Misschien kun je er nu solliciteren voor modschap.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb per abuis in [PUB] gepost!![]()
Wat nu te doen???/?
Opa als mod in [PUB]!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien kun je er nu solliciteren voor modschap.
Hey hey, naast elkaar fietsenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:35 schreef Biancavia het volgende:
Ach, het ging maar over fietsen.
En alle posts beginnen met "vroeger toen.."quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Jij post niet zo netjes, kom maar even bij Opa op schoot.![]()
vroegah was er geen pubquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
En alle posts beginnen met "vroeger toen.."![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
- Vroeger was er ook een jeugd van tegenwoordig.
![]()
ja dat zeggen ze allemaal ouwequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Maar ik deed het per ongeluk!![]()
Nog erger.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zag ik jou niet laatst geplet in de intercity?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze allemaal ouwe
nee dat was jij niet. dat was die verdomde Aridquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zag ik jou niet laatst geplet in de intercity?
Ik stond op het perron en lachte je uit![]()
Ow, dan heb ik de verkeerde uit staan lachenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee dat was jij niet. dat was die verdomde Arid![]()
Is dat die van die zip-file?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:59 schreef amornl87 het volgende:
ijsmeis is daar
omg hoe ziet ie eruit dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb haar vriendje ooit eens geholpen met zijn auto![]()
schaam jequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik de verkeerde uit staan lachen![]()
dat ijsmeis gedoe, dat is pas pedoquote:
Tim? Weet ik eigenlijk niet meer. Donker haar, lange gast, beetje mager.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:03 schreef amornl87 het volgende:
[..]
omg hoe ziet dat vriendje eruit dan?
Nee joh die is al 18 geweest!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:04 schreef amornl87 het volgende:
[..]
dat ijsmeis gedoe, dat is pas pedo
Vreesch niet, ik heb die file nooit gezien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:04 schreef amornl87 het volgende:
[..]
dat ijsmeis gedoe, dat is pas pedo
kan je gewoon op internet vinden. typ maar een tubgirl in google image searchquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vreesch niet, ik heb die file nooit gezien.
Heb er ook niet echt behoefte aan![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kan je gewoon op internet vinden. typ maar een tubgirl in google image search
toch heeft ze het lichaam van een kiddiequote:
nee ik was ook gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vreesch niet, ik heb die file nooit gezien.
Heb er ook niet echt behoefte aan![]()
jah dus? je gaat er niet dood aan hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:09 schreef amornl87 het volgende:
[..]
toch heeft ze het lichaam van een kiddie![]()
Niet mee te maken... nu krijg je smeer!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:09 schreef amornl87 het volgende:
[..]
toch heeft ze het lichaam van een kiddie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |