Yvonne IS dan ook allesquote:
Wtf... Yvonnen, trouwens? Er zijn er meer?quote:
Frutselquote:
Inderdaad, namen willen we horen.quote:Ik weet er ook wel een paar, maar denk iedereen d'r wel wat kan verzinnen...
Beetje onvolledige OP...gewoon namen noemen![]()
namen wil je horen? en dan zkr als ik een topic open er gelijk na me OP een slotje erop zitquote:
Travel is nog steeds in zijn handen.quote:
Oh die al helemaal.quote:
Noem er eens eentje? ..... en dan niet aankomen met Pool, dat is dan wel een goede moderator, maar die heeft weer andere fouten, die stinkt gigantisch uit zijn oksels, en telt daardoor niet mee, voor de 'goeie moderatoren' .....quote:
Zz.z...zijn handen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Travel is nog steeds in zijn handen.
U got point, maar nog steeds noem ik geen namen...anders word hun ego weer te groot en dan denken ze dat ze alles zijn...wat natuurlijk niet de bedoeling isquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Noem er eens eentje? ..... en dan niet aankomen met Pool, dat is dan wel een goede moderator, maar die heeft weer andere fouten, die stinkt gigantisch uit zijn oksels, en telt daardoor niet mee, voor de 'goeie moderatoren' .....
Copycat zou je ook 'goed' kunnen noemen, maar die post maar geen foto's, dat is natuurlijk ook zwaar kut.
En eigenlijk is buzzer als moderator wél een goeie, enkel post die dan weer als een gigantische klapperboom-gorilla .... zo zie je, geeneen moderator is werkelijk zonder fouten, ze hebben allemaal wat ergerlijks ....
Woops.quote:
ah, een te groot ego, dan heb je het dus over heatwavequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:31 schreef Wisheh het volgende:
[..]
U got point, maar nog steeds noem ik geen namen...anders word hun ego weer te groot en dan denken ze dat ze alles zijn...wat natuurlijk niet de bedoeling is![]()
Je hebt het over buzzer hé.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:31 schreef Wisheh het volgende:
[..]
U got point, maar nog steeds noem ik geen namen...anders word hun ego weer te groot en dan denken ze dat ze alles zijn...wat natuurlijk niet de bedoeling is![]()
Ok, jij hebt AF EN TOE wel een goeie bui ja...dan mag ik je welquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:32 schreef The_Terminator het volgende:
Ik denk het niet alleen, ik ben het![]()
óf je noemt man en paard, óf ik tief hier een slot op. We hebben al genoeg van die suggestieve topics gehad de afgelopen periode. En bovendien: als je problemen met iemand hebt: mail/msn, whatever.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:31 schreef Wisheh het volgende:
[..]
[ovrdreven reactie]quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:32 schreef The_Terminator het volgende:
jij 'denken'... leren ze dat dan al in de klas, op jouw leeftijd? (je was toch een jaartje blijven zitten, of was dat nu dit jaar dat je waarschijnlijk moet doubleren?)quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:32 schreef The_Terminator het volgende:
98% van deze topics gaan over hem. Dus het zal geen verrassing zijn.quote:
ok dan noem ik jou naam alvastquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
óf je noemt man en paard, óf ik tief hier een slot op. We hebben al genoeg van die suggestieve topics gehad de afgelopen periode. En bovendien: als je problemen met iemand hebt: mail/msn, whatever.
We have a winner..quote:
das wel weer de directheid van Dagonet...quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:34 schreef Dagonet het volgende:
Namen noemen of bek houden, hier heeft niemand wat aan.
Conclusie: slechte modquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
Moderaten is leuk.
Ben zelf mod op een ander forum, en denk idd dat ik alles ben daar.
Ik maak ook altijd misbruik door users uit de kast te lokken met uitspraken
om ze daarna er genadeloos op te kunnen afstraffen. Ik heersch daar.
Niet van SM neequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
[ovrdreven reactie]
Hey, ben jij niet die flikker die van sm houdt?
[/overdreven reactie]
Jeez, maak je niet zo druk man.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
óf je noemt man en paard, óf ik tief hier een slot op. We hebben al genoeg van die suggestieve topics gehad de afgelopen periode. En bovendien: als je problemen met iemand hebt: mail/msn, whatever.
natuurlijk, hij zit op een ander forum dan 'fok' .... als hij zulke vaardigheden heeft, zou hij veel beter hier passen, natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
jij 'denken'... leren ze dat dan al in de klas, op jouw leeftijd? (je was toch een jaartje blijven zitten, of was dat nu dit jaar dat je waarschijnlijk moet doubleren?)
'doubleren': moeilijk woord, betekent overdoen
zijn post zegt al genoeg, ga ik geen verdere woorden meer aan vuil maken. je kan ook gewoon normaal vragen of ik namen wil posten...niet half dreigen van anders gooi ik hem op slot...oeh scary oO<quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
We have a winner..
Nu moet je natuurlijk gaan beargumenteren, anders gooit hij deze dicht.
Nouja, van die wijven die vastgebonden op een stoel zitten/liggen/hangen/handstand doen.quote:
Natuurlijk moet je beargumenteren, anders kan je gewoon rücksichtlos wat namen gaan blêren, schiet je alsnog niets mee op. Als je iemand kut vind dan moet je niet gaan roepen "ik vind iemand kut!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
We have a winner..
Nu moet je natuurlijk gaan beargumenteren, anders gooit hij deze dicht.
Jeepers Creepers is er niets bij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:38 schreef Wisheh het volgende:
[..]
zijn post zegt al genoeg, ga ik geen verdere woorden meer aan vuil maken. je kan ook gewoon normaal vragen of ik namen wil posten...niet half dreigen van anders gooi ik hem op slot...oeh scary oO<
Ik zou iedereen bannen, en dan helemaal alleen over fok heerschenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
natuurlijk, hij zit op een ander forum dan 'fok' .... als hij zulke vaardigheden heeft, zou hij veel beter hier passen, natuurlijk
werkelijk? daar houd ik eigenlijk ook wel van, enkel niet zozeer vanuit sexueel oogpunt, maar gewoon omdat ik slecht met vrouwen op kan schieten ...quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:38 schreef Poncho het volgende:
Nouja, van die wijven die vastgebonden op een stoel zitten/liggen/hangen/handstand doen.
stuur een mailtje naar de admins, die kunnen dan wel melden als er weer een plekkie vrij is ... je kunt dan zelf als mod wel niet helemaal zelf 'bannen' maar als je een beetje leert hoe de forumadmins te bespelen (wat drankmerken uit elkaar houden en zo af en toe een lief woordje voor Dagonet voldoet meestal wel) ... krijg je iedereen gebanned, vroeger of later.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zou iedereen bannen, en dan helemaal alleen over fok heerschen(ofzo)
Ja, maar als het SM gedeelte maar achterwege blijft dan vind ik het best...quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Nouja, van die wijven die vastgebonden op een stoel zitten/liggen/hangen/handstand doen.
Je begrijpt me wel.
Die directheidquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:39 schreef Dagonet het volgende:
Daarna kunnen we je dan uitlachen omdat je een kleinzielige kneus bent en dat houdt ons allemaal weer een half uurtje zoet.
Ach welnee, doe ik toch ook niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik zou iedereen bannen, en dan helemaal alleen over fok heerschen(ofzo)
* Add dagonet ook op de fuck-mod listquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je beargumenteren, anders kan je gewoon rücksichtlos wat namen gaan blêren, schiet je alsnog niets mee op. Als je iemand kut vind dan moet je niet gaan roepen "ik vind iemand kut!!" maar "Ik vind xxx kut omdat...".
Daarna kunnen we je dan uitlachen omdat je een kleinzielige kneus bent en dat houdt ons allemaal weer een half uurtje zoet.
mooi zo, opgelostquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:38 schreef Wisheh het volgende:
[..]
zijn post zegt al genoeg, ga ik geen verdere woorden meer aan vuil maken. je kan ook gewoon normaal vragen of ik namen wil posten...niet half dreigen van anders gooi ik hem op slot...oeh scary oO<
Ik heb wél foto's in mijn fotoboek! Alleen hecht ik ook aan mijn privacy en zijn mijn foto's zo goed als onherkenbaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:30 schreef RM-rf het volgende:
Copycat zou je ook 'goed' kunnen noemen, maar die post maar geen foto's, dat is natuurlijk ook zwaar kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |