En het bestuur is er alleen tijdens de wedstrijden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak bij het stadion, maar je moest eens weten hoeveel ME er tegen utrecht bij de hoofdingang stond
Versatel, op vrijdag alleen op rtl 5 soms... en iig een samenvatiing om 22 uurquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
de wedstrijd komt op versatel toch? of komen woensdagavond wedstrijden ook op rtl?
Alles komt op Tele2 jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
de wedstrijd komt op versatel toch? of komen woensdagavond wedstrijden ook op rtl?
Dat zou wel heel erg zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er een Uefa Cup-bekertje bij!
voor de huidige nummer 8 van de nl'se competitie is het ook een hele prestatie hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zijn
De UEFA beker is voor clubs uit Rotterdam, Breda, Heerenveen enzo...
Er zijn maar 2 prijzen. 1. Landskampioenschap 2. Champions League. De rest is voor de clubs die de echte prijzen niet kunnen winnen, troostprijzen dus.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ach, prijs is een prijs, blind is momenteel al blij met de Gatorate...
Miss Ajax van de maan ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef methodmich het volgende:
Wie is dat grietje van Tobbes dan?
Ach zo'n 1992-scenario zou toch leuk zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zijn
De UEFA beker is voor clubs uit Rotterdam, Breda, Heerenveen enzo...
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 prijzen. 1. Landskampioenschap 2. Champions League. De rest is voor de clubs die de echte prijzen niet kunnen winnen, troostprijzen dus.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 prijzen. 1. Landskampioenschap 2. Champions League. De rest is voor de clubs die de echte prijzen niet kunnen winnen, troostprijzen dus.
tong80 staat al klaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef methodmich het volgende:
Wie maakt vast het grote Sarpong-topic?
wij kunnen de champions league echt niet winnenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ah, leuk dat ze op de maan ook al weten dat Ajax de beste is.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, leuk dat ze op de maan ook al weten dat Ajax de beste is.
Tuurlijk is een beker leuk. Maar je bent en blijft de nr 17 van Europa.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]!.
Niet overdrijven nu. De CL is echt niet zo snel meer haalbaar voor Ajax hoor.
Gatorade cup is in mijn ogen wel een prijs, mits hij bij de dubbel zit. Anders is het slechts een troostprijs, maar ach, ik wil hem best winnen hoor.
De UEFA is een naar geval want die kan je alleen maar winnen als je geen CL hebt gehaald of er te snel weer uit bent. Maar ook die wil ik best nog wel winnen hoor. Was erg blij met de EC2.
Ja, laten we ze nu ook thuis op gaan zoekenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
En het bestuur is er alleen tijdens de wedstrijden?![]()
Prima.quote:Maar we zouden erover ophouden...
Ik vind het een erg mooie vrouwquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]maand moest het zijn dus.
al met al een gare actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |