. Ik woon nog wel in een normaal huis met een normale brievenbus en hier komt er elke 2 uur een man z'n tampeloeres door de brievenbus duwen....
Ik ben een meisjequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:42 schreef iDex het volgende:
[..]
whehe
ik waarschuw je ik zou je snikkel maar niet naar achteren trekken als ik jou was want dan ligt hij eraf (allemaal scheermesjes aan het eind), en dan van de schrik het toch naar achteren trekken
Inderdaad, echt ziek om zomaar met een ijzeren staaf op iemand z'n geslachtsdeel te slaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat heb je toch ook een idioten rondlopen
'zomaar' wel ja, maar we zijn het er allemaal over eens dat dit niet 'zomaar' isquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:49 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Inderdaad, echt ziek om zomaar met een ijzeren staaf op iemand z'n geslachtsdeel te slaan.![]()
Briljant concept was dat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:44 schreef steve2003 het volgende:
Gloryhole
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef Lucille het volgende:
Het was een alternatief voor een Valentijnskaart.
Misschien heeft die arme stakker wel een slechte jeugd gehad..quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'zomaar' wel ja, maar we zijn het er allemaal over eens dat dit niet 'zomaar' is
"een boek is toch best wel dik?"quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:18 schreef Jeweettoch het volgende:
De opening van een brievenbus is toch best wel klein?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |