damn, dat is toch wel erg coolquote:Op maandag 22 november 2004 23:16 schreef AntiChrist het volgende:
[afbeelding]
Doet me denken aan die aflevering dat Jerry aan George die schunnige dingen verteld die zijn vriendin in bed zegt...dat hij zo die ketchup uit die fles laat spuitenquote:Op maandag 22 november 2004 23:16 schreef AntiChrist het volgende:
[afbeelding]
waar heb je die dan besteld dat t zo snel geleverd wordt?quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
Items dispatched on 22 Nov 2004:
Delivery estimate: 25 Nov 2004 - 27 Nov 2004
1 of: Sein Language
1 of: Seinfeld - Seasons 1, 2 And 3
bij mij doet amazon er altijd 2 weken overquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
amazon.co.uk
Doe via engeland vanwege die regio's (alleen ff omrekenen, kut ponden)
ik heb ze zondag besteld, krijg ze dezelfde week nog (zonder extra kosten o.i.d.)
Godverquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
Items dispatched on 22 Nov 2004:
Delivery estimate: 25 Nov 2004 - 27 Nov 2004
1 of: Sein Language
1 of: Seinfeld - Seasons 1, 2 And 3
Nee ik kies nooit voor de snelste methode, mij te duurquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
bij mij doet amazon er altijd 2 weken over
of heb je gekozen voor de snelste verzendmethode?? zoja, wat is dan de totale koste als ik vragen mag?
Ik heb de giftset wel bij Amazon.com besteld en hijs bij mij de 22ste op de post gegaanquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Godver
Waarom kan amazon.co.uk wel op tijd leveren en amazon.com niet
Ow, laat maar, ik zie al, jij hebt niet de giftset
quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:56 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ik heb de giftset wel bij Amazon.com besteld en hijs bij mij de 22ste op de post gegaan![]()
![]()
Life isn't fairquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:43 schreef Dr_Evil het volgende:
Ik vanaf 29 oktober
Dat klink niet echt als Kramer. Hij zou denk ik eerder rondlopen met het idee om een zaak te beginnen, waar de mensen zelf hun covers kunnen maken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:04 schreef Rio het volgende:
[..]
Euh... die ene waarin Kramer het hele net afspeurd maar nergens de juiste covers kan vinden:?
OMGquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:25 schreef Hare het volgende:
De 40 minuten reunion special uitgezonden op NBC is nu te krijgen via bittorent
ow, en mijn giftset is eindelijk verzonden![]()
Kan je misschien mij een link naar die torrent geven??quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:25 schreef Hare het volgende:
De 40 minuten reunion special uitgezonden op NBC is nu te krijgen via bittorent
ow, en mijn giftset is eindelijk verzonden![]()
Ik denk niet dat dat wordt goedgekeurd hier.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:23 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Kan je misschien mij een link naar die torrent geven??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm, waarom zijn links niet gespoilerd dan?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Haha, had jij ook die kleine kutdingen?quote:Op woensdag 1 december 2004 07:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ze zijn gister binnen gekomen! Die extra's zijn geweldig! en wat zeker ook prettig is, is de fantastische geluids en beel kwaliteit! kut AVI's vroeger
Ik had wel goede kwaliteit op zich bij de meeste afleveringen...maar ik zie nu op die DVD dingen die ik normaal nooit zag door de slechte kwaliteit! en het geluid is zoooooooo goed nu, prachtig gewoon!quote:Op woensdag 1 december 2004 10:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, had jij ook die kleine kutdingen?
Als je die op full screen zetten was het gewoon niet eens te zien. Op 1/4 van de schermgrootte was het nog te doen
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:31 schreef Dr_Evil het volgende:
Iemand op Anti-Christ na de R1 Giftset al binnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |