Won Ajax de wereldbeker drie keer? Het waren er toch 2...quote:
http://www.ajaxfotoside.nl/miss/miss.htmlquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef methodmich het volgende:
Wie is dat grietje van Tobbes dan?
Ik zie het al: Ajax kiest toppers niet alleen op het veld...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]maand moest het zijn dus.
al met al een gare actie.
3 toch? 2 begin jaren 70, en 1 in de gouden neinties.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Won Ajax de wereldbeker drie keer? Het waren er toch 2...
Dat doen ze al een jaar of vier ofzo, dus ik weet niet waarom je er nu mee komt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]maand moest het zijn dus.
al met al een gare actie.
ik kom er nu pas achter dat ze het doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat doen ze al een jaar of vier ofzo, dus ik weet niet waarom je er nu mee komt?
Zelfs die houden van Ajax!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het een doodnormale vrouw![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef Dylan Dog het volgende:
ALERT ALERT
Klik niet op de link van Mangoworks2002 als u geen hartverzakking wilt oplopen
ALERT ALERT
Uit mijn hoofd won Ajax in 1972 van Independiente over 2 wedstrijden de wereldbeker en in 1995 over een wedstrijd van Gremio.. Welke is dan de derde?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
3 toch? 2 begin jaren 70, en 1 in de gouden neinties.
Sodeju! Zelfs bij m'n amateurclubje zijn nog meer mooie vrouwen te bewonderen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
http://www.ajaxfotoside.nl/miss/miss.html
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zijn
De UEFA beker is voor clubs uit Rotterdam, Breda, Heerenveen enzo...
Bluffer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sodeju! Zelfs bij m'n amateurclubje zijn nog meer mooie vrouwen te bewonderen.
Je hebt gelijk, ik was in de war met Europese Supercup van 1973.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd won Ajax in 1972 van Independiente over 2 wedstrijden de wereldbeker en in 1995 over een wedstrijd van Gremio.. Welke is dan de derde?
Wat een verademing, eindelijk eens iemand waarmee ik het eens benquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 prijzen. 1. Landskampioenschap 2. Champions League. De rest is voor de clubs die de echte prijzen niet kunnen winnen, troostprijzen dus.
quote:In 1971 weigerde Ajax te gaan spelen voor de wereldbeker, omdat die wedstrijden meestal eindigden in een ordinaire schoppartij.
In 1972 wordt ook nog eens de Wereldbeker binnengehaald ten koste van Independiente. Het jaar daarna bedankt Ajax voor de eer, aangezien het wedstrijdschema van de ploeg te zwaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |