heerlijk dat sarcasmequote:
flikker eens op met je gezeik over die actie.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Of ze normaal supporten weet ik niet, maar als je een kwartier zielig op de overloop staat ben je op dat moment niet aan het supporten nee...
Kun je idd maar beter achter je tv zitten. Zie je wel dat degene die commentaar leveren altijd degene zijn die (bijna) geen wedstrijden bezoeken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Of ze normaal supporten weet ik niet, maar als je een kwartier zielig op de overloop staat ben je op dat moment niet aan het supporten nee...
is dit van die cd waar de hele selectie ook op gaat zingen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef jna het volgende:
Ronald van der Lee - AJAX is kampioen!
Ronald van der Lee - AJAX, AJAX!
MOKUM - AJAX heeft de Cup!
Het radioverslag was hier al geplaatst en verder staat Queen erop met We are the champions maar die heeft iedereen wel denk ik.
Volgens mij niet, dit is de voorkant:quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dit van die cd waar de hele selectie ook op gaat zingen?die heb ik hier nog ergens liggen als het goed is.
link is beterquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dit is de voorkant:
[afbeelding]
Ach waarom zou ik klauwen met geld betalen als ik het thuis kijken gewoon prettiger vind. Ik heb er niet zoveel geld voor over... mensen die naar de Arena gaan zijn nu eenmaal niet per definitie betere supporters als die thuis lekker op de buis kijken...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kun je idd maar beter achter je tv zitten. Zie je wel dat degene die commentaar leveren altijd degene zijn die (bijna) geen wedstrijden bezoeken.
410 support in dat ene kwartier op de omloop nog meer dan jij in een heel seizoen.
Zoek is opquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
link is beterhttp://www.musicmeter.nl/images/covers/30000/30977.jpg
maar nee dan heb ik een andere. volgens mij van na de winst van de wereldbeker met o.a. een mooie solo van Frank de Boer
ben ik met je eens maar ga dan niet lopen zeggen dat ze bij 410 niet goed ajax supporten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach waarom zou ik klauwen met geld betalen als ik het thuis kijken gewoon prettiger vind. Ik heb er niet zoveel geld voor over... mensen die naar de Arena gaan zijn nu eenmaal niet per definitie betere supporters als die thuis lekker op de buis kijken...
Yeah right, maak dat jezelf maar wijs.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach waarom zou ik klauwen met geld betalen als ik het thuis kijken gewoon prettiger vind. Ik heb er niet zoveel geld voor over... mensen die naar de Arena gaan zijn nu eenmaal niet per definitie betere supporters als die thuis lekker op de buis kijken...
Mensen die naar Ajax gaan steunen de club, door te betalen steunen ze de club al meer dan jijquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yeah right, maak dat jezelf maar wijs.
heb ik ook niet gezegt, normaal zullen ze het prima doen, alleen vanavond dus blijkbaar niet...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ben ik met je eens maar ga dan niet lopen zeggen dat ze bij 410 niet goed ajax supporten.
Jij wilt zeggen dat mensen in het stadion betere supporters zijn dan degene die daar niet de mogelijkheden voor hebben of mindere mogelijkheden voor hebben?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yeah right, maak dat jezelf maar wijs.
Draag ook gewoon bij aan de ajax kas hoor, misschien wat minder dat alle supoprters in het stadion, maar goed, uiteindelijk betalen we alles samenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mensen die naar Ajax gaan steunen de club, door te betalen steunen ze de club al meer dan jij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |